  • 91. Data: 2012-04-05 18:55:07
    Temat: Re: Juz wiem czemu sie niektorym iPhone nie podoba...
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    Michal Tyrala <w...@b...com.pl> wrote:

    > A nie masz czasem wrazenia, za Umlautskrzypek to Strzybyś z nowym
    > firmwarem? :-)

    Niezłą masz traumę z tym Strzybysiem. Z lodówki ci czasem nie wyskakuje?

  • 92. Data: 2012-04-05 18:57:17
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    Waldek Godel <n...@y...org> wrote:

    > Nie, po raz kolejny - to jeden z wieśniaków z alt.pl.dupa i
    > alt.pl.zbluzgaj, którzy jakiś czas temu obsrywali niewybrednymi
    > tekstami większość polskiego usenetu. Teraz udają kulturalnych.

    Wypraszam sobie, zakłamany Trollu Waldku. Ja usenetu nie obsrywałem. Fama za
    to głosi, że ty kilka grup obsrałeś.

    Aha, no i ja nie udaję kulturalnego.

  • 93. Data: 2012-04-05 19:29:11
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    > Wystarczy. W skrócie to wygląda tak:
    > - jest sobie człowiek zadowolony, bo kupił ajfona i sobie robi te
    > zdjęcia, ogląda sobie te filmy, słucha muzyki i jest szczęśliwy z tego
    > powodu
    przychodzi na grupę gsm i mówi ze ekran rezystancyjny to przeżytek, a WM
    to porażka, adroid to syf bo ma slide to unlock z iPhona. Tłumaczymy mu
    kulturalnie, że stare ekrany mają pewne zalety, czasami klawiatura się
    przydaje, filmu to można było 10 lat temu na pda odtwarzać, a karty
    pamięci to simens sl45i miał.
    I wtedy się zaczyna.... zero argumentów, epitety, osobiste wyciecki. Tu
    poniżej masz przykład:

    > - przychodzi taka mendoza jak ty i zaczyna pierdolić,
    > Po chuj to robisz?
    > Zachowujesz się jak ostatni ćwok,

    Pozdrawiam serdecznie
    ToMasz

  • 94. Data: 2012-04-05 19:34:03
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    > Masz w tym wątku przykład takiego bodajże ToMasza, który nieznanych
    > sobie ludzi wyzywa od debili

    zacytuj proszę
    ToMasz

  • 95. Data: 2012-04-05 20:54:08
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    ToMasz <twitek4@.gazeta.pl> wrote:

    > zacytuj proszę

    "taki motłoch, który niema pojęcia o historii techniki"

  • 96. Data: 2012-04-05 20:59:38
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    > przychodzi na grupę gsm i mówi ze ekran rezystancyjny to przeżytek, a
    > WM to porażka, adroid to syf bo ma slide to unlock z iPhona.

    Kto tak pisał, ten słynny Strybyś? Zasadniczo rację miał. Prawda w oczy
    kole?

    > Tłumaczymy mu kulturalnie, że stare ekrany mają pewne zalety, czasami
    > klawiatura się przydaje, filmu to można było 10 lat temu na pda
    > odtwarzać, a karty pamięci to simens sl45i miał.

    Nikogo poza wami to nie obchodzi. I to was najwyraźniej strasznie boli. I
    się zaczynacie robić agresywni.

    > I wtedy się zaczyna.... zero argumentów, epitety, osobiste wyciecki.

    No to się zaczyna w momencie jak zaczynacie się odnosić z pogardą do ludzi
    którzy nie podzielają waszej pasji.

  • 97. Data: 2012-04-05 21:54:32
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    > A nie masz czasem wrazenia, za Umlautskrzypek to Strzybyś z nowym firmwarem? :-)

    Za dużo różnic stylistycznych w wypowiedziach :)

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    "Dar jest błogosławieństwem ofiarodawcy"

  • 98. Data: 2012-04-05 21:56:21
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Thu, 5 Apr 2012 18:35:32 +0200, Skrypëk napisał(a):

    > Zapewne do lansu, skoro taka nowa moda się pojawiła.

    Przeczytaj i wtedy wróć, żłobie.

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    "The gift is the blessing of the giver."

  • 99. Data: 2012-04-05 21:59:02
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Thu, 5 Apr 2012 18:48:05 +0200, Skrypëk napisał(a):

    > Jest głupi, bo co? Skoro nawet ludzie nie zauważyli braku?

    Zauważyli, zauważyli...

    > I ile % ludzi z nich korzystało?

    Nie wiem i śmnie to niespecjalnie interesuje. Nie pojawiły się na pewno bez
    przyczyny i zapotrzebowania.

    > A Apple zrobił jeden telefon bez tranferu plików po BT i bez rysika i
    > rozwiązanie to się sprzedawało jeszcze lepiej.

    Tak, wiem, "It's not a bug, it's a feature" :)

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    "Have you any idea why a raven is like a writing desk?"

  • 100. Data: 2012-04-05 22:22:48
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    W dniu 05.04.2012 20:54, Skrypëk pisze:

    > "taki motłoch, który niema pojęcia o historii techniki"

    SPJ:
    DEBIL: osoba ograniczona umysłowo, głupek
    MOTŁOCH: (pogardliwie) tłum ludzi

    Debilem, o ile pamiętam nikogo nie nazwałem, a Ty mi to zarzucasz.
    (oszczerstwo (trudny wyraz) potwarz, (również trudny))
    Motłochem - owszem. Bezosobowo, pewną grupę ludzi, która właśnie z
    pogardą wyraża się o reszcie świata, która zamiast argumentów posługuje
    się wyzwiskami, dla której ograniczenia sprzętu nie są wadą, ale zaletą.
    Pokonanie ograniczeń też jest zaletą, natomiast przeczenie samym sobie
    zdaniem "motłochu" wadą i brakiem logiki nie jest.
    Większości z nich nie znam z imienia i nazwiska, a sądy swoje opieram
    jedynie na ich wypowiedziach. Pozwolę sobie zacytować:

    - przychodzi taka mendoza jak ty i zaczyna pierdolić,
    Po chuj to robisz?
    Zachowujesz się jak ostatni ćwok,

    koniec cytatu.

    inne cytaty poczytaj pod listami Waldka, on ma jakąś większą bazę
    wypowiedzi Pana Strzybyszewskiego.

    ToMasz