  • 41. Data: 2014-02-10 16:45:44
    Temat: Re: Jaka zdrapka do tabletu?
    Od: "P.B." <p...@w...pl>

    Dnia Mon, 10 Feb 2014 15:21:00 +0100, ALEX Alpha MR napisał(a):

    > Ale wtedy trzebaby używać dwusimowca, albo drugi fon jako modem.

    Ja mam tak, że telefon i mail jest dla mnie narzędziem zarabiania pieniędzy
    i nie mogę sobie pozwolić na nieodebranie telefonu, czy przegapienie maila.
    Urządzenia z Androidem z ich żałosnymi bateriami i fochami szybko okazały
    się bezużyteczne dla mnie jako telefon. Idealnym rozwiązaniem okazał się
    zabytkowy Blackberry 8900 jako telefon i mobilny terminal do emaili, a
    telefon z Androidem jako modem, fejs, net, gry, nawigacja, latarka, aparat
    foto.
    Dla ludzi intensywnie używających telefonu polecam rozdzielenie funkcji
    telefonu od całej reszty.

    --
    Pozdrawiam,
    Przemek

  • 42. Data: 2014-02-10 16:59:07
    Od: ALEX Alpha MR <k...@s...us>

    Dnia Mon, 10 Feb 2014 16:45:44 +0100, P.B. napisał(a):

    > Ja mam tak, że telefon i mail jest dla mnie narzędziem zarabiania pieniędzy
    > i nie mogę sobie pozwolić na nieodebranie telefonu, czy przegapienie maila.

    Ja mogę sobie pozwolić, ale używanie smarta jako modemu to raczej żadkość.

> [...]
    > zabytkowy Blackberry 8900 jako telefon i mobilny terminal do emaili, a
    > telefon z Androidem jako modem, fejs, net, gry, nawigacja, latarka, aparat

    Czyli oddzielny smart i odzielny modem.

    > Dla ludzi intensywnie używających telefonu polecam rozdzielenie funkcji
    > telefonu od całej reszty.

    Bardzo słusznie.

    --
    ALEX Alpha MR, Pod Cusimą Cesarska Marynarka Japońska nie tylko zatopiła
    flotę rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy

  • 43. Data: 2014-02-10 18:02:12
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2014-02-10 15:19, ALEX Alpha MR pisze:

    > No właśnie testowane na jakiejś Nokii 2G i bez problemu transmisja była
    > zawieszana, by wpuścić połączenie głosowe. Właśnie dlatego mnie zaskoczyłeś
    > tą niemożnością dodzwonienia.

    Ja przez całe lata korzystania z transmisji danych nie mogę potwierdzić
    problemów opisywanych przez P.B., jednak z technicznego punktu widzenia
    taka możliwość istnieje, ponieważ telefony zaopatrzone w terminale klasy
    B mogą być głuche na inne sygnały ;)
    http://www.etsi.org/deliver/etsi_ts/122000_122099/12
    2060/03.05.00_60/ts_122060v030500p.pdf

    6.1 GPRS MS Modes of Operation

    :)

  • 44. Data: 2014-02-10 18:51:59
    Od: Trybun <C...@j...com>

    W dniu 2014-02-08 20:20, Pszemol pisze:
    > "Trybun" <C...@j...com> wrote in message

    > Jasne... warto przeliczyć wszystko, również utratę bonusów jakie
    > otrzymujesz ładując jedną kartę SIM tą samą kasą którą musisz
    > rozłożyć na dwie karty SIM jeśli nie dzielisz się z tabletem swym
    > internetem z telefonu.

    A po co w tablecie dwie karty? Można przecie wziąć kartę do rozmów i
    zaktywować pakiet danych, można wzięć kartę przeznaczoną do internetu i
    nic nie stoi na przeszkodzie żeby na tym numerze prowadzić rozmowy po
    przez GSM i wysyłać wiadomości.

