  • 1. Data: 2013-04-25 09:55:51
    Temat: wtyczka i gniazdo bose link A - jest to coś standardowego?
    Od: Albercik <n...@g...pl>

    Witam
    potrzebuje zrobić przedłużacz do kabelka z systemu bose(system
    nagłaśniający)
    kabelek jest zaopatrzony w taką wtyczkę:
    http://images.monstermarketplace.com/front-row-elect
    ronics/bose-link-a-cable-2-black-400x400.jpg
    jak by pocięło:
    http://tiny.pl/h8p7c

    czy taka wtyczka(wielkość taka jak wtyczki PS2 od klawiatury) jest jakaś
    standardowa? czy to wytwór bose? potrzebuje wtyczki i gniazda.
    Szukam i znaleźć nie mogę, ale bez nazwy samej wtyczki ciężko coś znaleźć..

    Cięcie i przedłużanie kabla puki co nie wchodzi w grę.

  • 2. Data: 2013-04-25 10:01:46
    Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de>

    Am 25.04.2013 09:55, schrieb Albercik:
> [...]
    > standardowa? czy to wytwór bose? potrzebuje wtyczki i gniazda.
    > Szukam i znaleźć nie mogę, ale bez nazwy samej wtyczki ciężko coś znaleźć..

    To jest mini-DIN. W Berlinie wiem gdzie kupić ;-).

    Waldek

  • 3. Data: 2013-04-29 17:47:45
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    W dniu 2013-04-25 09:55, Albercik pisze:
> [...]
    > Szukam i znaleźć nie mogę, ale bez nazwy samej wtyczki ciężko coś znaleźć..
    >
    > Cięcie i przedłużanie kabla puki co nie wchodzi w grę.

    sprawdź czy to nie to :

    http://www.tme.eu/pl/details/mdc-009/zlacza-mini-din
    /#