  • 111. Data: 2014-02-03 08:28:16
    Temat: Re: Jaki router WiFi z Aero2 do samochodu
    Od: "Chris" <a...@g...pl>

    Trybun nabazgrał(a):

    > Ale w tym wypadku jest możliwość powrotu do wyglądu i funkcjonalności
    > oryginalnej. Moim zdaniem decydować sie na aktualizację producencką warto
    > tylko wtedy gdy dotychczasowy soft nie działa dobrze.

    Tak jak pisałem wcześniej, poza upiękniaczami itp. pozostaje kwestia
    bezpieczeństwa bo z każdą nową wersją są łatane dziury i to już dla mnie
    przemawia.

  • 112. Data: 2014-02-03 11:20:40
    Od: Trybun <C...@j...com>

    W dniu 2014-02-03 08:28, Chris pisze:
> [...]
    >
    > Tak jak pisałem wcześniej, poza upiękniaczami itp. pozostaje kwestia
    > bezpieczeństwa bo z każdą nową wersją są łatane dziury i to już dla

    I ograniczane możliwości. Np.w wersjach 2xx można było swobodnie
    konfigurować APNy za pomocą pobranych z Sklepu Google programów, a w
    nowszej wersji Andka takie operacje już nie są możliwe. Tak więc nie
    wszystko złoto co sie świeci.
    I tak właściwie to na czym by miało polegać to bezpieczeństwo skoro
    prawie każdej aplikacji pobieranej z Google Play trzeba udzielać zgody
    na głęboką ingerencje w swój sprzęt?

  • 113. Data: 2014-02-03 11:28:30
    Od: " 666" <j...@g...pl>

    OT, ale jak wymieniłem wszystkie świece żarowe na "ceramiczne" Iskra (dobre, bo
    polskie ;)) to mi ropniak 6-cylindrowy pali w
    największe mrozy od pierwszego przekręcenia kulczyka.

    -----
    > Znajomy kiedyś kupił jakieś ekstra drogie świece do swojego auta, no i zachwalania
    nad ich dobroczynnym oddziaływaniem i
    > rozgłaszaniem tego wokół nie było końca.
    > Miałem identyczne auto, i z ciekawości poprosiłem go żeby mi dał się przejechać
    swoim, z tymi świecami, niestety - zmuszony byłem
    > skłamać że teraz jego auto to teraz prawdziwy szatan, a faktycznie to nie wyczułem
    żadnej różnicy.

  • 114. Data: 2014-02-03 22:08:21
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Piotr Rezmer" <p...@b...pl>

    > Ja też zdaję sobie sprawę, że to zawsze będzie gorsze od dedykowanych
    > rozwiązań. Ale być może nie potrzebuję maksymalnych zysków anteny. Przed
    > chwilą przeczytałem na elektrodzie pozytywne opinie nt. anteny SIRIO
    > TRIFLEX CB/FM/GSM. Pozbyłbym się od razu dodatkowej anteny dla CB. Teraz
    > mam Titanium 7000. Im mniej tym lepiej.

    A masz w tej korolce antenę bez wzmacniacza ? Bo Tri wzmacniacza nie ma więc
    będzie gorzej.

  • 115. Data: 2014-02-04 11:02:05
    Od: Piotr Rezmer <p...@b...pl>

    John Kołalsky pisze:

    > A masz w tej korolce antenę bez wzmacniacza ? Bo Tri wzmacniacza nie ma
    > więc będzie gorzej.
    Szczerze mówiąc nie wiem,

    Tutaj jest zdjęcie jakie znalazłem na stronie opisującej wymianę anteny:
    http://i1021.photobucket.com/albums/af338/kenshinx84
    /DSC02035.jpg

    Wydaje mi się że to czarne pudełko to może być wzmacniacz.

    Tu cały
    opis:http://au.toyotaownersclub.com/forums/topic/346
    57-diy-replacing-the-antenna-base/

    Zakładam, że antenę triflex podłączyłbym tam gdzie szła stara antena i
    nie powinno być problemu. Chyba że originalna antena ma wzmacniacz w
    stopce (co też jest możliwe bo na zdjęciach widać obok koncentryka
    dodatkowy kabel).

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 116. Data: 2014-02-05 18:31:17
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

> [...]

    > powinno być problemu. Chyba że originalna antena ma wzmacniacz w stopce
    > (co też jest możliwe bo na zdjęciach widać obok koncentryka dodatkowy

    No właśnie w stopce.

  • 117. Data: 2015-06-12 08:50:36
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    RoMan Mandziejewicz wrote:

    > Ktoś musi te nowe kupować, żeby na rynek wtórny mogły trafić używane.

    Większość używanych samochodów przyjechała do nas z za zachodniej granicy.

  • 118. Data: 2015-06-13 12:57:19
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    Maciek Babcia Dobosz wrote:

    > Zwróć uwagę że tylko mniej więcej ćwierć aut to 10 lat i młodsze. W
    > "normalne" serwisowanie auta mającego ponad 10 lat raczej nie wierzę.
    > Normalne to takie że na czas są wymieniane materiały eksploatacyjne i
    > to co się zepsuje a nie tylko to by jeździł a przegląd zrobiony za kasę
    > "do ręki". Po prostu w starym samochodzie zaczyna to być drogie w
    > porównaniu do jego wartości.

    Nie szkodzi, że "drogie w porównaniu do wartości". Liczy się to, że
    nadal tanie w porównaniu do zakupu nowego lub choćby młodszego
    samochodu. Zgadzam się, że na wioskach jest sporo starych aut
    posklejanych na super glue i sznurek od snopowiązałki. Ale ogólna masa
    kilkunastoletnich aut trzyma się dobrze. Mimo całego psioczenia o tym,
    jak to obecne samochody są z premedytacją robione w taki sposób, żeby po
    10 latach rozpadły się na oczach przerażonego właściciela, to jednak to
    już nie te czas, gdy 10-cio letni Polonez do był śmierdzący,
    przerdzewiały wrak. Obecnie 12-letnia Toyota, jeśli umyta, to nadal
    dobry samochód. Jedyny warunek, że ktoś po drodze nie wyciął
    katalizatora. To się niestety zdarza i powinno być surowo karane.