  • 31. Data: 2009-03-15 10:09:23
    Temat: Re: Justacja AF weryfikacja praktyczna
    Od: j...@a...at

    On 13 Mrz., 16:32, "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*...@nospam.com>
    wrote:
> [...]
    /Digital_SLR/EOS_4...

    > Bardzo przyjemny aparacik, osobiscie posiadam 400D (jeszcze gorszy niz 450D)
    > i nie specjalnie moge mu cos zarzucic. Oczywiscie ty nawet młotek umiesz
    > obsluzyc tak zeby nie działał, mało tego umiesz to poprzec seria
    > bezsensownych testów...
    >
    > --
    > pozdrawiam
    >       Mikołaj

    Mikolaju

    a czy to ie jest zdejcie robione przez Ciebie tym bardzo porzadnym
    aparacikiem :

    http://www.mikolaj.tutak.waw.pl/200608-gorkizach-d/t
    arget0.html

    jak widac ostrosc jest zajebista , powalajaca.
    jak rzeczywiscie opanowales osluge aparatu to widac.
    rzeczywiscie kompetencja w temacie ostrzenia powalajaca.

    pzdr

    XXX

  • 32. Data: 2009-03-15 14:41:31
    Od: "Zibi" <l...@i...pl>

    Użytkownik j...@a...at napisał w wiadomości:

    > Mikolaju

    > a czy to ie jest zdejcie robione przez Ciebie tym bardzo porzadnym
> [...]

    [ciach bzdury]

    Przeczytaj sobie exif, ciołku, i przestań bredzić.

    -- Zibi

  • 33. Data: 2009-03-15 15:03:09
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    j...@a...at pisze:

> [...]
    > http://www.mikolaj.tutak.waw.pl/200608-gorkizach-d/t
    arget0.html
    > jak widac ostrosc jest zajebista , powalajaca.

    Zupełnie jak z najtańszej małpy o nazwie Panasonic LS2, zamroczony
    dopieprzaniem innym, smucie...

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 34. Data: 2009-03-15 20:57:24
    Od: "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@send.no.spam>

    Użytkownik wrote:

> [...]
    > jak rzeczywiscie opanowales osluge aparatu to widac.
    > rzeczywiscie kompetencja w temacie ostrzenia powalajaca.

    Niestety nie zgadłeć - to zdjecie zrobił moj kolega Panasonic'iem za 250zł
    ;-))) Nawet EXIF nie jest wyciety... konce juz bo mi sie inwektywy cisna na
    klawisze ;-)))) Idz sie schowaj gdzies specjalisto do AF i jego testów z
    ręki ;-))))

    --
    pozdrawiam
    Mikolaj

  • 35. Data: 2009-03-16 17:59:47
    Od: Endless Lameness <m...@n...pl>

    W artykule <gpjq78$j9b$1@atlantis.news.neostrada.pl> Mikolaj Tutak napisał(a):

> [...]
    > klawisze ;-)))) Idz sie schowaj gdzies specjalisto do AF i jego testów z

    Chyba czas na nową ksywę, bo kolega się po raz kolejny skompromitował... ;)

    --
    pozdrawiam, Konrad Stachańczyk
    mailto(ROT13): z...@i...prgv.cy

  • 36. Data: 2009-03-16 18:22:32
    Od: j...@a...at

    On 15 Mrz., 21:57, "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*...@send.no.spam>
    wrote:

> [...]
    > klawisze ;-)))) Idz sie schowaj gdzies specjalisto do AF i jego testów z

    nawet nie usilowalem zgadywac.
    zapytalem czym dokonales tak ostrego zdjecia ?
    jak widac w sprawie ostrosci jestes expertem - no wybitnym
    specjalista.
    zeby panasem takie zdjecie zrobic to trzeba sie starac.
    i tak bywa - najwiecej maja do powiedzenia ci , ktorzy nie bardzo
    wiedza o czym pisza.

  • 37. Data: 2009-03-16 18:26:42
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    j...@a...at pisze:
> [...]
    > zeby panasem takie zdjecie zrobic to trzeba sie starac.
    > i tak bywa - najwiecej maja do powiedzenia ci , ktorzy nie bardzo

    U nas w szkole taki jeden na końcu, gdy już argumenty się skończyły, na
    złość wszystkim zjadał kredę. Może to już pora?

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /jestem taki mądry, że aż boli mnie głowa.../

  • 38. Data: 2009-03-17 21:52:32
    Od: "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@send.no.spam>

    Użytkownik wrote:

> [...]
    > zeby panasem takie zdjecie zrobic to trzeba sie starac.
    > i tak bywa - najwiecej maja do powiedzenia ci , ktorzy nie bardzo

    Mlask, mlask ;-) Temu panu dziekujemy ;-)

    --
    pozdrawiam
    Mikolaj