  • 151. Data: 2012-04-07 15:45:45
    Temat: Re: Juz wiem czemu sie niektorym iPhone nie podoba...
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 07-04-2012 14:56, Skrypëk pisze:
    > Androidziarze sobie zasłużyli.

    Tzn. ajfoniarze sobie nie zasłużyli, skoro nie można się z nich pośmiać?

    --
    Pozdr. Grzymosław

  • 152. Data: 2012-04-07 16:13:03
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    DoQ <p...@g...com> wrote:

    > Tzn. ajfoniarze sobie nie zasłużyli, skoro nie można się z nich
    > pośmiać?

    Śmiać to trza umieć. "nie znasz się na smartfonach, nie zasługujesz, hurr
    durr, ty nie ogarniasz androida twoim małym rozmukiem" to nie śmiech, to
    "flustracja".

  • 153. Data: 2012-04-07 17:05:57
    Od: "Irek N." <j...@t...tajny.jest>

    > Ciesz się że udało Ci się nie mieć kontaktu z serwisem Apple w PL. Już w
    > około 1995 roku gdy miałem z nimi pierwszy raz do czynienia był
    > fatalny. Od tego czasu stale się pogarsza. ;-)

    Potwierdzam,
    kobieta ma imaca, dużego. Skubany zasłania obecnie matrycę kurzem, gdyż
    podobno wentylacja ten kurz tam wdmuchuje. Tak czy siak serwis
    powiedział, że mamy to polubić, te typy tak mają, a jak nie chcemy kurzu
    przed szybą, to wysłać do nich. W 2 tygodnie przeczyszczą.
    Na pytanie co przez ten czas z kompem, na czym pracować? Odpowiedzieli
    że za 200 PLN wypożyczą podobny na czas naprawy. Niby OK, ale...

    Dostanę nadal źle zaprojektowany sprzęt, który po kolejnych 3-4
    miesiącach będę musiał wysłać ponownie do czyszczenia. Na pytanie czy da
    się to trwale usunąć usłyszałem, że raczej nie. Czasami tak jest i jest
    to nienaprawialne.
    Nawet nie byli świadomi co właśnie zrobili. Sprzęt ma rozszerzoną
    gwarancję do 4-rech lat.

    __
    Irek.N.

  • 154. Data: 2012-04-07 19:31:42
    Od: AL <a...@s...tam>

    W dniu 2012-04-07 10:02, atm pisze:

    > Brales pod uwage serie Precision?
    > http://allegro.pl/dell-precision-m6600-i7-2720-16-25
    0-q3000-gw36-pn-i2252926094.html

    > Do tej pory mam M6300, dosc juz leciwy, uroda zas nie grzeszyl nawet
    > zaraz po pokazaniu sie na rynku. Jednak wydajnosc i niezawodnosc to
    > rewelacja. Pracuje w 3D, komputer liczyl wielokrotnie renderingi po
    > kilka dob, jesli zas nawet nie liczyl to praca w pakiecie 3D i tak
    > absorbowala caly czas akcelerator grafiki i procesor. Matryca 1900x1200,
    > mozliwosc podpiecia dwoch zewnetrznych monitorow pracujacych w tej
    > rozdzielczosci. Naprawde swietny sprzet. Nowe modele sa przy okazji
    > ladne, no ale to kwestia gustu ;]

    bo Dell Precision M podobnie jak HP Elite seria W - to przyklady
    mobilnych workstacji a nie notebookow (mimo, ze je przypominaja :)

    Odpowiednikiem typowo biznesowym masz w Dellu Latitiude (w HP Elite
    seria P).

    Jedne i drugie od typowych notebookow marketowych dzieli przepasc.
    (XPS to typowy notebook marketowy - choc z wyzszej polki marketowej)

    Choc pisze ten tekst jeszcze na ThinPadzie T61, to po zmianie logo z IBM
    na Lenovo, ten model niestety ucierpial jakosciowo - mimo, ze nadal
    rowniez zaliczany jest do klasy biznes, to uwazam, ze moje poprzednie
    Latitiude bylo lepsze jakosciowo.

