  • 1. Data: 2014-01-22 21:32:11
    Temat: "Reklama" Windows Phone
    Od: atm <...@v...pl>

    Fajny artykul, dla niektorych WP moze byc dobrym wyborem:
    http://antyweb.pl/windows-phone-jest-systemem-idealn
    ym-dla-starszych-i-bardzo-mlodych-uzytkownikow-dlacz
    ego/

  • 2. Data: 2014-01-23 07:39:58
    Temat: Re: "Reklama" Windows Phone
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 22 Jan 2014 21:32:11 +0100, atm napisał(a):
    > Fajny artykul, dla niektorych WP moze byc dobrym wyborem:
    > http://antyweb.pl/windows-phone-jest-systemem-idealn
    ym-dla-starszych-i-bardzo-mlodych-uzytkownikow-dlacz
    ego/

    Ciekawe. A ile w tym prawdy ?

    J.

  • 3. Data: 2014-01-23 10:05:07
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    W dniu 23.01.2014 07:39, J.F. pisze:
    ym-dla-starszych-i-bardzo-mlodych-uzytkownikow-dlacz
    ego/

    > Ciekawe. A ile w tym prawdy ?

    nie... mieliście tego nie dawać. Antyweb od jakiegoś czasu promuje
    jedyne słuszne opinie, a bezstronne i sensowne artykuły trafiają się
    sporadycznie.
    nie miałem nigdy telefonu z wp8, ale czytając komentarze jestem w 100%
    przekonany że 90% z piszących nie ogarnia androida i nie potrzebuje
    nosić ze sobą niczego innego niż telefon. Tylko że nokia 3310 nie jest
    trendy, a WP8 jest.

    ToMasz

  • 4. Data: 2014-01-23 10:46:28
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2014-01-23 10:05, ToMasz wrote:
> [...]
    > przekonany że 90% z piszących nie ogarnia androida i nie potrzebuje
    > nosić ze sobą niczego innego niż telefon. Tylko że nokia 3310 nie jest

    Ok, stane po drugiej stronie barykady, ale tylko na chwile ;]
    Pomine milczeniem to, ze Lumie ktory jakis czas temu mialem co jakis
    czas muli i wiesza sie obdarowanej osobie.
    Poza tym z aplikacjami nie jest tak zle, przynajmniej tymi, ktore mnie
    interesuja. Nie ma tez zadnego problemu z klientem YouTube,
    nieoficjalnych jest calkiem sporo, ktore dzialaja jak trzeba. Maja tez
    opcje pobierania filmu.
    Jest tez programik obslugujacy bilbioteki StarDicta, czyli slowniki,
    encyklopedie i takie tam. Podobnie z widokiem satelitarnym Googla.
    Telefon (Lumia 620) chodzi plynnie, interfejs jest przejrzysty, slowem
    da sie dogadac.
    Wczoraj przypomnialem sobie pierwszy kontakt z PalmOS, jakie to bylo
    kulawe, niedorobione.... Zaczelo sie od szukania odpowiedniego softu,
    hackow. Ostatnim moim Palmem byl TX. Mial "super" ceche - ciagly szum w
    sluchawkach podaczas sluchania muzyki. Ale i na to znalazl sie sposob w
    sieci.
    Podobnie z WP, jesli nie ma sie jakichs unikalnych wymagan mysle ze WP
    da rade.
    Najprawdopodobniej aktualizacja do 8.1 przyniesie wiecej sensownych
    zmian. Dla mnie kluczowa jest rozdzielenie glosnosci mediow i dzwonkow
    oraz cos na ksztalt centrum powiadomien.

  • 5. Data: 2014-01-23 11:07:34
    Od: mr misio <m...@g...pl>

    Użytkownik atm napisał:
> [...]
    > Pomine milczeniem to, ze Lumie ktory jakis czas temu mialem co jakis
    > czas muli i wiesza sie obdarowanej osobie.

    ktora lumia?

    > Telefon (Lumia 620) chodzi plynnie, interfejs jest przejrzysty, slowem
    > da sie dogadac.

    Czyli lepiej niz moj drozszy soniak na androidzie :/

    http://s1.bild.me/bilder/260513/6329006katy.jpg

  • 6. Data: 2014-01-23 11:11:08
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 23 Jan 2014 10:46:28 +0100, atm napisał(a):

    > Podobnie z WP, jesli nie ma sie jakichs unikalnych wymagan mysle ze WP
    > da rade.

