  • 1. Data: 2010-09-27 07:09:10
    Temat: szukam rozwiazania - wysyłanie sms-ów
    Od: "hehehe" <a...@p...onet.pl>

    Witam!

    Szukam czegoś ala komórka ale specjalnie przygotowanego do podłaczenia do
    kompa. Mam komórke i uzywam jej jako bramki sms przez którą wysyłam sms-y z
    alertami o sprzęcie itd. ale często sie wywala (bo to prowizora) jest może
    jakies takie rozwiązanie tzw. profesjonalne? Czyli pudełko do którego
    wsadze karte sim i podłacze do kompa które będzie wysyłało sms-y?

    Pozdro - m

  • 2. Data: 2010-09-27 07:17:00
    Temat: Re: szukam rozwiazania - wysy?anie sms-?w
    Od: BartekK <s...@N...org>

    W dniu 2010-09-27 09:09, hehehe pisze:
    > Witam!
    >
    > Szukam czego? ala komórka ale specjalnie przygotowanego do pod?aczenia do
    > kompa. Mam komórke i uzywam jej jako bramki sms przez któr? wysy?am sms-y z
    > alertami o sprzecie itd. ale czesto sie wywala (bo to prowizora) jest mo?e
    > jakies takie rozwi?zanie tzw. profesjonalne? Czyli pude?ko do którego
    > wsadze karte sim i pod?acze do kompa które bedzie wysy?a?o sms-y?
    Oczywiście. "Modem" gprs/3g itp (zwykłego gprs za grosze kupisz teraz).
    (usb/pcmcia/cardexpress itp)
    Po uruchomieniu ma możliwość bez problemu wysyłać, odbierać sms jak
    komórka, a dopiero później przychodzi możliwość nawiązania połączenia
    gprs itp.

    --
    | Bartlomiej Kuzniewski
    173

  • 3. Data: 2010-09-27 17:11:34
    Temat: Re: szukam rozwiazania - wysyłanie sms-ów
    Od: developer <d...@g...com>

    On 09/27/2010 09:09 AM, hehehe wrote:
> [...]
    > jakies takie rozwiązanie tzw. profesjonalne? Czyli pudełko do którego
    > wsadze karte sim i podłacze do kompa które będzie wysyłało sms-y?

    dowolna komorka z bluetooth i j2me lub dowolny modem GPRS

    http://www.developer.radom.pl