    From: Tomaszek <t...@j...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Klient to był kiedyś pan.... ( felieton )
    Date: Sat, 24 Oct 2009 14:09:45 +0200

    W jednej z gazet znalazłem felieton pewnego pana, który napisał kilka
    rzeczy, które mnie rozśmieszyły i zasmuciły zarazem, bo tekst wygląda na
    robiony pod czytelnika. Przeczytajcie i sami zobaczcie

    ( dane mogące zidentyfikować autora jak i pismo w jakim zostało to
    zamieszczone zostały zamazane )

    http://img20.imageshack.us/img20/161/felieton.jpg

    Nie przypuszczałem nigdy, że będę kiedykolwiek bronił salonu / punktu
    sprzedaży jakiegoś operatora, a jednak... Ja który ja wchodzę do salonu
    operatora, to dostaję ciśnienia zbyt wysokiego. A jednak...

    Fragmenty do których się odnoszę są oznaczone numerkami na skanie;)

    1.Nosi mnie jak czytam takie coś. Czy prowadzenie biznesu zwalnia z
    myślenia? Nie powinno być Waszym zdaniem tak, że najpierw dzwoni się do
    operatora i pyta, czy zechce dla nas zrobić wyjątek i wymienić modem na
    inny a potem dopiero kupuję się sprzęt. Trzeba być skrajnym optymistą
    lub idiotą, żeby myśleć, że wszyscy będą robić dokładnie to czego od
    nich oczekujemy. Operator spełnia swoją część umowy, modem dostała
    sprawny. Renegocjować umowy nie muszą. Pani prowadząca biznes powinna
    wiedzieć chyba o takich podstawowych sprawach?!?

    2.Modem HSDPA za 1400zł? Z funkcją tostera chyba?!? ;) Artykuł pochodzi
    z przełomu maja i czerwca tego roku. Ja sobie nie przypominam, by modemy
    były w takich cenach. Skąd pan redaktor wziął takie ceny?

    3.Ależ oczywiście aparat otrzymał sprawny i o ile dobrze pamiętam to
    wyświetlacz też. Nie sądzę, żeby na promocji były sprzedawane telefony
    które posiadają wyświetlacze klasy 0, a więc nie mogące posiadać żadnego
    martwego piksela. A nawet jeśli tak by było, to gwarantem działania
    telefonu jest jego producent, a nie operator. Oczywiście wymiana od ręki
    ( moim zdaniem nieuzasadniona ) nie wchodzi w rachubę. Ale po co to
    rozumieć? Lepiej rzucać mięsem i robić to co się umie najlepiej: być
    burakiem;)

    4.No bo telefon nie jest przedmiotem umowy. Przedmiotem umowy jest
    usługa telekomunikacyjna, co jest na umowie napisane, ale pan jaśnie
    wielmożny klient nie czyta umowy, bo wszystko wie najlepiej. A potem
    przyjdzie burak do chałupy i drze japę, że go oszukali, lata do
    gazet.... a redaktor udaje, że jego głupoty nie widzi i też idzie do
    salonu robić z siebie jeszcze większego kretyna. Ale jak widać kretynizm
    wygrał, w imię "dobrze pojętego interesu klienta" aparat został
    wymieniony. Teraz burak będzie przy wódce opowiadał jak to on z
    operatorem wygrał i rósł w oczach takich samych buraków jak on...

    Jak ludzie nadal będą taką ogłupiałą ciżbą, która sama nie umie myśleć,
    to nadal tak w tym kraju będzie jak jest. Tostery będą za nas myśleć:(

    PS: Może czasami jestem trochę za dosadny, ale cóż...
    | Ten post to moja prywatna opinia - nie musisz się z nią zgadzać. |
    | Nie należę do żadnej partii politycznej |