  • 1. Data: 2014-01-23 11:19:51
    Temat: SGS2 - sam się wyłącza
    Od: "Zabist" <b...@w...pl>

    Od roku mam sgs2. Do tej pory wszystko było ok.
    2 dni temu podłączyłem sgs2 po usb do dekodera telewizji cyfrowej (aviva).
    Chciałem na tv obejrzeć filmy i zdjęcia z telefonu.
    Po połączeniu urządzeń zawiesił się dekoder i sgs2.
    Po wł/wył. obu urządzeń (dekoder musiałem wył. z gniazdka bo inaczej nie
    reagował, też dziwnie wł. się sgs2) znowu połączyłem urzędzania i znowu
    "zawisły".
    Od tamtej pory mój sgs2 sam się wyłącza. Jak chcę włączyć to też nie wiem
    czemu muszę trzymać przycisk 5 sek. a innym razem 20 sek i nie zawsze
    odpala.
    Co to może być, ze sgs2 się samoczynnie wyłacza? Da się to jakoś naprawić?
    Czy do serwisu?