  • 201. Data: 2012-04-11 14:59:34
    Temat: Re: Juz wiem czemu sie niektorym iPhone nie podoba...
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    "J.F" <j...@p...onet.pl> wrote in message

    >5mm to wystają dongle bluetooth do myszki a nie anteny wifi czy GSM.

    http://allegro.pl/nowa-karta-wifi-na-usb-150mbps-nan
    o-promocja-mini-i2242209904.html

    GPS takiego nie widzialem, ale podejrzewam ze doczekamy :-)

    J.

  • 202. Data: 2012-04-11 15:24:47
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    Pszemol <P...@P...com> wrote:
    > "Skrypëk" <škrypëk@pűbliçenëmy.pl> wrote in message
    com...

    > To nowa opcja i mało kto o niej wie...

    Nowa w wersji Home. W wersji Pro była już we Viście.

    > Zwłaszcza starzy wyjadacze
    > co znają inne metody które nie są dla nich trudne nie szukają łatwych.

    "starzy wyjadacze" powinni ją znać z servera 2003/XP.

    Czego tej funkcji brakuje poza amejzing nazwą?

  • 203. Data: 2012-04-12 06:13:58
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > http://allegro.pl/nowa-karta-wifi-na-usb-150mbps-nan
    o-promocja-mini-i2242209904.html

    Wygląda to podejrzanie małe...
    Jeśli nie jest to jakaś chinska podróba co nie działa tylko mruga
    lampką to jestem pod wrażeniem...

    > GPS takiego nie widzialem, ale podejrzewam ze doczekamy :-)

    Pożyjemy zobaczymy, ale rzeczywiście takie małe wtyczki są
    bardziej odporne na wyłamanie niż te tradycyjne PCMCIA z antenami.

  • 204. Data: 2012-04-12 22:27:30
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 11 Apr 2012 23:13:58 -0500, Pszemol napisał(a):

    o-promocja-mini-i2242209904.html

    > Wygląda to podejrzanie małe...
    > Jeśli nie jest to jakaś chinska podróba co nie działa tylko mruga
    > lampką to jestem pod wrażeniem...

    Jesli podobnej wielkosci mozna zrobic BT na 2.4GHz, to czemu nie wifi na
    2.4GHz, przynajmniej nie mozna antena uzasadniac.

    oczywiscie nie gwarantuje ze dziala na 100m itd.

    J.

  • 205. Data: 2012-04-13 06:57:27
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

> [...]
    > nie wifi na 2.4GHz, przynajmniej nie mozna antena uzasadniac.
    >
    > oczywiscie nie gwarantuje ze dziala na 100m itd.

    No właśnie... pytanie jak z jakością... bo jednak trochę elektroniki
    aby z USB zrobić kartę sieciową i nadajnik wifi trzeba do tego.

  • 206. Data: 2012-04-13 11:11:36
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

> [...]

    >No właśnie... pytanie jak z jakością... bo jednak trochę elektroniki
    >aby z USB zrobić kartę sieciową i nadajnik wifi trzeba do tego.

    Ile - 1mm^2 krzemu ? :-)

    Fakt, kwarc by sie jakis przydal, a to duze bydle :-)

    J.

  • 207. Data: 2012-04-23 22:45:25
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Pszemol

    > A Galaxy S II wpisuje się w jakiś inny model życia??

    Kojarzy mi się z gimnazjum, poza tym nie przepadam za Androidem.