  • 11. Data: 2014-01-23 14:41:32
    Temat: Re: Jaki router WiFi z Aero2 do samochodu
    Od: Trybun <C...@j...com>

    W dniu 2014-01-23 11:29, Piotr Rezmer pisze:
> [...]
    > bocznymi plastikami w bagażniku).
    > Byłoby fajnie jeśli:
    > 1. Urządzenie byłoby jedną kostką, czyli WiFi+Router+modem USB in one.
    > 2. Zasilanie bezpośrednio z instalacji samochodowej 12V. Chyba że jest
    > niebezpieczeństwo przekroczenia bezpiecznego dla urządzenia napięcia.
    > Teoretycznie w instalacji może się pojawić 13,8-14,2V
    > 3. Włączenie zasilania razem ze światłami pozycyjnymi. W ten sposób
    > zapobiegnę wyładowaniu akumulatora.
    > 4. Współpraca z siecią Aero2. W razie czego router może mieć port USB;
    > mam modem USB K4505 który obsługuje tę sieć.

    Szkoda się bawić w jakieś routery w aucie.. Dobry telefon z dual sim
    jest lepszą opcja. Karta Aero2 ustawiona na transfer druga pozostałych
    rzeczy.

  • 12. Data: 2014-01-23 14:48:48
    Od: "Chris" <a...@g...pl>

    Trybun nabazgrał(a):

    > Szkoda się bawić w jakieś routery w aucie.. Dobry telefon z dual sim jest
    > lepszą opcja. Karta Aero2 ustawiona na transfer druga pozostałych rzeczy.

    Tylko nie ma dobrych telefonów DualSIM i tu jest problem.

  • 13. Data: 2014-01-23 14:53:22
    Od: Piotr Rezmer <p...@b...pl>

    Trybun pisze:

    > Szkoda się bawić w jakieś routery w aucie.. Dobry telefon z dual sim
    > jest lepszą opcja. Karta Aero2 ustawiona na transfer druga pozostałych
    > rzeczy.

    Mam nokię 920, telefon mi się podoba choć oczywiście przydałoby się
    usunięcie bugów z softu. Niestety nie było dostępnej wersji dual sim.
    Gdyby była taka 920 z pewnością bym wziął.
    Wydaje mi się że w dual-simach królują telefony lenovo, ale ja nie
    trawię estetyki androida.

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 14. Data: 2014-01-23 15:02:37
    Od: Trybun <C...@j...com>

    W dniu 2014-01-23 14:48, Chris pisze:
    > Trybun nabazgrał(a):

    > Tylko nie ma dobrych telefonów DualSIM i tu jest problem.

    Do jakichś dwu tygodni wstecz także tak uważałem... do chwili aż nie
    stałem się posiadaczem Acera Liquid E2 Duo. Obsługa dual sim w nim to
    bajka. Zresztą wszystkiego innego także. Coś zupełnie odwrotnego niż w
    poprzedniku którego używałem - Alcatelu OT 993D.

  • 15. Data: 2014-01-23 15:15:28
    Od: Trybun <C...@j...com>

    W dniu 2014-01-23 14:53, Piotr Rezmer pisze:

> [...]
    > Gdyby była taka 920 z pewnością bym wziął.
    > Wydaje mi się że w dual-simach królują telefony lenovo, ale ja nie

    Dobrą opinię o telefonach Lenovo też słyszałem, ale z kolei mimo
    dłuższych poszukiwań nie mogłem wpaść na ich ślad w polskich sklepach. A
    zakupów na chińskich licytacjach raczej nie preferuję, ani nikomu nie
    polecam.

    No cóż, musisz sam rozstrzygnąć ci Ci sie bardziej opłaca - sam modem
    czy urządzenie droższe,. Nowych Nokii faktycznie chyba nie ma z układem
    dualsim, no są ale obsługują tylko GPRS i EDGE, ale Ty potrzebujesz coś
    z obsługą HSDPA 900Mhz.

  • 16. Data: 2014-01-23 15:32:37
    Od: "Chris" <a...@g...pl>

    Trybun nabazgrał(a):

> [...]
    > bajka. Zresztą wszystkiego innego także. Coś zupełnie odwrotnego niż w
    > poprzedniku którego używałem - Alcatelu OT 993D.

    Wolny, mała rozdzielczość, brak nfc, kieskiej jakości aparat, brzydki :)
    Poza tym fajnie że ma dual sim ale nic poza tym .. ciekawe jak będzie z
    aktualizacjami do 4.3 > 4.4 ??

  • 17. Data: 2014-01-23 15:33:29
    Od: Piotr Rezmer <p...@b...pl>

    Trybun pisze:

> [...]
    > czy urządzenie droższe,. Nowych Nokii faktycznie chyba nie ma z układem
    > dualsim, no są ale obsługują tylko GPRS i EDGE, ale Ty potrzebujesz coś

    ZTE MF60 kosztuje około 170 pln
    ZTE MF30 200 pln
    Huawei E5331 około 270 pln
    Huawei E5332 około 210 pln
    Huawei E5220 około 180 pln
    TP Link M5350 około 290 pln

    Rozważam jeszcze Mikrotika RB951Ui-2HnD (170 pln) i do tego modem USB
    który mam. Pewnie najlepiej byłoby zainstalować Mikrotika na stałe w
    samochodzie a ze sobą nosić coś z powyższych ZTE/Huawei.

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 18. Data: 2014-01-23 15:47:50
    Od: MichaelData(R) <s...@o...com>

    Chris wydumał(a) w news:lbr6k0$gv4$1@node2.news.atman.pl :
    > Trybun nabazgrał(a):
    > Tylko nie ma dobrych telefonów DualSIM i tu jest problem.
    http://overmania.pl/pl/p/telefon-smartfon-overmax-ve
    rtis-2-plus-dual-gps-ips-4/352
    całkiem przyzwoity. Serwis na miejscu, w Poznaniu.

    --
    Michael________(TM)
    ______/) /\ | /\

  • 19. Data: 2014-01-23 15:55:20
    Od: "Chris" <a...@g...pl>

    MichaelData(R) nabazgrał(a):

    > Chris wydumał(a) w news:lbr6k0$gv4$1@node2.news.atman.pl :
    > http://overmania.pl/pl/p/telefon-smartfon-overmax-ve
    rtis-2-plus-dual-gps-i
    > ps-4/352 całkiem przyzwoity. Serwis na miejscu, w Poznaniu.

    Jeśli tak samo dobre jak tablet tej firmy który kupiłem dziecku to
    podziękuję .. tak samo jak ich serwis .. tydzień po kupnie wysłane do
    serwisu z plamą na ekranie i odpowiedz aktualizacja firmware ..ale jak plama
    była tak jest, jak się wieszał tak dalej się wiesza .. obecnie leży gdzieś w
    koncie . dobrze że dziecko o nim zapomniało .. woli ipada albo sony s.

  • 20. Data: 2014-01-23 16:36:34
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

> [...]
    > 4. Współpraca z siecią Aero2. W razie czego router może mieć port USB;
    > mam modem USB K4505 który obsługuje tę sieć.

    Huawei E355s-2. Wygląda jak modem, działa jak Mifi. Odpali się sam po
    włączeniu zasilania. Można go gdzieś schować albo wetknąć do
    samochodowej ładowarki USB w gnieździe zapalniczki.
    I najważniejsze dla Aero2 - ma złącze antenowe.