    From: Zbigniew Cofała <a...@s...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Jaki PC do 1500zl
    Date: Sun, 18 Apr 2010 18:15:44 +0200

    JP wrote:

    > Witam;
    > Potrzebuje porady co do zakupu PC do ceny max 1500zl bez monitora oraz
    > peryferiow.
    > Komputer bedzie uzywany przez dziewczyne uczacac sie w szkole sredniej.
    > ogolny zarys komputera posiadam, nie mam tylko sprecyzowanej plyty gl. -
    > jak powszechnie wiadomo jest to akurat najwazniejszy podzespol w PC...
    >
    > Zastanawiam sie nad m.w.:
    > http://allegro.pl/item1000188245_king_gracz_2_x_3_0g
    hz_4gb_500gb_grafika_
    > 1gb_dvrw.html
    >
    > http://allegro.pl/item993623818_king_gracz_2_x_3_0gh
    z_4gb_500gb_hd5570_
    > 1gb_dx11.html
    >
    > http://allegro.pl/item998990203_king_gracz_2_x_3_0gh
    z_4gb_500gb_grafika_
    > 2gb_dvrw.html
    >
    > http://allegro.pl/item1001684505_king_gracz_2_x_3_0g
    hz_4gb_500gb_9800gt_
    > 1gb_dvrw.html
    >
    > Co sadzicie o plycie montowanej w tych PC? Na jakiej plycie Wy byscie
    > postawili swoj sprzet i dlaczego?
    > Dodatkowo co mnie trapi w w/w komputerach to brak dokladnych inf. nt. HDD,
    > DVD, RAM - producenci itd...

    Nie kupuj takich garażowych produktów składanych przez firmy prowadzone
    przez gimnazjalistów z tego co akurat jest najtańsze w hurtowni.
    Jak chcesz mieć dobry sprzęt, to kup np. jakiegoś DELL-a 745:
    http://www.allegro.pl/item988025660_dell_745_1_86ghz
    _2048_80gb_dvdrw_xp_prof_delkom.html

    Do tego szybki dysk Samsung F3 0.5 TB za 200 złotych jakaś w miarę grafika
    za 300 i dziewczyna będzie mieć dużo lepszy sprzęt niż tamte zabawki.

    --
    Zbigniew[at]Cofala[dot]com
    http://turox.pl