  • 21. Data: 2014-02-07 01:08:33
    Temat: Re: Jaka zdrapka do tabletu?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Trybun" <C...@j...com> wrote in message
    news:52ed07da$0$2357$65785112@news.neostrada.pl...

    > Nic, nieważne w czym jest karta, telefonie czy routerze, cena polączeń i
    > rozmów jest taka sama.

    No jednak jest ważne, choćby z tego powodu że routera ze sobą
    do tramwaju nie zabierzesz, a telefon nosisz w kieszeni wszędzie.

    > Jak myślisz - jaki będzie rozmiar ekranu następnego modelu iPhone`a?
    > Założę się że nie zgrzytałeś zębami gdy kupowałeś swój kolejny model o
    > 0,5" większy.?

    Niech będzie pół cala większy - są pewne rozsądne granice rozmiaru
    TELEFONU i 7 cali przekątnej jest grubo poza tymi granicami, dla mnie.

    > Wadą mojego 7mio calowego tabletu nie była/jest jego wielkość, a ciężar.
    > Nie mogłem wygodnie zabierać ze sobą do lasu czy na wodę czegoś co mi
    > ściąga spodnie, czy obija się o nogi swoim 0,5 kilogramowym ciężarem.

    Musisz mieć gigantyczne ręce i gigantyczną twarz skoro wygodnie
    Ci było trzymać jedną ręką przy uchu 7-calową "słuchawkę"...

  • 22. Data: 2014-02-07 12:08:05
    Od: Trybun <C...@j...com>

    W dniu 2014-02-07 01:08, Pszemol pisze:
    > "Trybun" <C...@j...com> wrote in message

    > No jednak jest ważne, choćby z tego powodu że routera ze sobą
    > do tramwaju nie zabierzesz, a telefon nosisz w kieszeni wszędzie.

    Mówimy o cenach doładowań na kartę w kontekście posiadanego sprzętu. A
    tu nie ma żadnych różnic - telefon, tablet router czy modem wpięty
    bezpośrednio w komputer.

    > Niech będzie pół cala większy - są pewne rozsądne granice rozmiaru
    > TELEFONU i 7 cali przekątnej jest grubo poza tymi granicami, dla mnie.

    A ja się założę że jak kolejna wersja iPhone`a będzie miała 7" to Ty
    będziesz pierwszy w kolejce do zakupu. I oczywiści zachwytów nad
    posiadanym sprzętem nie będzie końca...

    > Musisz mieć gigantyczne ręce i gigantyczną twarz skoro wygodnie
    > Ci było trzymać jedną ręką przy uchu 7-calową "słuchawkę"...

    To muszą być jakieś proporcje rąk, twarzy do słuchawki? Wyobraź sobie że
    mam małe ręce. a naprawdę wygodnie to mi się rozmawia na każdym
    telefonie w trybie głośnomówiącym, takim w którym wcale nie muszę
    trzymać słuchawki w ręku, jakiej ona by nie była wielkości.

  • 23. Data: 2014-02-08 01:42:03
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Mówimy o cenach doładowań na kartę w kontekście posiadanego sprzętu.
    > A tu nie ma żadnych różnic - telefon, tablet router czy modem wpięty
    > bezpośrednio w komputer.

    Nie wiem o czym Ty mówisz, ale ja argumentuję że warto mieć jedną
    kartę, w telefonie, a tablet mieć bez karty, tylko z wifi i internet z
    telefonu.
    Ładując jedną kartę zamiast dwu korzystasz z bonusów więc dostajesz
    więcej internetu w przeliczeniu na złotówki niż w przypadku dwu kart.

    > A ja się założę że jak kolejna wersja iPhone`a będzie miała 7" to Ty
    > będziesz pierwszy w kolejce do zakupu. I oczywiści zachwytów nad
    > posiadanym sprzętem nie będzie końca...

    Apple produkuje iPad Mini o takiej przekątnej ekranu, więc na upartego
    mógłbym już mieć taki "telefon" ale nie przepadam za trzymaniem
    dachówki o wadze kilograma przy uchu... W przeciwieństwie do Ciebie
    rozróżniam telefon od tabliczki 7 calowej i nie mylą mi się ich funkcje :-)

> [...]
    > w trybie głośnomówiącym, takim w którym wcale nie muszę trzymać słuchawki
    > w ręku, jakiej ona by nie była wielkości.

    Acha... widzisz, ja używam telefonu trzymając jedną ręką przy uchu
    i nie wyobrażam sobie trzymania w taki sposób 7-calowej tabliczki.
    Ale jeśli Ty chcesz uszczęśliwiać wszystkich wokół siebie obiema
    stronami konwersacji zakłócając im spokój trzymaniem konwersacji
    w trybie głośnomówiącym to w ogóle jesteś jakiś dziwoląg...

  • 24. Data: 2014-02-08 12:42:58
    Od: Trybun <C...@j...com>

    W dniu 2014-02-08 01:42, Pszemol pisze:

> [...]
    > Ładując jedną kartę zamiast dwu korzystasz z bonusów więc dostajesz
    > więcej internetu w przeliczeniu na złotówki niż w przypadku dwu kart.

