  • 21. Data: 2010-05-08 18:05:29
    Temat: Re: Krak w - szukam fotografa do pomocy przy komunii 9 maja
    Od: "q...@g...com" <q...@g...com>

    On May 8, 7:39 pm, crazy bejbi <t...@n...ma.wcale> wrote:

    >Tylko, że na grupie ktoś inny, kto będzie>
    > chciał zaoferować np. 400-500 zł (tak jak piszesz) - zastanowi się 10
    > razy, czy nie daje za mało ... i w końcu może nie dać ogłoszenia  wtedy
    > straci potencjalny ktoś kto chciał to zlecenie wziąć.
    >
    > Wojtek

    Karkolomne rozumowanie;-)
    Targowac kazdemu sie wolno.
    Pozdrowienia StaM

  • 22. Data: 2010-05-08 19:51:23
    Od: "kuba_k1" <k...@p...onet.pl>

    Przepraszam, mam pytanie:
    Czy zleceniodawcą jest "MAGNETA digital photo studio" z Krakowa?

  • 23. Data: 2010-05-08 22:53:46
    Od: "d...@v...pl" <d...@v...pl>

    On 8 Maj, 21:51, "kuba_k1" <k...@p...onet.pl> wrote:
    > Przepraszam, mam pytanie:
    > Czy zleceniodawcą  jest "MAGNETA digital photo studio" z Krakowa?

    A nie MAGENTA ?
    Pozdfro Marcin

  • 24. Data: 2010-05-10 18:14:36
    Od: "awygo" <a...@g...pl>

    Użytkownik "Sergiusz Rozanski" <w...@s...com> napisał w
    wiadomości news:slrnhu8o8p.cr.write-only-with-spf@dns.media-lab
    .com.pl...

    > Ok, dojadę z Kalisza, ale jak będzie ze 20 dzieciaków abym ze 2kzł wyjął,
    > bo mi się za paliwo nie wróci. 5dmkii + 50d. Zastrzeżeń nie będzie, szykuj
    > 200zł za dzieciaka.

    Ja bym nie pyskował nie znając realiów tej roboty.
    Chesz 200 zł za dzieciaka? A co, będziesz go focił czy malował farbą olejną?
    Czy wiesz, jaki odsetek rodziców kupuje zdjęcia za mniej niż 30 zł?

    Człowiek wyraźnie napisał, że nie szuka artystów ani amatorów. Żeby DOBRZE
    wykonać takie zlecenie, trzeba być naprawdę sprawnym fotografem.

  • 25. Data: 2010-05-10 18:20:08
    Od: "awygo" <a...@g...pl>

    Użytkownik "Sergiusz Rozanski" <w...@s...com> napisał w
    wiadomości news:slrnhua4if.s9n.write-only-with-spf@dns.media-la
    b.com.pl...

    > 1 fotograf ma być
    > dookola dzieci i księdza, nie ma czasu na kadrowanie, a ksiądz jak stanie
    > plecami
    > do mnie to mam się teleportować na 2 stronę kościoła? A przy tym
    > dobrze zkadrowane (plecy?) to ma być reportarz z komunii czy pamiątki dla
    > rodziców/babci.

    Więc widać, że o tego typu pracy nie masz pojęcia.

  • 26. Data: 2010-05-10 19:06:32
    Od: "Hals" <u...@v...pl>

    > Człowiek wyraźnie napisał, że nie szuka artystów ani amatorów. Żeby DOBRZE
    > wykonać takie zlecenie, trzeba być naprawdę sprawnym fotografem.

    Sprawnym fotografem i dobrym rzemieślnikiem.
    Rzemieślnikiem który robi jedno dobre ujęcie (bo na wiecej może nie być
    czasu). A nie 20 z których będzie można wybrać jedno..... albo żadne :-)
    Ironizując - NTG :-)
    To zlecenie nie jest na grupę fotografii cyfrowej :-) Tu trzeba fachowca :-)

    To oczywiście żart.
    Ale daje do myślenia.

    Pozdr. Hals.

  • 27. Data: 2010-05-10 19:17:08
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com>

    Dnia 10.05.2010 awygo <a...@g...pl> napisał/a:

> [...]
    >
    > Ja bym nie pyskował nie znając realiów tej roboty.
    > Chesz 200 zł za dzieciaka? A co, będziesz go focił czy malował farbą olejną?

    Napisał wyraźnie 100zł, skąd wiesz czy to nie wynagrodzenie za dzieciaka?

    coś ciekawego, tam nie ma asfaltu".