    From: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Juz wiem czemu sie niektorym iPhone nie podoba...
    Date: Sat, 07 Apr 2012 19:58:08 +0200
    <jlopd8$e86$1@mx1.internetia.pl>
    <4f8039bb$0$14717$c3e8da3$28e7730d@news.astraweb.com>
    <jlpgg9$kph$1@mx1.internetia.pl>
    <4f804b9e$0$453$c3e8da3$28e7730d@news.astraweb.com>

    W dniu 07.04.2012 16:13, Skrypëk pisze:

    > Śmiać to trza umieć. "nie znasz się na smartfonach, nie zasługujesz,
    > hurr durr, ty nie ogarniasz androida twoim małym rozmukiem" to nie
    > śmiech, to "flustracja".
    kolejne oszczerstwa / kłamstwa. Jeśli na tą grupę wpadnie ktoś z iPhonem
    i zapyta jak zrobić jailbreka - dostanie krótką konstruktywną odpowiedź.
    Koniec tematu.
    Jak ktoś wpadnie na grupę i napisze ze iPhon jest najlepszy, dostanie
    pytanie w czym jest najlepszy, co mamy do porównania, jakie kategorie.
    jaka jest odpowiedź posiadacza iPhona? - odrób lekcje i poczytaj
    twórczość J. Strzybyszewskiego, (może niektóre listy Pszemola). w duzym
    skrócie to jest tak
    1 jesteś zabiedny aby mieć iPhona więc się nie wypowiadaj.
    2 po co komu funkcje które są niepotrzebne.
    3 i tak tego nie ogarniesz
    4 to poco wszystkie firmy kopiują patenty Apple np slide to unlock
    5 itd
    potrafisz tu wskazać jakieś _logiczne_ argumenty? Bo ja nie, a dyskusja
    bez logicznych argumentów w kwestii urządzeń elektronicznych to jak
    dyskusja o aborcji w siedzibie radia maryja
    Bywał tu na grupie taki jeden facet, chyba S. Różański ( jak pomyliłem
    to przepraszam) On napisał mniej więcej, że wie o wadach i zaletach, ale
    taki miał kaprys i kupił sobie iPhona. Myślisz że ktokolwiek napisał mu
    coś obraźliwego - jak to sugerujesz w końcówce Twojego listu?
    Absolutnie! Ma prawo dysponować swoimi pieniędzmi jak chce, i nikt tu mu
    z tego powodu nie będzie robił wyrzutów. Tylko że on różnił się od
    motłochu choćby tym że wiedział że GPS to nie nawigacja....

    ToMasz