  • 1. Data: 2015-06-15 21:54:47
    Temat: Kabel USB
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Zanabyłem drogą kupna tablet. Chciałem do niego zanabyć albo ukraść kabel USB co z
    jednej strony ma mikro USB a z drugiej mini USB. Żeby fotki z aparatu zgrać. W
    sklepie sprzedawca stwierdził autorytatywnie że oba samce i że z aparatu na tablet w
    ten sposób zdjęć nie zgram. Jakoś to dla mnie bez sensu. Prawdę mówił czy kłamał jak
    indiański pies?

  • 2. Data: 2015-06-15 23:17:45
    Temat: Re: Kabel USB
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

> [...]
    ten sposób zdjęć nie zgram. Jakoś to dla mnie bez sensu. Prawdę mówił czy kłamał jak

    albo Ty zapomniałeś napisać gdzie wetkniesz te wtyczki, albo sprzedawca
    ma racje. Ja mogę Ci taki kabel polutować (mam wprawę) ale gdzie Ty go
    powtykasz?

    ToMasz

  • 3. Data: 2015-06-15 23:31:46
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 15 Jun 2015 12:54:47 -0700 (PDT), Zenek Kapelinder
> [...]
    > autorytatywnie że oba samce i że z aparatu na tablet w ten sposób
    > zdjęć nie zgram. Jakoś to dla mnie bez sensu. Prawdę mówił czy

    Ma i nie ma. Patrzyles na instrukcje tabletu ?
    Napisali tam OTG "On-the-go" przy usb ?

    https://en.wikipedia.org/wiki/USB_On-The-Go#OTG_mini
    _plugs

    J.

  • 4. Data: 2015-06-16 00:06:05
    Od: Mario <M...@...pl>

> [...]
    ten sposób zdjęć nie zgram. Jakoś to dla mnie bez sensu. Prawdę mówił czy kłamał jak

    Wystarczy ci zwykły kabel USB/miniUSB - ten od aparatu i przejściówka
    OTG taka jak ta:
    http://allegro.pl/kabel-przejsciowka-adapter-micro-u
    sb-otg-tablet-i5171587162.html

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 5. Data: 2015-06-16 00:11:55
    Od: Mario <M...@...pl>

> [...]
    indiański pies?

    Wystarczy ci zwykły kabel USB/miniUSB - ten od aparatu i przejściówka

    Potencjalnie mogą pojawić się dwa problemy:
    1. Tablet może nie pracować jako host USB. Aby mógł to musi mieć OTG
    czyli możliwość przełączani gniazda USB w tryb hosta. Jeśli tablet jest
    w miarę nowy to nie powinno być problemu. Sprawdzisz czy ma próbując
    podłączyć za pomocą tej przejściówki pendrive czy klawiaturę.
    2. Aparat może wymagać jakichś sterowników zamiast przedstawiać się
    hostowi jako zwykła pamięć masowa USB.

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 6. Data: 2015-06-16 00:55:05
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Takiego cudaka jak w linku Chińczyk wrzucił do pudełka. Wraziłem w niego pendriva ale
    go tablet nie widział. Za to z dorzuconą klawiaturą działa. Napisało w instrukcji że
    jakieś PTP jak jst w aparacie czy jakoś tak to będzie widział. Tablet żaden cud na
    Ziemi bo to goclever 1010m.

  • 7. Data: 2015-06-16 02:02:02
    Od: Mario <M...@...pl>

> [...]
    że jakieś PTP jak jst w aparacie czy jakoś tak to będzie widział. Tablet żaden cud na

    Ten kabelek możesz jeszcze sprawdzić na jakiejś komórce czy działa.
    powinno przez niego ci się dać podłączyć zwykłą pecetową klawiaturę,
    myszkę czy pendrive. Może kabelek uszkodzony, a może tablet nie ma
    sterowników. Te ostatnie byłoby trochę dziwne bo do starej Manty MID01
    mogłem podłączyć klawiature czy pendrive.

    --
    pozdrawiam
    MD