  • 11. Data: 2015-06-16 22:44:22
    Temat: Re: Japońska robota chińskimi rękoma.
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    "__Maciek"
    > Ale co ma jedno do drugiego? Naprawdę myślisz że taki Nikon powinien
    > robić wszystko sam,
    Ford tak chyba produkował Mdel T.
    Na wejściu była ruda żelaza, a na wyjściu auto. Cykl trwał 2dni.

    Robert

  • 12. Data: 2015-06-16 22:44:43
    Od: "Akond ze Skwak" <a...@z...skwak>

    >Dorośnij chłopie...

    Kupijąc scalak od Atmela oblewasz go plastikiem i opisujesz : Maciek MADE in
    China

  • 13. Data: 2015-06-16 22:55:17
    Od: "Akond ze Skwak" <a...@z...skwak>

    >Widzisz - tak to działa i dobrze że tak działa...

    >Nikon jest ekspertem od robienia aparatów fotograficznych.
    >Wcale mnie nie dziwi że produkce akumulatora powierzają
    >ekspertowi od produkcji ogniw i akumulatorów...
    >Wcale mnie nie zdziwi gdy produkcję układów scalonych
    >pamięci powierzą ekspertowi od pamięci, np. Samsungowi.
    >Specjalizacja jest zwykle w bardzo wąskim zakresie działalności
    >i jak się nie korzysta z wiedzy innych to się robi buble.

    Jaka kur..wa specjalizacja ?
    Nie umieją produkować baterii, ok.
    Niech tak zaprojektują swój produkt tak, żeby pracował na sprawdzonych
    bateriach renomowanej firmy.
    A to co to jest ?
    Wstydzą się ?
    To robią te swoje baterie czy nie ?
    Zlecają chińczykom, że by robili OEM ?
    Chińczycy zrobią wszytko pod każdą marką.
    Pewnie kontrahenta znaleźli na Alibabie.

  • 14. Data: 2015-06-16 23:11:03
    Od: "Akond ze Skwak" <a...@z...skwak>

    >Użytkownik "Pszemol" napisał w wiadomości grup

    >Jemu chyba chodzi o to, że Nikon robi baterie pasujące
    >tylko do Niona. Nie zauwazył, że Canon robi baterie
    >pasujące tylko do Canona a Olympus tylko do Olka.
    >Taki jest standard - ułatwia to firmom pomoc klientom:
    >wiemy, że klient ma wszystkie klocki układanki od nas.

    Zauważyłem, ale do środka nie zaglądałem.
    Popraw tekst - Nikon robi ...
    Nikon nie robi, Nikon zleca.
    Nikon ma markę, robotę robi już ktoś zupełnie inny.
    I nie tylko baterie. Montownie aparatów też mają w Chinach.
    Długo na marce nie pojadą.
    Chińczycy już teraz wypuszczają swoje lepsze produkty
    które są kompatybilne z tymi markowymi za 1/3 ceny.

  • 15. Data: 2015-06-16 23:19:34
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Akond ze Skwak" <a...@z...skwak> wrote in message

    > Zauważyłem, ale do środka nie zaglądałem.
    > Popraw tekst - Nikon robi ...
    > Nikon nie robi, Nikon zleca.

    Różnica jest nieistotna, bo zleca wielu firmom każdy producent wiele różnych
    rzeczy. Jest to powszechnie panująca oczywistość. Tłumaczą Ci wszyscy że nie
    masz czym się podniecać.

> [...]
    > Długo na marce nie pojadą.
    > Chińczycy już teraz wypuszczają swoje lepsze produkty
    > które są kompatybilne z tymi markowymi za 1/3 ceny.

    A martwisz się tym, bo masz fundusz emerytalny
    zainwestowany w akcje Nikona?

  • 16. Data: 2015-06-16 23:39:32
    Od: JK <j...@i...pl>

    W dniu 2015-06-16 o 22:27, __Maciek pisze:

> [...]
    > szkła, akumulatorków, po procesory, matryce i migawki?
    > Postaw się w sytuacji takiego Nikona - umiesz robisz aparaty - znasz
    > się na optyce, masz swoją szlifiernię soczewek itp. Obiektyw obliczysz
    > i wyprodukujesz sam, obudowę też (temat własnej rafinerii i huty
    > pomińmy :-) ) Do aparatu potrzebujesz jeszcze m.in.: scalaki, migawkę
    > i akumulator. Co robisz - budujesz własną fabrykę scalaków, własną
    > fabrykę migawek (bardzo precyzyjny wyrób), własną fabrykę
    > akumulatorków, czy zamawiasz to u firm które to produkują? Przypominam
    > że dysponujesz skończoną ilością pieniędzy...

    Mam wrażenie, że problem polega na tym, że on już przerósł. Po
    osiągnięciu pewnego wieku własna opinia staje się najwłaśniejsza i żaden
    rzeczowy argument tego nie zmieni.

    JK

  • 17. Data: 2015-06-16 23:42:26
    Od: JK <j...@i...pl>

    > "__Maciek"
    > Ford tak chyba produkował Mdel T.
    > Na wejściu była ruda żelaza, a na wyjściu auto. Cykl trwał 2dni.
    >
    > Robert

    Coś podobnego! Każdy piekarz robi dziś to samo i trwa to zaledwie kilka
    godzin. Na wejściu jest ziarno a na wyjściu chrupiąca bułeczka.

    JK

  • 18. Data: 2015-06-16 23:42:53
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    Akond ze Skwak pisze:
    [..]
    > Jaka kur..wa specjalizacja ?
    > Nie umieją produkować baterii, ok.
    > Niech tak zaprojektują swój produkt tak, żeby pracował na sprawdzonych
    > bateriach renomowanej firmy.

    Jak każda chciwa kapitalistyczna świnia chcą mieć jak największy zysk
    więc nie zrobią tak jak Ty byś chciał. Niby czemu by mieli?

    > A to co to jest ?
    > Wstydzą się ?
    > To robią te swoje baterie czy nie ?
    > Zlecają chińczykom, że by robili OEM ?

    Zobacz ilu jest producentów ogniw Lixxx, wybrali najtańszego w drodze
    przetargu i zlecili produkcję ogniw o konkretnej specyfikacji. I tyle,
    normalka. Procesor też sami mają opracować?

    > Chińczycy zrobią wszytko pod każdą marką.
    > Pewnie kontrahenta znaleźli na Alibabie.

    Żałujesz im?

    --
    AlexY
    http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html

  • 19. Data: 2015-06-16 23:45:52
    Od: JK <j...@i...pl>

    W dniu 2015-06-16 o 22:55, Akond ze Skwak pisze:

> [...]
    > Zlecają chińczykom, że by robili OEM ?
    > Chińczycy zrobią wszytko pod każdą marką.
    > Pewnie kontrahenta znaleźli na Alibabie.

    Zdaje się, że poczułeś się jak rogacz.
    Twój ukochany Nikon puszcza się z chińczykami.

    JK

  • 20. Data: 2015-06-16 23:47:59
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan JK napisał:

    > Coś podobnego! Każdy piekarz robi dziś to samo i trwa to zaledwie kilka
    > godzin. Na wejściu jest ziarno a na wyjściu chrupiąca bułeczka.

    Jeszcze takiego piekarza nie widziałem, co by potrfił upiec chrupiącą
    bułeczkę z *ziarna*.

    Jarek

    --
    Piekarz musi mieć buty,