  • 21. Data: 2012-03-03 17:22:21
    Temat: Re: Komórka i aplikacja kompasu na niej
    Od: Mirek <i...@z...adres>

    On 03.03.2012 18:19, RoMan Mandziejewicz wrote:

    > Wiesz... Jak na miejsce Strowgerów stawiało się nowoczesne centrale,
    > to jednak parę etapów rozwoju telefonii przeskoczyliśmy bez
    > przechodzenia przez nie...

    Znam przykład jak firma od Strowgera przeszła bezpośrednio na telefonię
    IP ;)

    Mirek.

  • 22. Data: 2012-03-03 17:31:52
    Od: "L501 aneryS" <s...@s...pl>

    Użytkownik "Mirek" <i...@z...adres> napisał w wiadomości
    > Znam przykład jak firma od Strowgera przeszła bezpośrednio na telefonię IP
    > ;)

    Są takie, co do dzis istnieją...
    228123456, przykładowy numer, centrala zakładowa. Nie potwierdzę
    osiągalności za dnia w dzień powszedni, bo wątek przeczytałem i sprawdziłem
    teraz...

  • 23. Data: 2012-03-03 17:40:53
    Od: Zenek <t...@p...pl>

    W dniu 2012-03-03 17:52, Mario pisze:

    > Chyba też jesteśmy zapóźnieni w dziedzinie ortografii języka polskiego.
    > Ty chyba taki reformator jesteś jak niejaka Stokrotka.

    > To powiedz jaki zmiany technologiczne w dziedzinie telefonii ominęły nas
    > w ciągu tych 50 lat.

    Ortografia co ty mozesz wiedziec o ortografii japonskiej albo chinskiej?

    Nie ominely nas faktycznie na kazdym rogu mozna kupic za grosze komorke
    z videokonferencja juz o pociagu do farszafki nie wspomne bo z poznania
    to niecale 4 godziny pociagiem.

  • 24. Data: 2012-03-03 18:19:47
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <w...@w...pl>

    "RoMan Mandziejewicz" <r...@p...pl> wrote in message
    (ciap)
    > W telefonii komórkowej też ślepe uliczki nas ominęły i obecnie 3G to
    > norma - ledwie kilka lat po pionierskich uruchomieniach w świecie.

    W TV kablowej też trochę ominęliśmy.

    --
    Włodek

  • 25. Data: 2012-03-03 19:23:23
    Od: Zenek <t...@p...pl>

    > ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
    >
    > Powstawiaj gdzie trzeba.
    >
    > W.

    Inteligentny poradzi sobie bez znakow przystankowych. Podobno
    inteligencja do zdowlnosc przystosowania do nowych warunkow ty chyba
    masz z tym problem.

  • 26. Data: 2012-03-03 20:00:42
    Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de>

  • 27. Data: 2012-03-03 20:38:46
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <w...@w...pl>

    "Zenek" <t...@p...pl> wrote in message

    (ciap)

    > Inteligentny poradzi sobie bez znakow przystankowych. Podobno
    > inteligencja do zdowlnosc przystosowania do nowych warunkow ty chyba masz
    > z tym problem.

    Do towarzystwa ze Stokrotką trafiłeś!

    --
    Włodek

  • 28. Data: 2012-03-03 20:42:24
    Od: "wacek" <roman221@ poczta.onet.pl>

    Użytkownik "J.F." napisał:
    > pokaze, mapa nie jest mu potrzebna zeby okreslic kierunek
    > poruszania sie, wystarczy zmiana pozycji w czasie.
    > Tzn - nie tyle polnoc pokaze, co kurs kierunku okresli.

    no właśnie kierunek ruchu pokaże, ale nie określi czy ten kierunek idzie na
    północ,
    do określenia kierunku to albo kompas potrzebny, albo ruch po mapie.

  • 29. Data: 2012-03-03 21:29:17
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 3 Mar 2012 21:42:24 +0100, wacek napisał(a):

    > no właśnie kierunek ruchu pokaże, ale nie określi czy ten kierunek idzie na
    > północ,
    > do określenia kierunku to albo kompas potrzebny, albo ruch po mapie.

    ale po co ci mapa ?

    Jesli dlugosc geograficzna sie nie zmienia, a szerokosc rosnie - idziesz na
    polnoc.

    J.

  • 30. Data: 2012-03-03 23:31:50
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    > Ponura, ale przynajmnmiej jawnie się do tego przyznają a np. w sieci
    > GSM: dawniej wciskano nam, że informacja, do której stacji bazowej
    > jest dana komórka zalogowana jest niemożliwa do uzyskania - teraz
    > wiemy, że nie tylko możliwa, ale od zawsze była zapisywana.

    na tefałen nawet informowali przyszlych mordercow by nie korzystac z komorki
    ofiary ani jej nikomu nie sprzedawac, bo stacje zapisuja tez imei i nie
    wystarczy zmiana karty sim (wlasnie przy okazji omawiania wykrycia mordercy po
    4latach, dzieki temu ze dal zonie komorke ofiary!)