  • 1. Data: 2012-04-04 07:07:15
    Temat: Juz wiem czemu sie niektorym iPhone nie podoba...
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    ... oglądali pewnie ta rzadką wersję iPhone:
    http://www.youtube.com/watch?v=63u6b-eHYzU :-)

    Rozumiem Was - też byłbym niezadowolony...

  • 2. Data: 2012-04-04 09:40:16
    Temat: Re: Juz wiem czemu sie niektorym iPhone nie podoba...
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2012-04-04 07:07, Pszemol wrote:
    > ... oglądali pewnie ta rzadką wersję iPhone:
    > http://www.youtube.com/watch?v=63u6b-eHYzU :-)
    >
    > Rozumiem Was - też byłbym niezadowolony...

    Dzieki Pszemol, wreszcie cos nowego, bo na WP juz patrzec nie moge ;]
    Fajnie z iP mozna jbreakowac i dopasowac do swoich potrzeb:
    http://simblog.pl/100-powodow-aby-wykonac-jailbreak-
    ios-wideo

  • 3. Data: 2012-04-04 12:41:19
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    Pszemol <P...@P...com> wrote:
    > ... oglądali pewnie ta rzadką wersję iPhone:
    > http://www.youtube.com/watch?v=63u6b-eHYzU :-)
    >
    > Rozumiem Was - też byłbym niezadowolony...

    To nie jest tak, że im się iPhone nie podoba - sami go wcale nie widzieli
    (bo ich nie stać) i spuszczają się tylko nad niepochlebnymi recenzjami
    wypisywanymi przez adroidowych trolli.
    iHejterzy nienawidzą całego zjawiska konsumeryzacji technologii mobilnych -
    ich hobby traci pozory wybitności i elitarności, więc fiutki im się
    skracają. Mszczą się za to na posiadaczach lepszych smartfonów.

  • 4. Data: 2012-04-04 12:55:50
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Skrypëk

> [...]
    > pozory wybitności i elitarności, więc fiutki im się skracają. Mszczą się
    > za to na posiadaczach lepszych smartfonów.

    Ja np. nie mam iPhone-a, bo:

    - Nie ma klawiaturki qwerty
    - Nie potrafi chyba działać jako USB mass storage
    - Wpisuje się, przynajmniej w Polsce, w pewien konkretny, konsumpcyjny
    styl życia, który mnie mierzi

    Czy jestem "iHejterem"?

  • 5. Data: 2012-04-04 13:02:06
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    W dniu 2012-04-04 12:41, Skrypëk pisze:

> [...]
    > mobilnych - ich hobby traci pozory wybitności i elitarności, więc fiutki
    > im się skracają. Mszczą się za to na posiadaczach lepszych smartfonów.

    Ja tu widzę rodzący się trójkącik, Pszemol, ty, tylko Strzybyś gdzieś
    ostatnio sobie poszedł. A taka mogłaby być miłość.

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    "It is not always the majestic concerns of Imperial ministers which

  • 6. Data: 2012-04-04 13:10:22
    Od: AL <a...@s...tam>

> [...]
    > mobilnych - ich hobby traci pozory wybitności i elitarności, więc fiutki
    > im się skracają. Mszczą się za to na posiadaczach lepszych smartfonów.

    mialem iPhona4 i nie zostalem jego fanem - dlaczego?
    Szef kupil iPhona 4S - po tygodniu czasu zaczyna narzekac na niego -
    dlaczego?
    Kolega, ktory ma iP4 przyzwyczil sie do pewnych niedogodnosci - ale jest
    ich swiadom i nie probuje wszystkim wmawiac, ze iP jest zajebiszczy jak
    ty z WP7.

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 7. Data: 2012-04-04 13:14:26
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl> wrote:

    > Ja tu widzę

    Uderz w stół...

  • 8. Data: 2012-04-04 13:15:45
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    AL <a...@s...tam> wrote:

    > mialem iPhona4

    ... a anroidziarze się odezwą.

  • 9. Data: 2012-04-04 13:19:02
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    to <t...@i...pl> wrote:
> [...]
    > - Nie potrafi chyba działać jako USB mass storage
    > - Wpisuje się, przynajmniej w Polsce, w pewien konkretny, konsumpcyjny

    Nie wyglądasz.

  • 10. Data: 2012-04-04 13:21:29
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>

    Dnia 2012-04-04, o godz. 13:10:22
    AL <a...@s...tam> napisał(a):

    > mialem iPhona4 i nie zostalem jego fanem - dlaczego?

    Ciekawie jak to wygląda w realu. ;-) Np. teraz siedzę sobie na szkoleniu
    Citrix. 18 osób w sumie. Z telefonów 1 iPhone. No dwa bo mój
    wyłączony w plecaku leży jako zapas ewentualny. Reszta - jak patrzę po
    stole - mniej więcej po połowie różne telefony z androidem i
    Blackberry. Nie ma żadnego dumbofonu i żadnego WP. Ale to chyba tak jest
    że admini którzy muszą być dostępni preferują pewne rozwiązania i marki
    sprzętu. Bo np. laptopy na stole to 10 Dell, 6 Lenovo i pojedyncze HP i
    Sony. Nie ma żadnego Apple, Asusa, Acera czy Toshiby. ;-)

    Zdrówko