  • Data: 2013-02-22 08:49:48
    Temat: Kraków - Berlin Oceanarium
    Od: matka milagros <j...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Czesc, moze ktos z Was ma doswiadczenie w tym temacie.
    Jako ze ostatnio u Niemcow bylem ze szkolna wycieczka (25 lat temu) nie wiem jak jest
    z podrozowaniem u nich i oplatami.
    Chce dojechac do Oceanarium w Berlinie i nie wiem czy zeby wjechac do Niemiec musze
    wykupic jakies winietki. Czy po drodze bede mial jakas autostrade (po stronie
    niemieckiej)?
    MOze ktos byl w tym Oceanarium i ma jakies spostrzezenia/ostrzezenia?