eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmJakaś nowa taktyka Ery?Jakaś nowa taktyka Ery?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!feed.news.interia.pl!not-for-mail
    From: "woohoo" <2...@D...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Jakaś nowa taktyka Ery?
    Date: Sun, 6 Sep 2009 11:41:25 +0200
    Organization: INTERIA.PL S.A.
    Lines: 40
    Message-ID: <h7vut4$9rs$1@news.interia.pl>
    NNTP-Posting-Host: bgg46.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.interia.pl 1252228836 10108 83.28.70.46 (6 Sep 2009 09:20:36 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...interia.pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 6 Sep 2009 09:20:36 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6002.18005
    X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6002.18005
    X-Priority: 3
    X-Authenticated-User: 2kola % interia+pl
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:980197
    [ ukryj nagłówki ]

    Powitać,
    temat wygląda tak:
    Miałem numer w TT (tzw. 'złoty', ale to pewnie nieistotne).
    Po ok. 3-ech miesiącach postanowiłem go przenieść do Play.
    Początkowo do Play na kartę.
    Wizyta w salonie; wniosek; po kilku godzinach wiadomość od Play, że
    otrzymali informację od mojego operatora o niezgodności jego danych z danymi
    jakie podałem im na wniosku i że powinienem skontaktować się z moim
    dotychczasowym operatorem w celu wyjaśnienia nieprawidłowości, a następnie
    odwiedzić salon Play, by poinformować ich o zmianach.
    Nie miałem czasu na latanie za tym, więc dałem sobie spokój i wniosek został
    automatycznie anulowany.
    Po jakimś czasie poszedłem do innego salonu Play w tej samej sprawie.
    Powiedziałem, o co chodzi i Pani powiedziała coś w rodzaju, że nie ma
    potrzeby iść do salonu Ery, tylko trzeba złożyć nowy wniosek. Ale jako że
    postanowiłem przy okazji zmienić swój wysłużony aparat, zdecydowałem się na
    abonament. Podpisałem umowę wraz z wnioskiem o przeniesienie numeru i
    dostałem nowy telefon (do którego stosunkowo sporo dopłaciłem, bo abo
    niski).
    Po kilku godzinach dostałem tę samą wiadomość co wcześniej o "niezgodności
    danych", więc znowu nici z przeniesienia numeru.
    Wobec tego odwiedziłem salon Ery, poprosiłem o wydruk moich danych
    rejestracyjnych i poszedłem z nim do salonu Play.
    Dane, z wyjątkiem adresu e-mail, się zgadzały. Wniosek o przeniesienie był
    wciąż 'aktywny', więc zostałem poproszony o ponowną wizytę, gdy zostanie
    anulowany i będzie można złożyć nowy wniosek z tym adresem e-mail, który
    podałem Erze.
    I teraz moje uprzejme pytania:
    - czy ktoś ma podejrzenia, co jest grane? Do BOK-u Ery nie bardzo mam jak
    zadzwonić, bo nie będę doładowywał konta za 25 zł na dwa dni(?) przed
    przeniesieniem numeru.
    - co by się stało z moją umową abonamentową, gdybym nie podjął żadnych
    działań w celu wyjaśnienia sytuacji z Erą?


    --
    w[o_O]hoo!

    "Tfu! Na piasku siedziałaś?!"

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: