    From: "Roger(OS)" <m...@a...spam.poczta.onet.pl.invalid>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Jaki PC do 1500zl
    Date: Sun, 18 Apr 2010 14:58:09 +0200

    Dnia Sun, 18 Apr 2010 12:36:33 +0200, BartekK napisał(a):

    > Ale do czego używany?

    > cytując z tej aukcji "MOC 6,0 ghz" i "ASROCK N68-S - bardzo dobra płyta
    > główna, najnowszy trend" - po takich tekstach (zwłaszcza co do płyty
    > tego producenta) radziłbym omijać tego sprzedawcę bardzo szerokim
    > łukiem. To jest najgorszy chłam, klasy ECS. Do kompletu wyjąca grafika
    > (a wcale niezbyt wydajna, tylko pytanie czy w ogóle jakaś wydajna jest
    > tu potrzebna), najmniejszy dysk twardy jaki się trafił w hurtowni... To
    > jest "zestaw dla frajerów co nie wiedzą czego i do czego potrzebują",
> [...]

    Hmm, a wpadlem na pomysl zaoszczedzenia 200-300zl - nie brac karty
    graficznej, a jedynie zasttanowic sie nad dobra karta zintegrowana i plyta
    z gniazdem PCI-E 16x za kilka miesiecy wlorzylbym tam cos co spadnie z ceny
    i bylo by cacy - tylko jaka plyte z karta na sobie polecicie?
    Z gier to bedzie tylko The Sims i World of Warcraft, nie gra w ogole w
    strzelanki !
    Moze cos a'la:
    http://www.allegro.pl/item988644147_dfi_blood_iron_l
    anparty_785g_m35_ddr3_pod_amd_box.html