  • 31. Data: 2014-02-08 23:51:44
    Temat: Re: Jaka zdrapka do tabletu?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "ALEX Alpha MR" <k...@s...us> wrote in message
    news:nwbcc3oxjup6$.18lh3fujp5h3d$.dlg@40tude.net...

    > To ma do rzeczy że takie taryfy istnieją. I twoje azbestolenie nie zniknie
    > tych taryf

    Alex, zrozum chłopie, nikt na złość mamie sobie uszu nie będzie odmrażał :-)
    Normalny człowiek wybierze taryfę, która jest korzystna, zwłaszcza że
    każdy smartfon jak i tablet ma wifi, a więc nie ma problemu aby się tymże
    internetem dzielić...
    Telefon masz zawsze przy sobie, tablet nie zawsze potrzebuje internet,
    tableta nie używasz w oddaleniu od telefonu, a więc nic nie stoi na
    przeszkodzie aby telefon działał jako dawca internetu i używać jednej
    karty SIM, tańszej i popularniejszej wersji tableta (bez GSM) i wszystko
    gra.

  • 32. Data: 2014-02-09 00:13:36
    Od: "P.B." <p...@w...pl>

    Dnia Sat, 8 Feb 2014 16:51:44 -0600, Pszemol napisał(a):

> [...]
    > przeszkodzie aby telefon działał jako dawca internetu i używać jednej
    > karty SIM, tańszej i popularniejszej wersji tableta (bez GSM) i wszystko

    Używałeś tego kiedyś czy tylko tak sobie teoretyzujesz?

    Włączenie tetheringu w telefonie zużywa baterię w oczach. SE Xperia Neo V
    przy włączonym TT bez podłączonego tabletu po WiFi wytrzymuje pojedyncze
    godziny. Jeżeli udostępnia internet, to nie przetrzyma trzech godzin - 3G i
    WiFi żrą prąd nic na to nie poradzisz.
    Inna sprawa, że w Polsce jest Aero2 i świetnym rozwiązaniem jest modem
    MiFi, albo stara Xperia jako taki modem, bo wtedy wszytkie urządzenia w
    okolicy mogą ciągnąć z niej niezbyt szybki, ale za to darmowy net.

    Używanie telefonu, używanego do dzwonienia jako źródła netu ujdzie tylko w
    sytuacjach awaryjnych. Bateria to jedno, ale jak nie ma zasięgu 3G/LTE to
    podczas transmisji danych przez EDGE/GPRS nikt się do nas nie dodzwoni.

    --
    Pozdrawiam,
    Przemek

  • 33. Data: 2014-02-09 01:11:10
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "P.B." <p...@w...pl> wrote in message

> [...]
    > sytuacjach awaryjnych. Bateria to jedno, ale jak nie ma zasięgu 3G/LTE to
    > podczas transmisji danych przez EDGE/GPRS nikt się do nas nie dodzwoni.

    Używam tego notorycznie gdy jadę do Polski.
    Owszem, zużywa więcej baterii ale na iPhone4 nie odczuwam tego tak bardzo.
    Kiedyś w tej roli używałem Nokii XpressMusic i rzeczywiście pół godziny
    nie starczało na jednej bateryjce.

  • 34. Data: 2014-02-09 09:35:13
    Od: "P.B." <p...@w...pl>

    Dnia Sat, 8 Feb 2014 18:11:10 -0600, Pszemol napisał(a):

    > Używam tego notorycznie gdy jadę do Polski.
    > Owszem, zużywa więcej baterii ale na iPhone4 nie odczuwam tego tak bardzo.

    No tak, zapomniałem o iPhone...

    --
    Pozdrawiam,
    Przemek

  • 35. Data: 2014-02-09 23:47:51
    Od: ALEX Alpha MR <k...@s...us>

> [...]
    > Normalny człowiek wybierze taryfę, która jest korzystna, zwłaszcza że
    > każdy smartfon jak i tablet ma wifi, a więc nie ma problemu aby się tymże

    Jak słusznie zauważono, w takim zestawie akumulator w smartfonie zdycha
    bardzo szybko.

