  • 11. Data: 2014-01-25 16:12:26
    Temat: Re: Jaka zdrapka do tabletu?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Trybun" <C...@j...com> wrote in message
    news:52e22a22$0$2215$65785112@news.neostrada.pl...

    > Naprawdę zadowolony tablet to tylko taki który internet
    > ma sam w sobie, bez pośredników typu wi-fi.

    W zależności od częstości używania tabletu poza domowym wifi
    może się okazać że opłacanie dodatkowej/osobnej karty dla tableta
    jest nieekonomiczne bo prawie wszystkie bonusy rozną drastycznie
    wraz z kwotą doładowania... Zamiast doładowywać telefon za 10zł
    i tablet za 10zł doładujesz telefon za 25zł i wyjdziesz na tym dużo
    lepiej udostępniają potem 3-4 razy więcej internetu tabletowi z fona.

  • 12. Data: 2014-01-25 18:22:59
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2014-01-23 11:36, sqlwiel pisze:

    dodatkowymi "atrakcjami" których nie potrzebuję, że już kręćka dostaję od ich
    przeglądania. Chodzi mi właśnie tylko o transfer danych, bez żadnych "darmowych
    SMS-ów", zylionów minut na rozmowy z Marsem itp. Aha, Aero też mam, ale przy takim
    właśnie używaniu - raczej w terenie niż w mieście - zbyt często tracę zasię, aby
    traktować je na poważnie.

    18zl-gratis-i3877581336.html

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.avx.pl

  • 13. Data: 2014-01-25 18:36:45
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    > No i jeszcze Aero2.

    Nie ma to jak właściwa rada. :)

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.avx.pl

  • 14. Data: 2014-01-26 00:45:44
    Od: "Usnetowicz" <o...@g...com>

    Użytkownik "Akarm" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Nie ma to jak właściwa rada. :)

    Grunt to pisać na temat. Przyganiał kocioł garnkowi.

  • 15. Data: 2014-01-28 21:04:38
    Od: Trybun <C...@j...com>

    W dniu 2014-01-24 15:59, ToMasz pisze:

    > i jest w bardzo dobrym zasięgu gsm, szczególnie aero2. Bo jak z
    > tabletem się przemieszczasz, raz w łóżku, raz w pracy, raz u dziadków,
    > to okazuje się że zte mf60 jest o wiele lepszym rozwiązaniem. mój mf60
    > ma swoją skarpetkę i przyssawkę którą mogę go zamocować do okna - bo
    > tam najlepiej "łapie" gsm.
    >
    > ToMasz

    Też mam słaby sygnał Aero2, ale rozwiązałem to za pomocą stacjonarnego
    routera z wejściem na modem GSM/UMTS a do modemu podpiąłem antenę
    zewnętrzną.

  • 16. Data: 2014-01-28 21:06:03
    Od: Trybun <C...@j...com>

    W dniu 2014-01-25 16:12, Pszemol pisze:
> [...]
    > i tablet za 10zł doładujesz telefon za 25zł i wyjdziesz na tym dużo
    > lepiej udostępniają potem 3-4 razy więcej internetu tabletowi z fona.

    Oj, widać że nie znasz sytuacji panującej w Polsce w sprawach dostępu do
    netu. W bardzo wielu domach jedyny dostępny net to ten oferowany przez
    sieci telefonii komórkowej.
    A tablety (choć nie wszystkie) można używać do rozmów, a więc telefon
    można odstawić do lamusa.

  • 17. Data: 2014-01-29 05:23:31
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Oj, widać że nie znasz sytuacji panującej w Polsce w sprawach dostępu do
    > netu. W bardzo wielu domach jedyny dostępny net to ten oferowany przez
    > sieci telefonii komórkowej.

    I co to zmienia?
    To tym bardziej warto mieć jedną kartę naładowaną do 6 czy 10 GB
    zamiast dwie po 1 GB. Za takie same pieniądze będziesz mieć więcej
    internetu jak naładujesz tylko jedną kartę, tą w telefonie.

    > A tablety (choć nie wszystkie) można używać do rozmów,
    > a więc telefon można odstawić do lamusa.

    No weź mnie nie rozśmieszaj...
    Już sobie wyobrażam Ciebie z 10" iPadem przy uchu :-) Daj spokój...

  • 18. Data: 2014-01-29 14:55:13
    Od: Trybun <C...@j...com>

    W dniu 2014-01-29 05:23, Pszemol pisze:

> [...]
    > zamiast dwie po 1 GB. Za takie same pieniądze będziesz mieć więcej
    > internetu jak naładujesz tylko jedną kartę, tą w telefonie.

    To zmienia że nie ma potrzeby kupowania routerów, wystarczy telefon bądź
    tablet, do tego aby zrobić domową sieć wi-fi.

    > No weź mnie nie rozśmieszaj...
    > Już sobie wyobrażam Ciebie z 10" iPadem przy uchu :-) Daj spokój...

    Przez dość długi okres używałem swojego Slima a`la 7" jako urządzenia
    uniwersalnego. Jedyna przyczyna dla której zmuszony byłem do
    dodatkowego zakupu telefonu to to że nie mogłem ze względu na wagę
    zabierać tabletu do lasu.

  • 19. Data: 2014-01-31 02:44:02
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > To zmienia że nie ma potrzeby kupowania routerów, wystarczy telefon
    > bądź tablet, do tego aby zrobić domową sieć wi-fi.

    Pytałem co to zmienia w sprawie ładowania jednej karty, tej do fona...

> [...]
    > zakupu telefonu to to że nie mogłem ze względu na wagę zabierać tabletu do

    I sądzisz że skoro Ty byłeś ok z używaniem 7-calowej dachówki
    jako telefonu to wszyscy będą zadowoleni z takiego rozwiązania?
    Daj spokój - główna zaleta telefonu to właśnie to, że wygodnie
    mieści się w kieszeni spodni i nie sprawia wiele kłopotów...

  • 20. Data: 2014-02-01 15:42:41
    Od: Trybun <C...@j...com>

    W dniu 2014-01-31 02:44, Pszemol pisze:

    > Pytałem co to zmienia w sprawie ładowania jednej karty, tej do fona...

    Nic, nieważne w czym jest karta, telefonie czy routerze, cena polączeń i
    rozmów jest taka sama.

> [...]
    > Daj spokój - główna zaleta telefonu to właśnie to, że wygodnie
    > mieści się w kieszeni spodni i nie sprawia wiele kłopotów...

    Jak myślisz - jaki będzie rozmiar ekranu następnego modelu iPhone`a?
    Założę się że nie zgrzytałeś zębami gdy kupowałeś swój kolejny model o
    0,5" większy.?
    Wadą mojego 7mio calowego tabletu nie była/jest jego wielkość, a ciężar.
    Nie mogłem wygodnie zabierać ze sobą do lasu czy na wodę czegoś co mi
    ściąga spodnie, czy obija się o nogi swoim 0,5 kilogramowym ciężarem.