  • 11. Data: 2011-10-04 14:23:12
    Temat: Re: Kamera-rejestrator wideo drogi w samochodzie
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 04-10-2011 15:44, Pszemol pisze:

    > No daj spokój :-) To jest grupowy ekspert?

    Pytasz o siebie?

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 12. Data: 2011-10-04 14:24:21
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 04-10-2011 15:41, Myjk pisze:

    > PS O kamerze do auta najlepiej opowie Ci
    > specjalista<baczność>Walduś G.<spocznij>

    Najlepsza kamera to taka co nagrywa 320x240x10fps - 720p+ to
    przedłużanie penisa! - tak przeczytałem na PMS :)

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 13. Data: 2011-10-04 14:34:03
    Od: kauzyperda <n...@n...com>

    W dniu 2011-10-04 15:22, Pszemol pisze:
    > W raporcie policyjnym jest wpisane że twierdził do policjanta
    > że cofał do skrętu ale najwyraźniej mają to w nosie...

    To najwazniejsze, wiec bądz spokojny, to co wpisal policjant w swoje
    papiery nie pojawia w tej samej chwili w ubezpieczalni tylko trwa to
    czasami tygodniami albo gorzej

    --
    pozdr
    luck

  • 14. Data: 2011-10-04 14:41:13
    Od: "Tmek" <T...@d...ek>

    Pszemol wrote:chciałbym zapytać, czy ktoś widział
    > do kupienia jakąś małą, dyskretną kamerkę video co by mi
    > nakręcała w pętli .....................

    Prosze bardzo. Za 100zl z przesylka w dobrej jakosci moze byc?
    http://www.ebay.pl/itm/2-5-TFT-LCD-Vehicle-Car-Color
    -Monitor-Camera-HD-DVR-RC-/290602748590?pt=Radio_Con
    trol_Parts_Accessories&hash=item43a9460aae

    Opis i probki nagrania tego modelu:
    http://www.dealextreme.com/p/2-5-lcd-high-resolution
    -vehicle-mount-video-camcorder-with-sd-card-slot-wid
    e-angle-35356

    Tmek

  • 15. Data: 2011-10-04 15:11:55
    Od: to <t...@x...abc>

    begin 4CX250

    > Kierowca TIRa ma prawo cofać, wiadomo jak kazdy inny, ale nie ma prawa
    > taranować wszystkiego co na drodze!
    > Jebać policjanta. Policjant powinien wystawić mandat za stworzenie
    > zagrożenia. W kodeksie jest nawet zapis że jeżeli cofając nie widzi to
    > ma skorzystać z osoby drugiej która stanie z tyłu i go poprowadzi.

    Cofając trzeba ustąpić pierwszeństwa. I za to powinien być mandat. Sprawa
    oczywista.

  • 16. Data: 2011-10-04 15:12:55
    Od: to <t...@x...abc>

    begin DoQ

    > Najlepsza kamera to taka co nagrywa 320x240x10fps - 720p+ to
    > przedłużanie penisa! - tak przeczytałem na PMS :)

    Wszystko czego nie ma Walduś to przedłużanie penisa.

  • 17. Data: 2011-10-04 15:19:59
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 04/10/2011 14:46, Pszemol wrote:
    > "kamil" <k...@s...com> wrote in message

    > Bardzo mi pomogłeś - dziękuję :-))))))
    > Teraz już wiem co kupić... wystarczy przekopać grupę na której
    > jest 1000 postów dziennie w poszukiwaniu czegoś co było tu
    > 10 dni temu.... :-(

    Google odcięli? :)

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 18. Data: 2011-10-04 15:32:22
    Od: TheWarAgainstTerror <n...@o...pl>

    > Po tym długim wstępie :-) chciałbym zapytać, czy ktoś widział
    > do kupienia jakąś małą, dyskretną kamerkę video co by mi

    hasło do wyszukiwania (allegro): rejestrator trasy

  • 19. Data: 2011-10-04 15:40:40
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 04 Oct 2011 17:32:22 +0200, TheWarAgainstTerror napisał(a):

    > hasło do wyszukiwania (allegro): rejestrator trasy

    Z alledrogo rzadko do Jackowa wysyłają.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 20. Data: 2011-10-04 16:26:25
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Tmek" <T...@d...ek> wrote in message
> [...]
    -Monitor-Camera-HD-DVR-RC-/290602748590?pt=Radio_Con
    trol_Parts_Accessories&hash=item43a9460aae

    Fajne. Dzięki.

    > Opis i probki nagrania tego modelu:
    > http://www.dealextreme.com/p/2-5-lcd-high-resolution
    -vehicle-mount-video-camcorder-with-sd-card-slot-wid
    e-angle-35356

    Dealextreme 3x droższe niż eBay????