  • 31. Data: 2012-03-03 23:57:27
    Temat: Re: Komórka i aplikacja kompasu na niej
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Zenek napisał:

    > Inteligentny poradzi sobie bez znakow przystankowych.

    Widziałem takich inteligentnych. Po ich przejściu słupek od znaku na
    przystanku leżał złamany, a betonowy kosz na śmieci stał na środku ulicy.

    --
    Jarek

  • 32. Data: 2012-03-04 00:58:24
    Od: Mario <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-03-03 18:40, Zenek pisze:

    > Ortografia co ty mozesz wiedziec o ortografii japonskiej albo chinskiej?

    Być może lepiej znasz ortografię japońską niż polską. To pisz na
    japońskie grupy.

    MD

  • 33. Data: 2012-03-04 01:13:48
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@p...onet.pl>

    Jacek Maciejewski <j...@g...pl> napisał(a):
    > Cześć
    > Pobawiłem sie ostatnio komórką z Androidem. Znalazłem aplikację kompasu.
    > Wyobraźcie sobie że pokazuje północ (może nie całkiem zdecydowanie jak na
    > mój gust ale bez wątpienia) pomimo braku połączenia z GPS i siecią GSM.
    > Jak ona to robi??

    Ale co ma pokazywanie północy wspólnego z GPS i GSM? Jak już, to mogłoby
    działać tylko w ruchu. Aplikacja kompasu działa w oparciu o czujniki pola
    magnetycznego.

    --
    Grzegorz Niemirowski
    http://www.grzegorz.net/

  • 34. Data: 2012-03-04 11:02:30
    Od: "wacek" <roman221@ poczta.onet.pl>

    Użytkownik "J.F." napisał:
    > ale po co ci mapa ? Jesli dlugosc geograficzna sie nie zmienia,
    > a szerokosc rosnie - idziesz na polnoc.

    czyli co, najpierw musisz tak kombinować z ruchem żeby szerokość się nie
    zmieniała?
    poza tym jeśli nawet to skąd wiesz że szerokość się nie zmienia jeśli nie
    jesteś w stanie poruszać się po idealnej prostej, oraz że w czasie tego
    ruchy odbiornik GPS nie zmienia położenia w stosunku do stron świata?

    poza tym jeśli te telefoniki określają kierunek geograficzny na podstawie
    różnic wskazań GPS w ruchu to ten kierunek jest jedynie bardzo orientacyjny.

  • 35. Data: 2012-03-04 11:05:45
    Od: "wacek" <roman221@ poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Mario" napisał:

    > Być może lepiej znasz ortografię japońską niż polską. To pisz na japońskie
    > grupy.

    A ty poszukaj sobie grupy dyskusyjnej traktującej o ortografii i tam wylewaj
    swoje żale!

  • 36. Data: 2012-03-04 11:15:12
    Od: Mario <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-03-04 12:05, wacek pisze:

    > A ty poszukaj sobie grupy dyskusyjnej traktującej o ortografii i tam
    > wylewaj swoje żale!

    Zauważ, że o ortografię czepiłem się faceta którego post o zapyziałej
    Polce nic nie wniósł do dyskusji o kompasie w komórce.

    MD

  • 37. Data: 2012-03-04 11:29:42
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 4 Mar 2012 12:02:30 +0100, wacek napisał(a):

    > czyli co, najpierw musisz tak kombinować z ruchem żeby szerokość się nie
    > zmieniała?

    Nie, liczysz kurs na podstawie obu zmian.

    > poza tym jeśli nawet to skąd wiesz że szerokość się nie zmienia jeśli nie
    > jesteś w stanie poruszać się po idealnej prostej, oraz że w czasie tego

    podajesz chwilowy.

    > ruchy odbiornik GPS nie zmienia położenia w stosunku do stron świata?

    dlatego zastrzeglem ze pokazuje kierunek poruszania. Polozenie wlasne
    nieistotne.

    > poza tym jeśli te telefoniki określają kierunek geograficzny na podstawie
    > różnic wskazań GPS w ruchu to ten kierunek jest jedynie bardzo orientacyjny.

    Bo jak zmiany male to i dokladnosc zadna.
    Tym niemniej usrednianie, usrednianie ... i calkiem dokladnie wychodzi o
    ile idziesz/jedziesz w miare prosto.

    tak czy inaczej - mapy do tego nie potrzeba.

    J.

  • 38. Data: 2012-03-04 11:51:23
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2012-03-04 12:02, wacek wrote:
    > czyli co, najpierw musisz tak kombinować z ruchem żeby szerokość się nie
    > zmieniała?
    Lepiej wróć koleżko do podstawówki boś ty kompletny analfabeta jest. :D
    Jeśli dobrze pamiętam, to pojęcie wektora próbowano (mi) wszczepiać
    gdzieś pod koniec podstawówki. :D

  • 39. Data: 2012-03-04 12:01:45
    Od: "wacek" <roman221@ poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Mario" <m...@p...onet.pl> napisał:
    > Zauważ, że o ortografię czepiłem się faceta którego post o zapyziałej.
    > Polce nic nie wniósł do dyskusji o kompasie
    > w komórce.

    Zauważyłem że "Zenek" wniósł bardzo wiele do dyskusji, natomiast twoja
    wstawka ortografii nic!
    Widzę że nowy samozwańczy cenzor moderator się znalazł i będzie mówił czyja
    wypowiedź coś wnosi do dyskusji i kto powinien się uczyć ortografii.
    Natomiast zapyziałość naszego kraju, zwłaszcza w porównaniu z taką japonią
    to fakt, komu tą zapyziałość zawdzięczamy też wiadomo, faktem jest też to ze
    podniecanie się jakimś badziewiem elektronicznym z przed połowy dekady
    wstecz bo to u nas nowość jest śmieszne.

  • 40. Data: 2012-03-04 12:10:07
    Od: Mario <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-03-04 12:51, JDX pisze:
    > Lepiej wróć koleżko do podstawówki boś ty kompletny analfabeta jest. :D
    > Jeśli dobrze pamiętam, to pojęcie wektora próbowano (mi) wszczepiać
    > gdzieś pod koniec podstawówki. :D

    To ty stary piedziel jesteś :) Teraz to chyba dopiero w liceum.

    MD