  • 111. Data: 2015-06-20 19:10:18
    Temat: Re: Japońska robota chińskimi rękoma.
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    news:slrnmoaufr.dbq.jaros@falcon.lasek.waw.pl...

    > Żeby było śmieszniej, to ta jest do zabudowy właśnie.

    To rzeczywiście ciekawe. Może chodzi im o izolację temperatury?

  • 112. Data: 2015-06-20 19:23:06
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Pszemol napisał:

    > To rzeczywiście ciekawe. Może chodzi im o izolację temperatury?

    Na pewno nie. Ta płyta jest tam dość luźno, niczego nie izoluje.
    Da się ją zdjąc po odkręceniu dwóch śrubek. Zanussi. Jednak chodzi
    o to, by nie było moralnego niepokoju, że się przegibnie, gdy blat
    nie będzie trzymać wszystkiego w kupie.

    --
    Jarek

  • 113. Data: 2015-06-20 19:49:28
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    > Na samym początku lat siedemdziesiątych zajumali nam ze samochodu radio.
    > Radio było radzieckie, "Ryga" się nazywało, więc po dzisiejszemu, to ono
    > by było łotewskie. Zajumali w Tivoli, niedaleko Rzymu. Tylną szybę wybili
    > kamulcem niewiele mniejszym od tego radia. Na ulicy, w biały dzień.
    > Imperialistyczni inteligenci pieprzeni.

    Kiedyś na jakiejś grupie był opis włamania do polskiego samochodu na
    Lazurowym Wybrzeżu w latach dziewięćdziesiątych. Zginęły tylko płyty CD z
    muzyką disco-polo. Ci imperialistyczni inteligenci to nawet dobrego gustu
    nie mają.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 114. Data: 2015-06-20 20:17:27
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    yabba pisze:

> [...]
    > Lazurowym Wybrzeżu w latach dziewięćdziesiątych. Zginęły tylko płyty
    > CD z muzyką disco-polo. Ci imperialistyczni inteligenci to nawet

    Z to moralność u nich wyższa. Nie będą przecież płyt skądeś piracić.

    --
    Jarek