  • 31. Data: 2013-03-14 20:38:56
    Temat: Re: Jakie progsy do rekompresji JPG na poziomie subpikselowym?
    Od: "Mariusz [mr.]" <l...@i...wp.pl>

    <s...@g...com> wrote:

    > Dobrze Ci się kojarzy, bo istnieje program SNS-HDR do HDR-ów.
    > SNS-Resizer to jednak inny program, choć tego samego autora.

    Niestety - okazało się, że nie mam wymaganego .NET framework,
    a skoro dla mocniejszych rzeczy go nie doinstalowałem (poprzestałem
    na wersjach specjalnych), to dla resizera chyba też nie będę już tego
    instalował (no chyba że faktycznie SNS-resizer jest tym krokiem naprzód
    w stosunku do Irfana, którego właśnie szukam. :))

    pozdrawiam

    Mariusz [mr.]

  • 32. Data: 2013-03-15 06:37:53
    Od: Sebastian Nibisz <s...@g...com>

    W dniu czwartek, 14 marca 2013 20:38:56 UTC+1 użytkownik Mariusz [mr.] napisał:
> [...]
    > instalował (no chyba że faktycznie SNS-resizer jest tym krokiem naprzód
    > w stosunku do Irfana, którego właśnie szukam. :))

    SNS-Resizer wymaga .NET Framework 2.0, a ten jest integralną częścią systemu,
    począwszy od Visty. W systemie Windows XP trzeba go zainstalować, ale zajmuje on
    niewiele miejsca w porównaniu do nowszych wersji tego środowiska.

  • 33. Data: 2013-03-15 21:30:34
    Od: "Mariusz [mr.]" <l...@i...wp.pl>

    "Sebastian Nibisz" <s...@g...com> wrote:

> [...]
    > systemu, począwszy od Visty. W systemie Windows XP trzeba go
    > zainstalować, ale zajmuje on niewiele miejsca w porównaniu do nowszych

    Nigdy nie chciało mi się wniknąć do czego to służy (i czy nie jest
    groźne! :) ale może mnie jeszcze najdzie i doinstaluję... (albo prędzej
    zmienię system, bo znowu coś mnie ostatecznie przymusi do drugiego
    upgrade'u Windy, tylko zgodnie z zasadą, że zaledwie co czwarta jest
    dobra, to chyba jeszcze nie mam się do czego śpieszyć? ;)

    [mr.]