  • 1. Data: 2009-09-06 09:41:25
    Temat: Jakaś nowa taktyka Ery?
    Od: "woohoo" <2...@D...pl>

    Powitać,
    temat wygląda tak:
    Miałem numer w TT (tzw. 'złoty', ale to pewnie nieistotne).
    Po ok. 3-ech miesiącach postanowiłem go przenieść do Play.
    Początkowo do Play na kartę.
    Wizyta w salonie; wniosek; po kilku godzinach wiadomość od Play, że
    otrzymali informację od mojego operatora o niezgodności jego danych z danymi
    jakie podałem im na wniosku i że powinienem skontaktować się z moim
    dotychczasowym operatorem w celu wyjaśnienia nieprawidłowości, a następnie
    odwiedzić salon Play, by poinformować ich o zmianach.
    Nie miałem czasu na latanie za tym, więc dałem sobie spokój i wniosek został
    automatycznie anulowany.
    Po jakimś czasie poszedłem do innego salonu Play w tej samej sprawie.
    Powiedziałem, o co chodzi i Pani powiedziała coś w rodzaju, że nie ma
    potrzeby iść do salonu Ery, tylko trzeba złożyć nowy wniosek. Ale jako że
    postanowiłem przy okazji zmienić swój wysłużony aparat, zdecydowałem się na
    abonament. Podpisałem umowę wraz z wnioskiem o przeniesienie numeru i
    dostałem nowy telefon (do którego stosunkowo sporo dopłaciłem, bo abo
    niski).
    Po kilku godzinach dostałem tę samą wiadomość co wcześniej o "niezgodności
    danych", więc znowu nici z przeniesienia numeru.
    Wobec tego odwiedziłem salon Ery, poprosiłem o wydruk moich danych
    rejestracyjnych i poszedłem z nim do salonu Play.
    Dane, z wyjątkiem adresu e-mail, się zgadzały. Wniosek o przeniesienie był
    wciąż 'aktywny', więc zostałem poproszony o ponowną wizytę, gdy zostanie
    anulowany i będzie można złożyć nowy wniosek z tym adresem e-mail, który
    podałem Erze.
    I teraz moje uprzejme pytania:
    - czy ktoś ma podejrzenia, co jest grane? Do BOK-u Ery nie bardzo mam jak
    zadzwonić, bo nie będę doładowywał konta za 25 zł na dwa dni(?) przed
    przeniesieniem numeru.
    - co by się stało z moją umową abonamentową, gdybym nie podjął żadnych
    działań w celu wyjaśnienia sytuacji z Erą?

    --
    w[o_O]hoo!

    "Tfu! Na piasku siedziałaś?!"

  • 2. Data: 2009-09-06 09:46:39
    Temat: Re: Jakaś nowa taktyka Ery?
    Od: "bartekkr" <k...@g...com>

    "woohoo" <2...@D...pl> wrote in message
    > Wizyta w salonie; wniosek; po kilku godzinach wiadomość od Play, że
    > otrzymali informację od mojego operatora o niezgodności jego danych z
    > danymi

    Zarowno Era jak i Play leca sobie w kulki z tego co zauwazylem. Swoj numer
    Orange bez problemu przenioslem do Play. Ostatnio przenosilem numer matki
    wlasnie z tak-taka. Pierwszy wniosek - odrzucony - niezgodnosc danych. Na
    infolinii ery trafilem na jakiegos sensownego goscia (z babami sie nie
    dogadasz) i powiedzial, ze nie zgadza sie drugie imie. Pytalem w Play - "nie
    ma takiej mozliwosci. Drugie, a nawet pierwsze imie nie jest sprawdzane -
    wazne, zeby PESEL sie zgadzal". Za zadne skarby nie przekonalem 3 osob w
    salonie play, ze to wlasnie przez to, ze nie wpisali drugiego imienia,
    wniosek nie przeszedl. Zmusilem ich do ponownego wypelnienia formularza, tym
    razem z wpisaniem tego drugiego imienia. Nastepnego dnia numer dzialal juz w
    Play. Trzeba ich trzymac za raczke przy wypelnianiu tego wniosku i kazdy
    szczegol i kazdy przecinek musza sie zgadzac, inaczej odrzuca.

  • 3. Data: 2009-09-06 09:52:50
    Od: "J.Kolina" <n...@w...pl>

    > wazne, zeby PESEL sie zgadzal". Za zadne skarby nie przekonalem 3 osob w

    Tak jak pisałam kilka postów niżej mi Era odrzuciła bo "brak PESELU"
    A jak wiadomo rejestracja bez Peselu jest niemoiżliwa. To dopiero zagrania

    jk

  • 4. Data: 2009-09-06 10:23:15
    Temat: Re: Jaka? nowa taktyka Ery?
    Od: "woohoo" <2...@D...pl>

    bartekkr:
> [...]
    > Nastepnego dnia numer dzialal juz w Play. Trzeba ich trzymac za raczke
    > przy wypelnianiu tego wniosku i kazdy szczegol i kazdy przecinek musza sie

    Dzięki za wskazówkę. W sumie jest to bardzo prawdopodobne, bo nie
    przypominam sobie, by pani w Playu wpisywała moje drugie imię (dane spisała
    z DO, a formularz pokazała mi na monitorze, bym sprawdził, czy się nigdzie
    nie pomyliła). Natomiast na wydruku moich danych rejestracyjnych z Ery moje
    drugie imię nie widnieje, a zdaje się, jego podanie jest wymagane, więc na
    pewno je wpisałem, jednak co ciekawsze - pole podpisane "PESEL" jest
    puste...
    A tak na marginesie: może i organizacja obsługi klienta w Playu nie działa
    jeszcze tak jak powinna, za to obie Panie, w obu salonach, które
    odwiedziłem, były bardzo sympatyczne, młode i blond-włoso urodziwe. (;

    --
    w[o_O]hoo!

