  • 1. Data: 2013-02-22 08:49:48
    Temat: Kraków - Berlin Oceanarium
    Od: matka milagros <j...@k...pl>

    Czesc, moze ktos z Was ma doswiadczenie w tym temacie.
    Jako ze ostatnio u Niemcow bylem ze szkolna wycieczka (25 lat temu) nie wiem jak jest
    z podrozowaniem u nich i oplatami.
    Chce dojechac do Oceanarium w Berlinie i nie wiem czy zeby wjechac do Niemiec musze
    wykupic jakies winietki. Czy po drodze bede mial jakas autostrade (po stronie
    niemieckiej)?
    MOze ktos byl w tym Oceanarium i ma jakies spostrzezenia/ostrzezenia?

  • 2. Data: 2013-02-22 09:48:23
    Temat: Re: Kraków - Berlin Oceanarium
    Od: omega_fan <o...@n...org>

    On 02/22/2013 08:49 AM, matka milagros wrote:

> [...]
    autostrade (po stronie
    > niemieckiej)?
    > MOze ktos byl w tym Oceanarium i ma jakies spostrzezenia/ostrzezenia?

    Ja mam takie spostrzezenie, ze slabe jest to oceanarium. Serio.

    Co do dojazdu to nie umiesz mapy uzyc?
    Autostrada A4 -> A18 do granicy, dalej A15 -> A13 i do Berlina.

    Jeżeli chcesz wjeżdżać autem do centrum, poczytaj:
    http://www.stadtentwicklung.berlin.de/umwelt/luftqua
    litaet/de/luftreinhalteplan/download/touristeninfo_p
    l.pdf

  • 3. Data: 2013-02-23 13:11:58
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Thu, 21 Feb 2013 23:49:48 -0800 (PST), matka milagros napisał(a):

> [...]
    wykupic jakies winietki.
    > Czy po drodze bede mial jakas autostrade (po stronie niemieckiej)?

    Opłaty tylko po polskiej stronie (Krk-Katowice, zdzierstwo +
    Gliwice-Wrocław 16,20zł).
    Poza tym uwazaj na strefy w Berlinie, lepiej zaparkować gdzieś na obrzeżach
    i dojechac zbiorkomem.

    --
    ___/ /_ ___ Kęszyca Leśna 51/9, 66-305 Kęszyca Leśna