> [...]
    > przeszkodzie aby telefon działał jako dawca internetu i używać jednej
    > karty SIM, tańszej i popularniejszej wersji tableta (bez GSM) i wszystko

    A dlaczego niby nie można używać 2 kart SIM? Tymbardziej że taryfy
    dedykowane do netu są znacznie tańsze niż pakiety w taryfach do
    rozmawiania.

    --
    ALEX Alpha MR, Pod Cusimą Cesarska Marynarka Japońska nie tylko zatopiła
    flotę rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy

  • 36. Data: 2014-02-09 23:56:43
    Od: ALEX Alpha MR <k...@s...us>

    Dnia Sun, 9 Feb 2014 00:13:36 +0100, P.B. napisał(a):

> [...]
    > sytuacjach awaryjnych. Bateria to jedno, ale jak nie ma zasięgu 3G/LTE to
    > podczas transmisji danych przez EDGE/GPRS nikt się do nas nie dodzwoni.

    Dlaczego miałby się nie dodzwonić? Sesja netowa jest zawieszana i bez
    problemu można się dodzwonić.

  • 37. Data: 2014-02-10 07:50:01
    Od: "P.B." <p...@w...pl>

    Dnia Sun, 9 Feb 2014 23:56:43 +0100, ALEX Alpha MR napisał(a):

    > Dlaczego miałby się nie dodzwonić? Sesja netowa jest zawieszana i bez
    > problemu można się dodzwonić.

    Jak idzie intensywna transmisja danych, to dzwoniący usłyszy sygnał
    zajętości/pocztę głosową. Testowane wielokrotnie jeszcze w czasach Nokii i
    Yoiku - może teraz to jakoś lepiej działa, ale za dużo przestarzałych
    telefonów mi się po szufladach wala, by nie użyć któregoś jako dedykowanego
    modemu MiFi.

    --
    Pozdrawiam,
    Przemek

  • 38. Data: 2014-02-10 07:52:45
    Od: "P.B." <p...@w...pl>

    Dnia Sun, 9 Feb 2014 23:47:51 +0100, ALEX Alpha MR napisał(a):

    > A dlaczego niby nie można używać 2 kart SIM? Tymbardziej że taryfy
    > dedykowane do netu są znacznie tańsze niż pakiety w taryfach do
    > rozmawiania.

    A taryfy darmowego Aero2 są ekstremalnie tanie: 27PLN do końca 2016. Do
    mobilnej poczty, nawigacji, fejsa te 512kb przepustowości jest idealne.

    --
    Pozdrawiam,
    Przemek

  • 39. Data: 2014-02-10 15:19:27
    Od: ALEX Alpha MR <k...@s...us>

    Dnia Mon, 10 Feb 2014 07:50:01 +0100, P.B. napisał(a):

> [...]
    > Yoiku - może teraz to jakoś lepiej działa, ale za dużo przestarzałych
    > telefonów mi się po szufladach wala, by nie użyć któregoś jako dedykowanego

    No właśnie testowane na jakiejś Nokii 2G i bez problemu transmisja była
    zawieszana, by wpuścić połączenie głosowe. Właśnie dlatego mnie zaskoczyłeś
    tą niemożnością dodzwonienia.

  • 40. Data: 2014-02-10 15:21:00
    Od: ALEX Alpha MR <k...@s...us>

    Dnia Mon, 10 Feb 2014 07:52:45 +0100, P.B. napisał(a):

    > A taryfy darmowego Aero2 są ekstremalnie tanie: 27PLN do końca 2016. Do
    > mobilnej poczty, nawigacji, fejsa te 512kb przepustowości jest idealne.

    Ale wtedy trzebaby używać dwusimowca, albo drugi fon jako modem.