    > Czy próbowałem używać 7-calowego tabletu? Oczywiście.
    > I skrajnie niewygodne jest trzymanie go przy uchu...
    > Potwierdzasz to sam pisząc, że zwykle używasz funkcji głośnomówiącej.

    Ja tam nie widzę żadnej niedogodności w porównaniu z telefonem,
    oczywiście poza tym o czym już wspominałem - gdy rozmowa trwa długo to
    komuś może przeszkadzać ciężar tabletki.

    Tak, w Polsce za rozmowy w trakcie jazdy autem grozi mandat, także w
    domu rozmawiam w trybie głośno mówiącym, postępuje identycznie jak z
    normalnym telefonem.

    > A ja myślę, że fakt że nie widzisz nic niezwykłego w trzymaniu 7-calowgo
    > telefonu przy uchu dowodzi że jesteś trochę ... ekhem... wyjątkowy :-)

    Z pewnością, wyobraź sobie że przez ponad 40 lat życia wykształciłem w
    sobie własny sposób wartościowania rzeczy, postępowania, oceniana urody
    itd. Tak że nie potrzebuję opinii fachowców żeby określić co dla mnie
    dobre a co złe.
    A w Tobie wyczuwam osobę mającą zahamowania, np. nie używasz tabletu do
    rozmów tylko z tego powodu bo mało kto to robi, widzisz pędzące w
    ślepym pędzie stado owiec to zaraz się do niego przyłączasz, z obawy że
    stado nazwie Cię odmieńcem...

    > Jasne, bo 4" to to samo co 7" :-) Czy Ty się sam słyszysz? :-)

    Usiłujesz mi coś wmówić. Niczym poza ciężarem nie różni się tablet od
    telefonu gdy go trzymasz przy uchu i rozmawiasz.

  • 45. Data: 2014-02-11 01:39:23
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

> [...]
    > zaktywować pakiet danych, można wzięć kartę przeznaczoną do internetu i
    > nic nie stoi na przeszkodzie żeby na tym numerze prowadzić rozmowy po

    Ale ja nie sugerowałem dwu kart do tabliczki...
    Dwie karty SIM potrzebujesz gdy oprócz telefonicznej chcesz SIMa do tableta.

> [...]
    > rozmawiam w trybie głośno mówiącym, postępuje identycznie jak z normalnym

    Twoją "dziwność" już omawialiśmy... :-)

> [...]
    > sobie własny sposób wartościowania rzeczy, postępowania, oceniana urody
    > itd. Tak że nie potrzebuję opinii fachowców żeby określić co dla mnie

    Ale ja o żadnej opinii fachowców nie pisałem tylko o zdrowym rozsądku
    który wyraźnie wskaże mały telefon jako lepszą opcję do trzymania przy
    uchu niż duży 7-calowy tablet...

> [...]
    > do rozmów tylko z tego powodu bo mało kto to robi, widzisz pędzące w
    > ślepym pędzie stado owiec to zaraz się do niego przyłączasz, z obawy że

    Błędnie mnie oceniasz, nie wiem skąd ten pomysł o stadzie owiec...
    Nie używam 7-calowego tabletu do rozmów telefonicznych bo mam
    do tego lepsze urządzenie: mały, zgrabny i lekki telefon iPhone4.

    > Usiłujesz mi coś wmówić. Niczym poza ciężarem nie różni się tablet
    > od telefonu gdy go trzymasz przy uchu i rozmawiasz.

    Kogo Ty bajasz? Poza ciężarem, różni się też ZNACZNIE wymiarami.
    Choćby kwestia objęcia takiego tabletu jedną ręką przy uchu...

    A może coś przed nami ukrywasz?
    Może nosisz go do czapki na rzepach przyczepiony? :-)

  • 46. Data: 2014-02-18 23:46:04
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Trybun" <C...@j...com>

    > Naprawdę zadowolony tablet to tylko taki który internet ma sam w sobie,
    > bez pośredników typu wi-fi.

    Internet jest przewodowy