  • 1. Data: 2014-01-23 10:39:21
    Temat: Jaka zdrapka do tabletu?
    Od: pwz <p...@o...eu>

    Witam!

    Zastanawiam się, czy nie znajdę gdzieś lepszej oferty (a jeżeli nie, to
    tylko utwierdzę się w postanowieniu o pozostaniu u dotychczasowego
    dostawcy)? Otóż potrzebuję SIM-karty TYLKO I WYŁĄCZNIE do transmisji
    danych. Do tabletu, dokładniej mówiąc (w domu mam szybkie stałe łącze,
    więc tablet używam tylko poza domem). Który nie jest jakoś szczególnie
    eksploatowany - ot takie tam przejrzenie poczty, kilka stron WWW,
    nawigacja w samochodzie od czasu do czasu, kilka nieuciążliwych (w
    sensie transferu) aplikacji.

    Mam teraz Orange Free na kartę, gdzie płacę 1 gr za 100 kb danych. Dość
    powiedzieć, że nie oszczędzając na transferze i regularnie doładowując
    tę zdrapkę co 3 miesiące kwotą 50 zł, mam na niej już uzbierane 90 zł
    (11098,60 MB, w tym wartość bonusowa limitu 10212,70 MB). Czyli aż z
    nadwyżką. I jedyną uciążliwością jest właśnie ta konieczność ciągłego
    doładowywania - bez względu na to, ile zostało na koncie, trzeba
    regularnie wydać odpowiednią kwotę aby przedłużyć ważność konta/numeru.

    Powstaje pytanie: czy ktoś daje lepszą ofertę? W sensie opłaty za
    transfer w porównywalnej cenie, ale np. z lepszym/dłuższym okresem
    kumulacji minut? A może wziąć jakiś abonament? Czy po prostu dać sobie
    spokój i nie kombinować, bo nie ma niczego lepszego?

    Pytam tutaj, bo cenniki albo są tak rozbudowane i obwarowane licznymi
    "ale" oraz dodatkowymi "atrakcjami" których nie potrzebuję, że już
    kręćka dostaję od ich przeglądania. Chodzi mi właśnie tylko o transfer
    danych, bez żadnych "darmowych SMS-ów", zylionów minut na rozmowy z
    Marsem itp.

    Aha, Aero też mam, ale przy takim właśnie używaniu - raczej w terenie
    niż w mieście - zbyt często tracę zasię, aby traktować je na poważnie.

    Za wszelkie sensowne wskazówki/porady będę b. wdzięczny
    Pozdr
    pwz

  • 2. Data: 2014-01-23 11:06:13
    Temat: Re: Jaka zdrapka do tabletu?
    Od: atm <...@v...pl>

> [...]
    > kręćka dostaję od ich przeglądania. Chodzi mi właśnie tylko o transfer
    > danych, bez żadnych "darmowych SMS-ów", zylionów minut na rozmowy z

    Ja korzystam z tego patentu, wsadzam sima i na rok mam spokoj.
    Oferta pierwsza z brzegu:
    http://allegro.pl/internet-orange-free-6-gb-366-dni-
    18zl-gratis-i3877581336.html

  • 3. Data: 2014-01-23 11:26:55
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Thu, 23 Jan 2014 10:39:21 +0100, pwz <p...@o...eu> wrote:

> [...]
    >niż w mieście - zbyt często tracę zasię, aby traktować je na poważnie.
    >
    >Za wszelkie sensowne wskazówki/porady będę b. wdzięczny

    Przecież w Orange free możesz uruchomić roczną ważność konta wysyłając
    start na 8002, bonus jest ważny tyle co konto główne. Są 2 wersje
    jedna mówi że po wysłaniu start trzeba jeszcze doładować konto za 5pln
    co by bonus nie przepadł, druga że nic już nie trzeba doładowywać, bo
    i tak ważność bonusu pokazuje tyle co konto główne.

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2014-01-23 11:30:04
    Od: mr misio <m...@g...pl>

    Użytkownik dizel napisał:

> [...]
    > co by bonus nie przepadł, druga że nic już nie trzeba doładowywać, bo
    > i tak ważność bonusu pokazuje tyle co konto główne.

    z tym to jest lekki przekret imho, mialem taki numer, nieuzywany, wiec
    zasililem, przedluzylem na rok, zasililem.... przed koncem roku przyszlo
    ze bla bla trza zasilic, zasililem, potem sms przyszedl zasilone, pare
    dni pozniej, ze strace numer i... chwile pozniej - stracilem...

