  • 21. Data: 2011-10-04 16:40:06
    Temat: Re: Kamera-rejestrator wideo drogi w samochodzie
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 4 Oct 2011 16:41:13 +0200, Tmek

    > Prosze bardzo. Za 100zl z przesylka
    > w dobrej jakosci moze byc?

    Masz takową u siebie? U mnie nie działa zasilanie z załączonego zasilacza
    (USB). Tzn. po podłączeniu zasilacza z kompletu (z wtyczką USB) kamera nie
    działa, tylko włącza się "magazyn". Jak podłączę zasilacz pod obecny w tej
    kamerze także port DC 5V, to wszystko śmiga jak należy.

    --
    Pozdor Myjk
    xcarlink *MP3* player

  • 22. Data: 2011-10-04 16:59:57
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Tue, 04 Oct 2011 16:34:03 +0200, kauzyperda
    <n...@n...com> wrote:

    >To najwazniejsze, wiec bądz spokojny, to co wpisal policjant w swoje
    >papiery nie pojawia w tej samej chwili w ubezpieczalni tylko trwa to
    >czasami tygodniami albo gorzej

    Chyba w jakimś egzotycznym towarzstwie ubezpieczeniowym.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 23. Data: 2011-10-04 17:01:44
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Waldek Godel" <n...@o...info> wrote in message

    > Z alledrogo rzadko do Jackowa wysyłają.

    Jakiego Jackowa? Tylko jedną dzielnicę Chicago znasz?
    Zresztą ja nawet w Chicago nie mieszkam tylko na zachodnich
    przedmieściach... Mam ponad 1/2 godziny do centrum Chicago
    samochodem, jak korków nie ma. Zrobiłeś taki błąd jakbyś
    komuś co mieszka w Kętach czy Oświęcimiu zarzucił że mieszka
    w Nowej Hucie :-)

  • 24. Data: 2011-10-04 17:02:18
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On 04 Oct 2011 15:12:55 GMT, to <t...@x...abc> wrote:

    >Wszystko czego nie ma Walduś to przedłużanie penisa.

    10/10 :))

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 25. Data: 2011-10-04 17:15:03
    Od: "Jan Czerski" <i...@o...pl>

    > Po tym długim wstępie :-) chciałbym zapytać, czy ktoś widział
    > do kupienia jakąś małą, dyskretną kamerkę video co by mi
    > nakręcała w pętli ostatnie - powiedzmy - 5 minut z drogi i jakoś
    > zatrzymywała się automagicznie 5 minut po zatrzymaniu auta?
    > Chodzi mi o to aby nie trzeba było pamiętać aby ją włączyć/wyłączyć.
    > Coś małego, do zamontowania przy dachu, lusterku wstecznym ?
    > Kupiłbym sobie takie coś na przód i może uniknął kłopotów
    > następnym razem jak jakiś kretyn minie swój skręt i zacznie
    > cofać na drodze czując się panem sytuacji...

    Kamera samochodowa ACME
    www.conrad.pl

    Pozdrawiam
    Jan

  • 26. Data: 2011-10-04 19:02:00
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    Użytkownik Pszemol napisał:
    > W zeszły poniedziałek miałem niemiłe zdarzenie - jechałem

    słowa kluczowe to: car dvr
    polecam urządzenia z odbiornikiem GPS oraz czujnikiem przyśpieszenia
    (często oznaczone jako 3D sensor) one nagrywają np 10s przed i po
    kolizji oraz z guzika na żądanie.

    --
    AlexY
    http://nadzieja.pl/inne/spam.html

  • 27. Data: 2011-10-04 20:36:34
    Od: "Ciemny" <a...@w...lhs.pl-na.tej.stron.ie>

> [...]
    > działa, tylko włącza się "magazyn". Jak podłączę zasilacz pod obecny w tej
    > kamerze także port DC 5V, to wszystko śmiga jak należy.

    Trzeba niestety to ustrojstwo naładować żeby normalnie zadziałało.
    Też miałem zonka jak odebrałem swoją, myślałem że mi uszkodzoną przysłali.

    Pozdr. TC

  • 28. Data: 2011-10-04 20:37:40
    Od: "Ciemny" <a...@w...lhs.pl-na.tej.stron.ie>

> [...]
    -vehicle-mount-video-camcorder-with-sd-card-slot-wid
    e-angle-35356

    > Dealextreme 3x droższe niż eBay????

    Tych kamer jest kilka typów, różnią się parametrami i dodatkami w obudowie.
    Stąd rozpiętość cen dosyć duża.

    Pozdr. TC

  • 29. Data: 2011-10-04 21:08:56
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2011-10-04 17:19, kamil pisze:

    > Google odcięli? :)

    Tym z USA Google są niepotrzebne. Bo a nuż się dowiedzą, że Hungary to
    nie to samo co hungry i w ogóle, że są inne kraje poza United States of
    America. ;)

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 30. Data: 2011-10-05 05:13:21
    Od: Jacek Politowski <s...@n...istnieje>

    Zawartość nagłówka ["Followup-To:" pl.misc.elektronika.]
    In article <4e8b1b02$0$2502$65785112@news.neostrada.pl>
    Tmek <T...@d...ek> wrote:

    > Pszemol wrote:chciałbym zapytać, czy ktoś widział

    > Prosze bardzo. Za 100zl z przesylka w dobrej jakosci moze byc?
    > http://www.ebay.pl/itm/2-5-TFT-LCD-Vehicle-Car-Color
    -Monitor-Camera-HD-DVR-RC-/290602748590?pt=Radio_Con
    trol_Parts_Accessories&hash=item43a9460aae

    > Opis i probki nagrania tego modelu:
    > http://www.dealextreme.com/p/2-5-lcd-high-resolution
    -vehicle-mount-video-camcorder-with-sd-card-slot-wid
    e-angle-35356

    A może jest jakaś, równie niedroga, która nie gubi kilku sekund
    nagrania podczas zmiany plików?

    --
    Jacek Politowski