    "Tfu! Na piasku siedziałaś?!"

  • 5. Data: 2009-09-06 11:13:38
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "woohoo" napisał:

> [...]
    > działa jeszcze tak jak powinna, za to obie Panie, w obu salonach,
    > które odwiedziłem, były bardzo sympatyczne, młode i blond-włoso

    Bo one służą przywabianiu klientów. A jak już zwabią, to wtedy za delikwenta
    biorą się prawdziwi spece od dymania.
    Czyli wchodzi się tam z wyprężonym interesem, a wychodzi z obolałym tyłkiem.

    JoteR

  • 6. Data: 2009-09-06 11:21:48
    Od: Gr <g...@g...com>

    602900000 z każdego telefonu.

  • 7. Data: 2009-09-06 11:56:09
    Od: Tomaszek <t...@j...pl>

    JoteR pisze:
    > Bo one służą przywabianiu klientów. A jak już zwabią, to wtedy za
    > delikwenta biorą się prawdziwi spece od dymania.
    > Czyli wchodzi się tam z wyprężonym interesem, a wychodzi z obolałym
    > tyłkiem.

    Toż to sado-maso;)
    | Wolność to nie to samo co dowolność - ksiądz Waldemar Chrostowski |
    | ZAJRZYJ TU: www.polskapartianarodowa.org |
    \----------| e-mail: d...@g...com |----------/

  • 8. Data: 2009-09-06 15:21:13
    Od: "woohoo" <2...@D...pl>

    Gr:
    > 602900000 z każdego telefonu.

    Przełożyłem SIM-a z nokii do se i dalej mam na koncie 0,02 zł.

    --
    w[o_O]hoo!

    "Tfu! Na piasku siedziałaś?!"

  • 9. Data: 2009-09-06 15:34:29
    Od: "woohoo" <2...@D...pl>

    JoteR:
    > Bo one służą przywabianiu klientów.

    No nie wiem, jak Ty, ale ja zazwyczaj nie mam pojęcia, kto mnie będzie
    obsługiwał, nim wejdę do nowego salonu. (;

    > A jak już zwabią, to wtedy za delikwenta biorą się prawdziwi spece od
    > dymania.

    Ale że jak? Dla mnie oferta, jaką mi złożono, jest dość przejrzysta i nie
    widzę możliwości, bym mógł być dymany bardziej niż się na to zgodziłem.

    > Czyli wchodzi się tam z wyprężonym interesem, a wychodzi z obolałym
    > tyłkiem.

    Co chyba nie zmienia faktu, że lepiej dostać w dupę najpierw od cycatej
    blondyny, niż od razu od jakiegoś kolesia noszącego się jakby kij połknął,
    mhm? [;

    Zresztą pani z salonu Playa bardzo sprawnie posługiwała się kalkulatorem,
    podając mi konkretne liczby; bez przekonywania, że 'czarne będzie bielsze,
    bo jest zajebistsze'.

    --
    w[o_O]hoo!

    "Tfu! Na piasku siedziałaś?!"

  • 10. Data: 2009-09-06 15:54:45
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "woohoo" napisał:

    > No nie wiem, jak Ty, ale ja zazwyczaj nie mam pojęcia, kto mnie będzie
    > obsługiwał, nim wejdę do nowego salonu. (;

    Hmm, jak przechodzę koło salonu Play w Złotych Tarasach w Warszawie, to
    cycata nagonka patroluje teren w promieniu 10 m. od wejścia. I jeśli wchodzę
    sam, to zawsze zostaję skierowany do jej równie urodziwej koleżanki. Ale
    najczęściej łażę tam z żoną, wtedy zaobserwować można lekką konsternację ;->
    Natomiast Orange wystawia swoją cycatą forpocztę razem z ministoiskiem przed
    salon, prosto w tłum spoconych samców ;-)

    > Co chyba nie zmienia faktu, że lepiej dostać w dupę najpierw od cycatej
    > blondyny, niż od razu od jakiegoś kolesia noszącego się jakby kij połknął,
    > mhm? [;

    To zależy od preferencji ;-)

    > Zresztą pani z salonu Playa bardzo sprawnie posługiwała się kalkulatorem,
    > podając mi konkretne liczby; bez przekonywania, że 'czarne będzie bielsze,
    > bo jest zajebistsze'.

    Tak, ich oferta w porównaniu z W3 jest bardzo przejrzysta, poniekąd dzięki
    temu Play odniósł tak spektakularny sukces. Co w ostatecznym rozrachunku
    wcale nie oznacza, że najtańsza, szczególnie dla co bardziej wyrobionych
    użytkowników potrafiących dokładnie określić swój profil dzwonienia.

    JoteR