  • 1. Data: 2012-03-01 17:02:21
    Temat: Trwalsze potencjometry z otworem?
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    Witam

    Szukam potencjometrow z otworem - cos jak taki:
    http://allegro.pl/potencjometr-piher-100r-pt10-mh-ce
    na-za-5szt-i2102752778.html

    Problem w trwalosci - typowo producenci deklaruja 500
    ustawien, potrzebne mi wiecej przynajmniej 10.000.

    Tak, wiem ze sa potencjometry ze sciezkami z tworzywa -
    ten slad badam, ale potrzebuje tez tansza alternatywe...

    Podpowiecie gdzie pytac?

    Ilosc jednorazowo okolo 1000szt zaleznie od ceny.
    Potrzebne docelowo wiecej.

  • 2. Data: 2012-03-01 18:50:16
    Temat: Re: Trwalsze potencjometry z otworem?
    Od: "Irokez" <n...@w...pl>

    Użytkownik "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > ten slad badam, ale potrzebuje tez tansza alternatywe...
    > Podpowiecie gdzie pytac?
    > Ilosc jednorazowo okolo 1000szt zaleznie od ceny.

    A cyfrowe?
    Te nie mają problemu z ilością ustawień.

    --
    Irokez

  • 3. Data: 2012-03-01 19:05:54
    Od: "PL(N)umber_One " <p...@g...pl>

    Witam
    Sprawdź ceny potencjometrów cermetowych (ceramika metal), są trwalsze od
    węglowych i mniej "trzeszczą" - w miarę zużycia.
    PP