  • 81. Data: 2014-06-03 09:21:53
    Temat: Re: Koniec z tolerancją dla piratów przekraczających prędkość o 1 km/h!!
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    On 2014-06-02 21:24, Poldek wrote:

    > Gdzie tak jest?

    przykład 1szy z brzegu: obwodnica Piekar Śląskich

  • 82. Data: 2014-06-03 09:24:00
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2014-06-02 08:30, Czesław Wiśniak pisze:

    > Duze miasta w centrum juz maja do 30 :)

    W Polsce?

    --
    Grzegorz Jońca
    Green Trafic 140 dCi

  • 83. Data: 2014-06-03 09:32:58
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 02 Jun 2014 21:24:28 +0200, w
    <538ccf6b$0$2370$65785112@news.neostrada.pl>, Poldek <p...@i...pl>
    napisał(-a):

    > Gdzie tak jest?

    Pełno takich miejsc. Wrocław, ul. Klecińska, Hallera -- w zasadzie cała
    obwodnica śródmiejska.

  • 84. Data: 2014-06-03 09:48:42
    Od: Czesław Wiśniak <c...@n...pl>

    > W Polsce?

    No, lada moment.
    http://warszawa.gazeta.pl/warszawa/1,34864,13853387,
    Znamy_granice_Strefy_Tempo_30__Tu_zwolnimy__MAPA_.ht
    ml

  • 85. Data: 2014-06-03 09:59:42
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Radekp,

    Tuesday, June 3, 2014, 9:32:58 AM, you wrote:

> [...]
    ^^^^^^^^^^^^^^
    > Pełno takich miejsc. Wrocław, ul. Klecińska, Hallera -- w zasadzie cała
    > obwodnica śródmiejska.

    Mowa o NIEzabudowanym.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 86. Data: 2014-06-03 10:08:26
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 03 Jun 2014 09:48:42 +0200 osobnik zwany Czesław
    Wiśniak napisał:

    > No, lada moment.
    > http://warszawa.gazeta.pl/
    warszawa/1,34864,13853387,Znamy_granice_Strefy_Tempo
    _30__Tu_zwolnimy__MAPA_.html

    aktualizacja: 06.05.2013
    " Według planów strefa Tempo 30 zacznie obowiązywać jeszcze w tym roku."

    nie ma i jeszcze długo, na szczęście, nie będzie.

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 87. Data: 2014-06-03 10:14:44
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 3 Jun 2014 09:59:42 +0200, w
    <9...@p...pl.invalid>, RoMan Mandziejewicz
    <r...@p...pl.invalid> napisał(-a):

    > ^^^^^^^^^^^^^^
    >
    > Mowa o NIEzabudowanym.

    Klecińska to w zasadzie niezabudowany :).

  • 88. Data: 2014-06-03 10:28:25
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Radekp,

    Tuesday, June 3, 2014, 10:14:44 AM, you wrote:

    > Klecińska to w zasadzie niezabudowany :).

    A formalnie?

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 89. Data: 2014-06-03 10:40:24
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 3 Jun 2014 10:28:25 +0200, w
    <1...@p...pl.invalid>, RoMan Mandziejewicz
    <r...@p...pl.invalid> napisał(-a):

    > A formalnie?

    A od kiedy u nas stan formalny jest zbieżny z rzeczywistym?

  • 90. Data: 2014-06-03 10:40:36
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello MichaelData(R),

    Tuesday, June 3, 2014, 2:51:16 AM, you wrote:

    > http://www.gloswielkopolski.pl/artykul/901457,poznan
    -wiadukt-w-antoninku-maszynka-do-zarabiania-pieniedz
    y,id,t.html?cookie=1
    > znam więcej takich miejsc. Zwykłe "maszynki" do zarabiania kasy.

    Po raz kolejny: NIEZABUDOWANY!

    --
    Best regards,
    RoMan