  • 11. Data: 2013-05-09 12:00:50
    Temat: Re: Konkurencja dla RIMU
    Od: a...@g...com

    Polecam zwrócić uwagę na program DIPTRACE. Moim zdaniem w tej klasie cenowej nie ma
    konkurencji. Elegancki i intuicyjny interfejs idzie w parze z funkcjonalnością
    zapożyczoną od gigantów pokroju ORCAD-a. Zostawia daleko w tyle protezy KICAD-a czy
    EAGL-a. Niestety, w naszym kraju jest niedoceniony a co za tym idzie mało popularny.

  • 15. Data: 2013-05-09 12:18:05
    Od: pytajacy <r...@p...fm>

    On 9 Maj, 12:11, a...@g...com wrote:
> [...]
    EAGL-a. Niestety, w naszym kraju jest niedoceniony a co za tym idzie mało popularny.

    W takiej cenie to raczej bliżej mu do EAGLE, który jest bardzo
    popularny w Polsce, wystarczy spojrzeć na forum Elektrody.

    Ciekawe dokąd to wszystko zmierza...
    Bo Rimu działał już na Windows 95, zajmuje niecałe 5MB, i nadal działa
    pod Windows 8.
    Chyle czoła przed programistą. Czy został napisany w asemblerze?
    Niestety nie mam informacji czy będzie jeszcze rozwijany...

    Ciekawe kiedy zmieni się mętalność polaków i zamiast używać pirackich
    wersji,
    kupią tańsze programy.

    pytajacy

  • 16. Data: 2013-05-09 18:44:56
    Od: Mario <m...@...pl>

    W dniu 2013-05-09 12:18, pytajacy pisze:
> [...]
    > Niestety nie mam informacji czy będzie jeszcze rozwijany...
    >
    > Ciekawe kiedy zmieni się mętalność polaków

    Mentalność Polaku.

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 17. Data: 2013-05-09 23:43:55
    Temat: Re: Konkurencja dla RIMU - TurboPcb
    Od: Adam K <a...@o...pl>

    Dnia 2013-05-01 07:42, Użytkownik pytajacy napisał:

    > Nie wiem czy ten TurboPCB jest skończony, bo patrząc na strone
    > mam wrażenie że ma jeszcze dużo błedów, co według mnie go
    > dysklasyfikuje.
    >
    > pytajacy

    Osobiście zrobiłem w nim dwie płytki i nie miałem jakiś kłopotów.
    Odnośnie strony to napisał bym, że są na niej dość szczególowe
    informacje o rozwoju programu.
    Widać że program jest systematycznie rozwijany.
    (Czego nie można powiedzieć o RIMU). Co kilka miesięcy jest nowa wersja.
    AK.

  • 18. Data: 2013-05-10 02:02:03
    Od: JK <j...@i...pl>

    W dniu 2013-05-09 12:06, a...@g...com pisze:
> [...]
    > gigantów pokroju ORCAD-a. Zostawia daleko w
    > tyle protezy KICAD-a czy EAGL-a. Niestety, w
    > naszym kraju jest niedoceniony a co za tym

    No jeśli ty go reklamujesz, to musi być
    rzeczywiście intuicyjny w obsłudze.

    JK

  • 19. Data: 2013-05-10 18:07:07
    Od: Bo t manager <b...@W...poczta.wp.pl>

    a...@g...com wrote:
    [ciach]
    > Zostawia daleko w tyle protezy KICAD-a czy EAGL-a. Niestety, w naszym
    kraju jest niedoceniony a co za tym idzie mało popularny.

    Czemu uważasz że Eagle, a w szczególności KiCAD to protezy?
    240$ za wersję najtańszą, to już wolałbym wydać te pieniądze na orginalny
    win7(box).

    Bo(o)t manager

  • 20. Data: 2013-05-10 18:11:14
    Od: Bo t manager <b...@W...poczta.wp.pl>

    pytajacy wrote:

> [...]
    > ostatnio znalazłem dość tani program do rysowania schematów i płytek.
    > Sprint-Layout - cena 40 euro, to jest chyba nieźle.

    Mnie to zastanawia, jest darmowy KiCAD to po co się bawić w
    jakieś dziwolągi.
    Co innego się tyczy może osób, które zajmują się projektowaniem
    płytek na codzień. Ale oni to chyba nie będą szukać wynalazków, tylko
    sprawdzone programy.
    Bo(o)t manager