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 155. Data: 2012-04-07 19:33:47
    Od: AL <a...@s...tam>

    > Brales pod uwage serie Precision?
    > http://allegro.pl/dell-precision-m6600-i7-2720-16-25
    0-q3000-gw36-pn-i2252926094.html

    m6600 moze byc i za > 20tys netto (jak go sobie doposazysz) :).
    (choc dotykowa matryca to IMHO niewypal)

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 156. Data: 2012-04-07 19:42:08
    Od: atm <...@v...pl>

    0-q3000-gw36-pn-i2252926094.html

    > bo Dell Precision M podobnie jak HP Elite seria W - to przyklady
    > mobilnych workstacji a nie notebookow (mimo, ze je przypominaja :)

    Tak, to prawda zwa je DTR (desktop replacement). Fajnie, ze ktos robi
    sprzet bez kompromisow: max mocy, dosc pancerna obudowa, solidne odporne
    na duze obciazenia komponenty w srodku. Oczywiscie do dobrego
    stacjonarnego sie nie umywaja - po przesiadce z M6300 na stacjonarny z
    i7 980X czas renderingu spadl niemal dziesieciokrotnie!!
    No ale jesli ktos musi sie przemieszczac to bedzie niezle rozwiazanie.

> [...]
    >
    > Jedne i drugie od typowych notebookow marketowych dzieli przepasc.
    > (XPS to typowy notebook marketowy - choc z wyzszej polki marketowej)

    Seria XPS to komputery dla graczy z choinkowym designem, prawda? ;]

  • 157. Data: 2012-04-07 19:45:37
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    W dniu 06.04.2012 01:05, Skrypëk pisze:

    > Tak właśnie. Pogardliwie się odnosisz do ludzi. Za to, że nie obchodzą
    > ich te same bzdety co ciebie. I nawet nie potrafisz się do tego jak
    > mężczyzna przyznać.

    nazwałem pewną grupę ludzi motłochem. motłoch, jak już napisałem za SPJ
    to zwrot pogardliwy. Tak więc skąd wniosek że się do tego nie przyznaje?
    Masz kłopoty z czytaniem ze zrozumieniem? Nie sądzę, bo wytknąłem Ci
    oszczerstwo, i też jakoś nie potrafisz się do tego odnieść, "prawdziwy
    mężczyzno".

    ToMasz

  • 158. Data: 2012-04-07 19:58:08
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    W dniu 07.04.2012 16:13, Skrypëk pisze:

    > Śmiać to trza umieć. "nie znasz się na smartfonach, nie zasługujesz,
    > hurr durr, ty nie ogarniasz androida twoim małym rozmukiem" to nie
    > śmiech, to "flustracja".
    kolejne oszczerstwa / kłamstwa. Jeśli na tą grupę wpadnie ktoś z iPhonem
    i zapyta jak zrobić jailbreka - dostanie krótką konstruktywną odpowiedź.
    Koniec tematu.
    Jak ktoś wpadnie na grupę i napisze ze iPhon jest najlepszy, dostanie
    pytanie w czym jest najlepszy, co mamy do porównania, jakie kategorie.
    jaka jest odpowiedź posiadacza iPhona? - odrób lekcje i poczytaj
    twórczość J. Strzybyszewskiego, (może niektóre listy Pszemola). w duzym
    skrócie to jest tak
    1 jesteś zabiedny aby mieć iPhona więc się nie wypowiadaj.
    2 po co komu funkcje które są niepotrzebne.
    3 i tak tego nie ogarniesz
    4 to poco wszystkie firmy kopiują patenty Apple np slide to unlock
    5 itd
    potrafisz tu wskazać jakieś _logiczne_ argumenty? Bo ja nie, a dyskusja
    bez logicznych argumentów w kwestii urządzeń elektronicznych to jak
    dyskusja o aborcji w siedzibie radia maryja
    Bywał tu na grupie taki jeden facet, chyba S. Różański ( jak pomyliłem
    to przepraszam) On napisał mniej więcej, że wie o wadach i zaletach, ale
    taki miał kaprys i kupił sobie iPhona. Myślisz że ktokolwiek napisał mu
    coś obraźliwego - jak to sugerujesz w końcówce Twojego listu?
    Absolutnie! Ma prawo dysponować swoimi pieniędzmi jak chce, i nikt tu mu
    z tego powodu nie będzie robił wyrzutów. Tylko że on różnił się od
    motłochu choćby tym że wiedział że GPS to nie nawigacja....

    ToMasz

  • 159. Data: 2012-04-07 20:54:22
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

> [...]
    > odpowiedź. Koniec tematu.
    > Jak ktoś wpadnie na grupę i napisze ze iPhon jest najlepszy, dostanie

    No i jak odpowie np, że jest lepszy w robieniu i udostępnianiu zdjęć, to
    androidowe buraki go zaczną gnoić, że wrzucanie słit foci na fejsa jest dla
    gówniarzy, a profesjonaliści używają smartfonów to wymieniania się plikami
    przez bluetooth w piwnicy (taki androidowy circle-jerk).
    as

  • 160. Data: 2012-04-07 20:55:43
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    ToMasz <twitek4@.gazeta.pl> wrote: