    From: AL <a...@s...tam>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Juz wiem czemu sie niektorym iPhone nie podoba...
    Date: Sat, 07 Apr 2012 19:31:42 +0200
    <s...@t...ceti.pl> <jlos9v$ee8$1@node2.news.atman.pl>

    W dniu 2012-04-07 10:02, atm pisze:

    > Brales pod uwage serie Precision?
    > http://allegro.pl/dell-precision-m6600-i7-2720-16-25
    0-q3000-gw36-pn-i2252926094.html

    > Do tej pory mam M6300, dosc juz leciwy, uroda zas nie grzeszyl nawet
    > zaraz po pokazaniu sie na rynku. Jednak wydajnosc i niezawodnosc to
    > rewelacja. Pracuje w 3D, komputer liczyl wielokrotnie renderingi po
    > kilka dob, jesli zas nawet nie liczyl to praca w pakiecie 3D i tak
    > absorbowala caly czas akcelerator grafiki i procesor. Matryca 1900x1200,
    > mozliwosc podpiecia dwoch zewnetrznych monitorow pracujacych w tej
    > rozdzielczosci. Naprawde swietny sprzet. Nowe modele sa przy okazji
    > ladne, no ale to kwestia gustu ;]

    bo Dell Precision M podobnie jak HP Elite seria W - to przyklady
    mobilnych workstacji a nie notebookow (mimo, ze je przypominaja :)

    Odpowiednikiem typowo biznesowym masz w Dellu Latitiude (w HP Elite
    seria P).

    Jedne i drugie od typowych notebookow marketowych dzieli przepasc.
    (XPS to typowy notebook marketowy - choc z wyzszej polki marketowej)

    Choc pisze ten tekst jeszcze na ThinPadzie T61, to po zmianie logo z IBM
    na Lenovo, ten model niestety ucierpial jakosciowo - mimo, ze nadal
    rowniez zaliczany jest do klasy biznes, to uwazam, ze moje poprzednie
    Latitiude bylo lepsze jakosciowo.

    --
    pozdr
    Adam (AL)