    A ja tym że warto przemyśleć i przeliczyć koszty zakupu telefonu,
    routera, i niepełnofunkcjonalnego tabletu, a samego dobrze wyposażonego
    tabletu i używania go jako urządzenia uniwersalnego.

> [...]
    > dachówki o wadze kilograma przy uchu... W przeciwieństwie do Ciebie
    > rozróżniam telefon od tabliczki 7 calowej i nie mylą mi się ich

    Nie przepadasz, powiadasz, a próbowałeś chociaż kiedyś? Rozróżniasz? -
    no może, ale ja sądzę że tkwisz po uszy w skostniałym światku Apple, a w
    nim nie do pomyślenia niedawno był ekran w telefonie większy niż 3,5",
    albo funkcje rozmów w sieciach GSM w tabletach.

> [...]
    > stronami konwersacji zakłócając im spokój trzymaniem konwersacji
    > w trybie głośnomówiącym to w ogóle jesteś jakiś dziwoląg...

    Praktycznie takie samo odczucie jakby się trzymało przy uchu smartfon
    a`la 4". Tylko trochę ciężkość może przeszkadzać, przy dłuższych rozmowach.
    Nic z tych rzeczy - w publicznych miejscach tablet (podobnie jak
    smartfon) trzymam przy uchu.

  • 25. Data: 2014-02-08 20:20:07
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > A ja tym że warto przemyśleć i przeliczyć koszty zakupu telefonu, routera,
    > i niepełnofunkcjonalnego tabletu, a samego dobrze wyposażonego tabletu i
    > używania go jako urządzenia uniwersalnego.

    Jasne... warto przeliczyć wszystko, również utratę bonusów jakie
    otrzymujesz ładując jedną kartę SIM tą samą kasą którą musisz
    rozłożyć na dwie karty SIM jeśli nie dzielisz się z tabletem swym
    internetem z telefonu.

    > Nie przepadasz, powiadasz, a próbowałeś chociaż kiedyś? Rozróżniasz? -

    Czy próbowałem używać 7-calowego tabletu? Oczywiście.
    I skrajnie niewygodne jest trzymanie go przy uchu...
    Potwierdzasz to sam pisząc, że zwykle używasz funkcji głośnomówiącej.

    > no może, ale ja sądzę że tkwisz po uszy w skostniałym światku Apple, a w
    > nim nie do pomyślenia niedawno był ekran w telefonie większy niż 3,5",
    > albo funkcje rozmów w sieciach GSM w tabletach.

    A ja myślę, że fakt że nie widzisz nic niezwykłego w trzymaniu 7-calowgo
    telefonu przy uchu dowodzi że jesteś trochę ... ekhem... wyjątkowy :-)

> [...]
    > 4". Tylko trochę ciężkość może przeszkadzać, przy dłuższych rozmowach.
    > Nic z tych rzeczy - w publicznych miejscach tablet (podobnie jak smartfon)

    Jasne, bo 4" to to samo co 7" :-) Czy Ty się sam słyszysz? :-)

  • 26. Data: 2014-02-08 22:16:15
    Od: ALEX Alpha MR <k...@s...us>

    Dnia Sat, 8 Feb 2014 13:20:07 -0600, Pszemol napisał(a):

> [...]
    > otrzymujesz ładując jedną kartę SIM tą samą kasą którą musisz
    > rozłożyć na dwie karty SIM jeśli nie dzielisz się z tabletem swym

    Zwłaszcza że istnieją taryfy z kilkoma kartami SIM i jednym kontem.

    --
    ALEX Alpha MR, Pod Cusimą Cesarska Marynarka Japońska nie tylko zatopiła
    flotę rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy

  • 27. Data: 2014-02-08 22:29:09
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "ALEX Alpha MR" <k...@s...us> wrote in message

    > Zwłaszcza że istnieją taryfy z kilkoma kartami SIM i jednym kontem.

    A są korzystniejsze niż taryfa Orange Free?

  • 28. Data: 2014-02-08 22:32:56
    Od: ALEX Alpha MR <k...@s...us>

    Dnia Sat, 8 Feb 2014 15:29:09 -0600, Pszemol napisał(a):

    > A są korzystniejsze niż taryfa Orange Free?

    A co to ma do rzeczy? Ważne że istnieją.

  • 29. Data: 2014-02-08 22:40:37
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > A co to ma do rzeczy? Ważne że istnieją.

    No ma tyle do rzeczy że chyba nie będziesz wybierał taryfy z dwoma SIMami
    skoro taka z jedną jest korzystniejsza a możesz się dzielić internetem przez
    wifi?

  • 30. Data: 2014-02-08 23:03:18
    Od: ALEX Alpha MR <k...@s...us>

    Dnia Sat, 8 Feb 2014 15:40:37 -0600, Pszemol napisał(a):

> [...]
    > skoro taka z jedną jest korzystniejsza a możesz się dzielić internetem przez

    To ma do rzeczy że takie taryfy istnieją. I twoje azbestolenie nie zniknie
    tych taryf