  • 11. Data: 2009-03-02 22:09:10
    Temat: Re: Kolejny DSLnR?
    Od: m...@a...net.pl

    >Ale jeżeli budowałeś system przez kilka lat,

    To co. Nikt nie mowi ze lustrzanki skoncza sie
    z dnia na dzien. Nikt nie mowi ze MUSISZ kupic
    bezlustrowe body. Wrecz przeciwnie, wyglada na to
    ze przez nastepne z dziesiec czy ile lat bedziesz sobie
    mogl kupowac nowe i nowe lustrzankowe body do swoich
    szkiel, ignorujac nowa kategorie aparatow, tak jak teraz
    ignorujesz istnienie segmentu tzw. duzych hybryd.

    Segment bezlustrowych body bedzie (przynajmniej poczatkowo)
    nakierunkowany na konkurowanie z:
    - kompaktami
    - tzw. hybrydami
    - lustrzankami entry level, z kitowym oszkleniem

    W zadnej z tych kategorii nie ma ludzi z elkami.

    Nie rozumiem Twojego placzu - nikt Ci nie KAZE kupowac
    tych nowych aparatow albo nawet zauwazac ze one istenieja,
    tak dlugo jak producenci beda wypuszczac nowe body
    lustrzankowe.
    :-)

    >dopracowałeś się kilku fajnych eL-ek dajmy na to,

    Przez nastepne dziesiec czy fafnascie lat _bedziesz_
    mial do czego przypinac swoje elki.

    No nie rozumiem, naprawde nikt Cie nie zmusza do
    interesowania sie ta nowa kategoria aparatow!

    :-)

    Michal

  • 12. Data: 2009-03-03 17:03:32
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2009-03-02 23:09:10 +0100, m...@a...net.pl said:

    > Przez nastepne dziesiec czy fafnascie lat _bedziesz_
    > mial do czego przypinac swoje elki.
    Jeżeli lustrzanka przetrwa dziesięć do będzie dobrze.
    W stosunku do takiej konstrukcji ma same wady. SLR powstał na skutek
    potrzeby wyeliminowania wad aparatów dalmierzowych. W chwili obecnej te
    wady przestały istnieć, więc i istnienie lustrzanki przestaje mieć sens.
    Paralaksa, problemy z celownikami dla długich i krótkich ogniskowych.
    Problemy z dalmierzem dla długich ogniskowych.
    Za to lustrzanka ma wady, których nie pozbyła się nigdy.
    Opóźnienie migawki, wstrząsy wywołane lustrem, karkołomne konstrukcje
    obiektywów szerokich, a zwłaszcza ultra szerokich.

    > No nie rozumiem, naprawde nikt Cie nie zmusza do
    > interesowania sie ta nowa kategoria aparatow!
    >
    > :-)
    Oczywiście, że nikt mnie nie zmusza. Sam będę chciał to zmienić.

    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam