  • 1. Data: 2012-04-03 19:44:57
    Temat: Szukam instrukcji do Nokia Suite
    Od: "Tom" <t...@t...com>

    Witam,

    Kiedyś do programu Nokia PC Suite w wersji 7.1 miałem
    "Instrukcję obsługi pakietu Nokia PC Suite 7.1" w postaci
    pliku .pdf.
    Teraz szukam takiej instrukcji do programu Nokia Suite
    w wersji 3.3.89.

    Pozdrawiam
    Tomasz

  • 2. Data: 2012-04-04 05:44:41
    Temat: Re: Szukam instrukcji do Nokia Suite
    Od: "Tom" <t...@t...com>

    Nikt nie korzysta z programu Nokia Suite, następcy
    Nokia PC Suite i Nokia OVI Suite?
    Chodzi o instrukcję (opis) do jego najnowszej, stabilnej
    wersji, ewentualnie o opis w ogóle do Nokia Suite
    bez względu na wersję.

    Tomasz

  • 3. Data: 2012-04-04 19:30:12
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2012-04-04 05:44, Tom pisze:
> [...]
    > Nokia PC Suite i Nokia OVI Suite?
    > Chodzi o instrukcję (opis) do jego najnowszej, stabilnej
    > wersji, ewentualnie o opis w ogóle do Nokia Suite

    No chyba jest tylko to, co tutaj -
    <http://www.nokia.com/pl-pl/pomoc/produkty/nokia-sui
    te/>

    K.