  • 21. Data: 2014-01-23 16:47:48
    Temat: Re: Jaki router WiFi z Aero2 do samochodu
    Od: Piotr Rezmer <p...@b...pl>

    Maciej Bebenek pisze:

    > Huawei E355s-2. Wygląda jak modem, działa jak Mifi. Odpali się sam po
    > włączeniu zasilania. Można go gdzieś schować albo wetknąć do
    > samochodowej ładowarki USB w gnieździe zapalniczki.
    > I najważniejsze dla Aero2 - ma złącze antenowe.

    Czy to oznacza że w samochodzie są tak nędzne warunki, że trzeba
    korzystać z dodatkowej anteny?

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 22. Data: 2014-01-23 16:56:33
    Od: Piotr Rezmer <p...@b...pl>

    Maciej Bebenek pisze:

    > Huawei E355s-2. Wygląda jak modem, działa jak Mifi.

    Fajne to to. Gdyby jeszcze miało wbudowany akumulator pozwalający na
    pracę przez 96 godz. to byłby to niezły gadżet.

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 23. Data: 2014-01-23 17:04:30
    Od: Trybun <C...@j...com>

    W dniu 2014-01-23 15:32, Chris pisze:
    > Trybun nabazgrał(a):

    > Wolny, mała rozdzielczość, brak nfc, kieskiej jakości aparat, brzydki :)
    > Poza tym fajnie że ma dual sim ale nic poza tym .. ciekawe jak będzie
    > z aktualizacjami do 4.3 > 4.4 ??

    Mógłbyś zdefiniować co wg. Ciebie znaczy wolny? Bo. np w miesięczniku PC
    Format, w teście na szybkość działania smartfonów Acer zajął 1 miejsce,
    dla porównania - LG L7 II przedostatnie - 14. Owszem, ma swoje wady,
    ale dlaczego np. w sklepie Komputronika jego wartości jest wyceniona na
    50 zł wyżej od wartości SG3 mini?

    A co do aktualizacji.. Telewizor Toshiba aktualizowałem już 4 razy.
    Tuner satelitarny Ariva 250 combo chyba z 15, 2 razy telefon - poprzedni
    Alcatel i teraz ten nowy. I wiesz co - telewizorowi jak sie zdarzało
    nagrywanie przez usb z błędami tak sie zdarza i po aktualizacjach,
    tunera obsługa internetu jak była czasem problematyczna tak i pozostało
    po kolejnych aktualizacjach, jedynie długie dni zmarnowane na ponowne
    żmudne ustawianie listy kanałów.. A w telefonach jedyne co sie zmieniło
    to wygląd ikonek. Tak że spokojnie można sobie darować te aktualizacje
    sprzętu.

  • 24. Data: 2014-01-23 17:06:09
    Od: Trybun <C...@j...com>

    W dniu 2014-01-23 15:33, Piotr Rezmer pisze:

    > ZTE MF60 kosztuje około 170 pln
    > ZTE MF30 200 pln
    > Huawei E5331 około 270 pln
    > Huawei E5332 około 210 pln
    > Huawei E5220 około 180 pln
    > TP Link M5350 około 290 pln
    >
    > Rozważam jeszcze Mikrotika RB951Ui-2HnD (170 pln) i do tego modem USB
    > który mam. Pewnie najlepiej byłoby zainstalować Mikrotika na stałe w
    > samochodzie a ze sobą nosić coś z powyższych ZTE/Huawei.

    No niestety, na tym polu nie potrafię Ci nic doradzić. Nigdy nie miałem
    do czynienia z mobilnymi routerami GSM.

  • 25. Data: 2014-01-23 17:14:50
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 23 Jan 2014 16:56:33 +0100, Piotr Rezmer napisał(a):

    > Fajne to to. Gdyby jeszcze miało wbudowany akumulator pozwalający na
    > pracę przez 96 godz. to byłby to niezły gadżet.

    Czekaj, przecież ty chciałeś to do samochodu, prawda? Jeździsz Fordem T?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 26. Data: 2014-01-23 17:22:00
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Trybun" 52e13d8a$0$2369$6...@n...neostrada.pl

    > żmudne ustawianie listy kanałów.. A w telefonach jedyne co sie zmieniło
    > to wygląd ikonek. Tak że spokojnie można sobie darować te
    > aktualizacje sprzętu.

    Bo raczej żadna aktualizacja nie podbije w górę sprzętu -- NFC nie doda. ;)
    Upgarde czy update to (co najwyżej) kosmetyka.

    -=-

    Do tej pory nie wiem, czy po aktualizacjach (a jest ich sporo)
    Monstera głos VoIPowego rozmówcy usłyszę w przednim głośniku...
    Jeśli miałbym aktualizować telefon, to tylko w tym celu, aby
    naprawić błąd VoIPowego telefonu.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 27. Data: 2014-01-23 18:08:31
    Od: Piotr Rezmer <p...@b...pl>

    Waldek Godel pisze:

    > Czekaj, przecież ty chciałeś to do samochodu, prawda? Jeździsz Fordem T?

    Apetyt mi trochę urósł w trakcie czytania. Chciałbym taki szybki,
    ładowny, elegancki, bezawaryjny i żeby mało palił.

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 28. Data: 2014-01-23 18:16:14
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 23 Jan 2014 18:08:31 +0100, Piotr Rezmer napisał(a):

    > Apetyt mi trochę urósł w trakcie czytania. Chciałbym taki szybki,
    > ładowny, elegancki, bezawaryjny i żeby mało palił.

    Mifi bateryjne nie odpalają się po podaniu zasilania na USB ani nie
    wyłączają po jego wyłączeniu, więc musisz się zdecydować - albo rybki, albo
    akwarium
    Zawsze mozesz uzyc ktoregos z tych bateryjnych bankow do ladowania
    telefonow/tabletow

  • 29. Data: 2014-01-23 18:55:16
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2014-01-23 16:56, Piotr Rezmer pisze:

    > Fajne to to. Gdyby jeszcze miało wbudowany akumulator pozwalający na
    > pracę przez 96 godz. to byłby to niezły gadżet.

    Wystarczy dokupić "power bank".

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 30. Data: 2014-01-23 19:14:08
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    W dniu 2014-01-23 16:47, Piotr Rezmer pisze:

    > Czy to oznacza że w samochodzie są tak nędzne warunki, że trzeba
    > korzystać z dodatkowej anteny?

    1. Kupa blachy + metalizowane szyby robią cuda. Kiedyś nazywało to się
    klatką Faradaya
    2. Aero2 nie grzeszy nadmiernie rozbudowanym zasięgiem. Antena na pewno
    nie zaszkodzi ;-) A niejednokrotnie może pomóc