    Oczywiście, że da radę - w pewnych przypadkach.
    Przypadek z zycia: osoba uzywala jakas prosciutka Nokie z SYmbianem, dwa
    razy w roku Nokia Maps ("jak to fajnie, ze darmowe") i to w zasadzie tyle.
    Nokia po latach zaczela umierac, bylo pytanie co kupic, zeby bylo to samo
    plus skype.
    Lumia 620 sprawdza sie doskonale, juz nie trzeba rzezbic z Nokia Map
    Downloader, bo sobie sciaga sama, jest Skype, a jak pokazalem czlowiekowi
    Yanosika, to juz w ogole byl szczesliwy.

    Tylko ze to nawet ciezko nazwac uzywaniem jako smartfona

    Ale ale.. PODOBNO po GDR3 (znanym tez, nie wiedziec czemu, jako Lumia
    Black) da sie juz odtworzyc backup PO konfiguracji Wifi, to byloby epokowe
    osiagniecie i kamien milowy w rozwoju systemu. To nic, ze to kamien lupany.
    Az musze to sprawdzic. No i kolejny epokowy sukces: da sie juz przypisac
    wlasny sygnal SMS!!!!
    Uzytkownicy WM musza sie naprawde czuc rozpieszczani!

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 7. Data: 2014-01-23 11:15:26
    Od: mr misio <m...@g...pl>

    Użytkownik Waldek Godel napisał:

> [...]
    > wlasny sygnal SMS!!!!
    > Uzytkownicy WM musza sie naprawde czuc rozpieszczani!

    A ja z checia przeiade sie ze "zrob to wszystko sam" androida na system,
    ktory nawet jak nie bedzie potrafil wszystkiego zrobic, to bedzie prosty
    w obsludze a latarke nie bedzie chciala uprawnien dostepu do moich
    kontaktow.

    Im wiecej Was czytam o Lumiach z Windowsem tynm bardziej pragne :D

    http://s1.bild.me/bilder/260513/6329006katy.jpg

  • 8. Data: 2014-01-23 11:16:59
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2014-01-23 11:07, mr misio wrote:
    ym-dla-starszych-i-bardzo-mlodych-uzytkownikow-dlacz
    ego/

    > ktora lumia?

    Jak ponizej L620

    > Czyli lepiej niz moj drozszy soniak na androidzie :/

    Moze i tak, jednak mozesz sie wylozyc na czyms co jest wg Ciebie
    niezbedne a w WP tego (przynajmniej na chwile obecna) nie bedzie i tyle.
    Kumplowi, ktory nie lubi grzebac w telefonach a chcial cos dotykowego po
    E52 zasugerowalem Lumie. Byl bardzo zdziwiony, ze nie moze w niej
    zmienic dzwieku dzwonka w kalendarzu... Domyslny zas jest stosunkowo
    cichy, poglosnienie na maksa ratuje sytuacje ale za to jesli wlaczysz na
    tym poziomie mp3 na slchawkach to stracisz sluch. Jesli sciszysz i
    zapomnisz po sluchaniu muzyki podglosnic to rano sie nie obudzisz do
    pracy....Ehhh.

  • 9. Data: 2014-01-23 11:19:51
    Od: atm <...@v...pl>

> [...]
    > kontaktow.
    >
    > Im wiecej Was czytam o Lumiach z Windowsem tynm bardziej pragne :D

    Jesli masz mozliwosc to pozycz najpierw. To bedzie masakra gdy zaczniesz
    tutaj narzekac na wszystkie jej niedostatki.
    Obawiam sie, ze to co pisales o Sony to byl pikus ;]

  • 10. Data: 2014-01-23 11:24:42
    Od: mr misio <m...@g...pl>

    Użytkownik atm napisał:

    > Moze i tak, jednak mozesz sie wylozyc na czyms co jest wg Ciebie
    > niezbedne a w WP tego (przynajmniej na chwile obecna) nie bedzie i tyle.

    dzwonic odbierac telefony
    wysylac smsy
    czasem zrobic fotke
    czasem zerknac do internetu
    wskoczyc na fejsika
    sporadycznie posluchac muzyki
    uzywac jako dysk usb via chmura moze byc skydrive, copy, dropbox cokolwiek

> [...]
    > tym poziomie mp3 na slchawkach to stracisz sluch. Jesli sciszysz i
    > zapomnisz po sluchaniu muzyki podglosnic to rano sie nie obudzisz do

    Ktos mial ostatno podobne problemy z androidem albo z czymstam :D

    Na mojej licie nia ma kalendarza, jestem z tego pokolenia, co pamieta w
    glowie i nie zapomina.

    :D

    http://s1.bild.me/bilder/260513/6329006katy.jpg