    ...dokladnie dzien po tym jak mijal termin roczny... mimo, ze zasililem
    konto tak jak pisali, abym nie stracil numeru...

    w ten sposob calkowicie uwolnilem sie od jebanego orange, nie mam u nich
    juz zadnego numeru.

    http://s1.bild.me/bilder/260513/6329006katy.jpg

  • 5. Data: 2014-01-23 11:36:15
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

    W dniu 2014-01-23 11:06, atm pisze:

    > Ja korzystam z tego patentu, wsadzam sima i na rok mam spokoj.
    > Oferta pierwsza z brzegu:
    > http://allegro.pl/internet-orange-free-6-gb-366-dni-
    18zl-gratis-i3877581336.html

    No i jeszcze Aero2.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.

  • 6. Data: 2014-01-23 11:59:31
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Thu, 23 Jan 2014 11:30:04 +0100, mr misio
    <m...@g...pl> wrote:

> [...]
    >konto tak jak pisali, abym nie stracil numeru...
    >
    >w ten sposob calkowicie uwolnilem sie od jebanego orange, nie mam u nich

    Dziwne, może po tym doładowaniu przed końcem ważności konta
    zapomniałeś wysyłać sms start i dlatego numer przepadł bo generalnie w
    ofertach orange na kartę wcale nie trzeba doładowywać konta po to aby
    przedłużyć o rok, trzeba tylko pamiętać żeby co jakiś czas wysyłać
    smsa o treści start na 8002. Numer można mieć bezterminowo korzystając
    tylko z tego smsa.

    Pozdrawiam

  • 7. Data: 2014-01-24 00:43:44
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "dizel" <x...@x...xx> wrote in message
> [...]
    > przedłużyć o rok, trzeba tylko pamiętać żeby co jakiś czas wysyłać
    > smsa o treści start na 8002. Numer można mieć bezterminowo korzystając

    Potwierdzam - przyjeżdzam do Polski od 1 do 3 razy w roku, zależy od
    warunków, i używam właśnie takiej karty SIM od Orange z powodzeniem
    od ponad 3 lat. Wystarcza ten SMS o którym piszesz.

    A koledze do tableta, co tak mało go używa poza domem, to polecam
    nie kupować karty SIM tylko w czasie gdy trzeba udostępnić internet
    tabletowi z telefonu w kieszeni... I tablet będzie zadowolony :-)

  • 8. Data: 2014-01-24 09:09:08
    Od: pwz <p...@o...eu>

    W dniu 2014-01-23 11:26, dizel pisze:
> [...]
    > co by bonus nie przepadł, druga że nic już nie trzeba doładowywać, bo
    > i tak ważność bonusu pokazuje tyle co konto główne.

    DZIĘKUJĘ po stokroć! Faktycznie działa, mam przedłużone konto o kolejny
    rok, ze wszystkimi limitami, bez utraty środków na koncie. Super, o to
    mi chodziło :-)
    pwz

  • 9. Data: 2014-01-24 09:54:00
    Od: Trybun <C...@j...com>

    W dniu 2014-01-24 00:43, Pszemol pisze:

    > A koledze do tableta, co tak mało go używa poza domem, to polecam
    > nie kupować karty SIM tylko w czasie gdy trzeba udostępnić internet
    > tabletowi z telefonu w kieszeni... I tablet będzie zadowolony :-)

    Naprawdę zadowolony tablet to tylko taki który internet ma sam w sobie,
    bez pośredników typu wi-fi.

  • 10. Data: 2014-01-24 15:59:47
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    W dniu 24.01.2014 09:54, Trybun pisze:

    > Naprawdę zadowolony tablet to tylko taki który internet ma sam w sobie,
    > bez pośredników typu wi-fi.
    i jest w bardzo dobrym zasięgu gsm, szczególnie aero2. Bo jak z tabletem
    się przemieszczasz, raz w łóżku, raz w pracy, raz u dziadków, to okazuje
    się że zte mf60 jest o wiele lepszym rozwiązaniem. mój mf60 ma swoją
    skarpetkę i przyssawkę którą mogę go zamocować do okna - bo tam
    najlepiej "łapie" gsm.

    ToMasz