  • 31. Data: 2013-02-20 00:14:45
    Temat: Re: Jedna więcej
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "the_foe" <t...@w...pl> wrote in message
    news:kg0fu0$pv5$1@news.dialog.net.pl...

    > http://pl.wikipedia.org/wiki/Green_thread

    No to natywny system czy natywny wątek?

    I na dodatek - czyżbyś sądził, że aplikacje pod Androidem czy iOS
    chodzą sobie w jakiejś wirtualnej maszynie czy raczej są natywne?

    Coś ściemniasz kolego... :-))

  • 32. Data: 2013-02-20 01:00:13
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "frank drebin" kfviiu$gam$...@m...internetia.pl

    > gościem od meteo który powiedział, że w naszym klimacie prognoza dłuższa niż 2 dni
    to zwyczajna loteria.

    0. Jak wysokie są wygrane w tej loterii?
    1. To loteria legalna czy nielegalna?
    3. Podatki od wygranych są płacone przez
    organizatorów czy przez wygrywających?

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 33. Data: 2013-02-20 09:12:39
    Od: G Nowak <g...@g...com>

    On 19/02/2013 16:46, Waldek Godel wrote:

    > Ok, proszę pokaż jak rootem w 30 sekund zademonstrujesz odblokowanie video
    > połączeń 3G na HTC One X
    >
    > Albo USB host/OTG (sam root, bez wgrywania moddowanego softu z hackowanym
    > kernelem).

    A ile razy uzywales videorozmowy? Ja raz, z ciekawosci, w 2005r. Hosta
    USB ani razu, nawet nie mam przejsciowki. Jestes pewny, ze to ma rece i
    nogi, tzn ze wystarczy mu pradu chocby na zasilenie dysku 3.5'' 5200RPM?

    --
    Pozdr

  • 34. Data: 2013-02-20 10:49:34
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 20 Feb 2013 08:12:39 +0000, G Nowak napisał(a):

    > A ile razy uzywales videorozmowy? Ja raz, z ciekawosci, w 2005r. Hosta
    > USB ani razu, nawet nie mam przejsciowki. Jestes pewny, ze to ma rece i
    > nogi, tzn ze wystarczy mu pradu chocby na zasilenie dysku 3.5'' 5200RPM?

    Użyłem kilka razy. Rozumiem, że może nie być videorozmów w telefonie, w
    którym zaoszczędzono na przedniej wideokamerze. Bo wtedy ciężko.
    Ale skoro jest cały potrzebny sprzęt, co nie widzę powodu okrojenia
    telefonu 3G z części specyfikacji 3G.

    Co do dysku - tak wystarczy. Zwłaszcza 3,5"
    Z 2,5" mogły by być problemy, ale z 3,5" sobie poradzi świetnie.

    I ponownie - jeżeli coś:
    a. nazywa się, że ma USB host
    b. system to potrafi
    to po jaką cholerę to jest z tego wykastrowane?

    Przypominam, bo chyba już zdążyłeś zapomnieć: to Ty pierwszy napisałeś o
    głupich restrykcjach.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 35. Data: 2013-02-20 11:19:37
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Pszemol wrote:
    > "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> wrote in message

    or-android-gets-tablet-optimization/

    > No właśnie też czytałem i nie wierzę że to dla niego cenny apek
    > jest... :-))

    W sumei jak czytałem jak to strasznie niema nic do androida to sie
    zastanawiałem jakich to on wyrafinowanych aplikacji potrzebuje :)

  • 36. Data: 2013-02-20 14:31:41
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Eneuel Leszek Ciszewski wrote:
    > "frank drebin" kfviiu$gam$...@m...internetia.pl

    > 0. Jak wysokie są wygrane w tej loterii?
    > 1. To loteria legalna czy nielegalna?
    > 3. Podatki od wygranych są płacone przez
    > organizatorów czy przez wygrywających?

    zapytaj biskupa...

  • 37. Data: 2013-02-20 15:47:34
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 20 Feb 2013 11:19:37 +0100, Marek Dyjor napisał(a):

    > W sumei jak czytałem jak to strasznie niema nic do androida to sie
    > zastanawiałem jakich to on wyrafinowanych aplikacji potrzebuje :)

    Ok, skoro już jesteśmy w usenecie - zademonstruj choć jedną apkę do
    czytania usenetu, która ma wersję tabletową.

  • 38. Data: 2013-02-20 16:29:12
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Waldek Godel wrote:

    > Ok, skoro już jesteśmy w usenecie - zademonstruj choć jedną apkę do
    > czytania usenetu, która ma wersję tabletową.

    prawda jest taka że niestety ale usenet już prawie umarł...

    serwery znikają ludzi coraz mniej, pewnie nikomu sie nie chce napisać softu
    do usenetu.

  • 39. Data: 2013-02-20 16:45:33
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 20 Feb 2013 16:29:12 +0100, Marek Dyjor napisał(a):

    > prawda jest taka że niestety ale usenet już prawie umarł...
    >
    > serwery znikają ludzi coraz mniej, pewnie nikomu sie nie chce napisać softu
    > do usenetu.

    ojej....

    no to idźmy dalej.
    Hmm.. co by tu.. no dobra. Ile polskich banków ma aplikacje tabletowe?

  • 40. Data: 2013-02-20 16:58:58
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Chociaż polskie poletko to może nie jest najlepszy pomysł, tu jest
    badziewnie wszędzie.

    Ale zobaczmy to:
    http://www.pcmag.com/slideshow_viewer/0,3253,l=29547
    2&a=295476&po=1,00.asp
    ciekawe jak uzasadnisz, że te wszystkie apki są kompletnie do niczego
    niepotrzebne