  • 1. Data: 2014-01-21 14:42:33
    Temat: Android - pytanie o aplikację, głośność dzwonienia
    Od: Marek <p...@s...com>

    Witam,

    Czy możecie polecić jakąś sprawdzoną aplikację, która wykrywa, że
    telefon jest w kieszeni i należy w związku z tym głośniej dzwonić a
    zaraz po wyjęciu z kieszeni - aby się dzwonek ściszał a nie dawał po
    uszach wszystkim wokół? Manager profili też mógłby wchodzić w rachubę
    jeśli ma taką funkcję. Chodzi mi o coś na wzór tego co w HTC mamy.

    Marek

  • 2. Data: 2014-01-21 16:22:25
    Od: mr misio <m...@g...pl>

    Użytkownik Marek napisał:
> [...]
    > uszach wszystkim wokół? Manager profili też mógłby wchodzić w rachubę
    > jeśli ma taką funkcję. Chodzi mi o coś na wzór tego co w HTC mamy.

    a nie ma w androidzie czegos co na symbianie bylo od zawsze, czyli
    narastajacej glosnosci dzwonka?

    http://s1.bild.me/bilder/260513/6329006katy.jpg

  • 3. Data: 2014-01-21 16:27:31
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2014-01-21 16:22, mr misio wrote:

    > a nie ma w androidzie czegos co na symbianie bylo od zawsze, czyli
    > narastajacej glosnosci dzwonka?

    W CM ladnie rozbudowane czego Symbian nigdy nie widzial. W ROMie
    Samsunga tez byl chyba narastajacy.

  • 4. Data: 2014-01-21 20:19:02
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    W dniu 21.01.2014 14:42, Marek pisze:
    > Witam,
    >
    > Czy możecie polecić jakąś sprawdzoną aplikację, która wykrywa, że
    > telefon jest w kieszeni
    czyli czujnik zbliżeniowy zero, czujnik oświetlenia blisko zero.

    spotkałem się z pytaniem programu, czy jeśli powyższe warunki wykryje,
    to ma dzwonić głośniej. ale nie pamiętam jaki to program

    ToMasz

  • 5. Data: 2014-01-21 20:55:07
    Od: atm <...@v...pl>

    to samo tylko troche inaczej:
    Być możę to kwestia słabych wyników i strącenia HP z piedestału w
    kategorii ,,największy sprzedawca PC" przez chińskie Lenovo?
    http://antyweb.pl/hp-wycofuje-sie-z-promowania-windo
    wsa-8-klienci-chca-powrotu-siodemki/

  • 6. Data: 2014-01-21 21:14:35
    Od: Marek <p...@s...com>

    W dniu 2014-01-21 16:22, mr misio pisze:

    > a nie ma w androidzie czegos co na symbianie bylo od zawsze, czyli
    > narastajacej glosnosci dzwonka?

    Teraz wiesz czemu pisałem, że Nexus 5 to masakra? W nim niczego nie ma.
    Wszystko trzeba "zdobywać". To tak jak komputer złożony w domu. Może być
    najbardziej wypasiony ale gdy włączysz go to masz jedynie BIOS na
    ekranie jeśli czegoś nie zainstalujesz.

    Marek

  • 7. Data: 2014-01-21 21:18:07
    Od: Marek <p...@s...com>

    W dniu 2014-01-21 20:19, ToMasz pisze:

    > czyli czujnik zbliżeniowy zero, czujnik oświetlenia blisko zero.

    Są takie, które nasłuchują hałasu otoczenia i na tej podstawie dobierają
    głośność dzwonienia. Moim zdaniem ich autorzy nie do końca przemyśleli
    sprawę. W kieszeni spodni poziom hałasu zależy głównie od diety :-D

    Marek

  • 8. Data: 2014-01-21 22:36:36
    Od: mr misio <m...@g...pl>

    Użytkownik Marek napisał:

> [...]
    > Wszystko trzeba "zdobywać". To tak jak komputer złożony w domu. Może być
    > najbardziej wypasiony ale gdy włączysz go to masz jedynie BIOS na

    No tak, nawet w golym windowsie jest kupa programow pozwalajacych
    pracowac od kopa, nawet firewall jest /antywira trza zainstalowac/ i
    defender.

    /tak wiem, programy sa podstawowe, co mozna zrobic bez painta i ofica hehe/

    http://s1.bild.me/bilder/260513/6329006katy.jpg

  • 9. Data: 2014-01-22 08:34:50
    Od: Dominik & Co <D...@g...pl.invalid>

    Dnia 21.01.2014 mr misio <m...@g...pl> napisał/a:

    > a nie ma w androidzie czegos co na symbianie bylo od zawsze, czyli
    > narastajacej glosnosci dzwonka?

    A to naprawdę taki problem spreparować np. w audacity narastanie
    głośności przez te ca 15 sekund na początku ulubionej empetrójki?

    --
    Dominik & kąpany (via slrn)
    Copy.com- 20 GB na start: https://copy.com?r=XyYioT

  • 10. Data: 2014-01-22 09:56:08
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2014-01-22 08:34, Dominik & Co wrote:

    > A to naprawdę taki problem spreparować np. w audacity narastanie
    > głośności przez te ca 15 sekund na początku ulubionej empetrójki?

    W przypadku potluczonego Symbiana musialem wlasnie ten patent
    zastosowac, zeby przypomnienie z kalendarza nie dzwonilo pol minuty.