  • 11. Data: 2010-10-09 14:52:23
    Temat: Re: Jak sie robi fotokariere
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Sat, 9 Oct 2010 11:36:31 +0000 (UTC), Jacek_P napisał(a):

    > Komentarze u nas, zarówno dziennikarskie, jak i blogowe są równie idiotyczne.

    A kiedyś komentarze i opinie niefachowców miały jakąkolwiek większą
    wartość? Pytam, bo jak widzę w wypowiedziach takie kwiatki jak "wyciek z
    silnika" który okazuje się być kałużą po myciu samolotu to niepokoje o
    radioaktywność szlamu wydają mi się takie... normalne.

  • 12. Data: 2010-10-09 16:26:25
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    Andrzej Libiszewski napisal:
    > A kiedyś komentarze i opinie niefachowców miały jakąkolwiek większą
    > wartość?

    Odkąd niefachowcy stanowią prawo? Piszą spec-ustawy na kolanie vide dopalacze.
    Notorycznie naruszając przy tej okazji inne ustawy i swobody obywatelskie.

    Dziwisz się ludziom, że nie ufają rządowym komunikatom? Szczególnie
    na Węgrzech, gdzie ostatnie rządy to parada hochsztaplerów. Teraz też
    komunikaty dwukrotnie zaniżały poziom skażenia tego szlamu metalami
    ciężkimi. Ciekawe zresztą, czy drugi zbiornik wytrzyma, bo podają,
    że szczelina w jego tamie przekroczyła już 7 cm i powiększa się.

    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 13. Data: 2010-10-09 16:54:23
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Sat, 9 Oct 2010 16:26:25 +0000 (UTC), Jacek_P napisał(a):

    > Odkąd niefachowcy stanowią prawo? Piszą spec-ustawy na kolanie vide dopalacze.
    > Notorycznie naruszając przy tej okazji inne ustawy i swobody obywatelskie.

    A gdzie tu mowa o prawie była...

    > Dziwisz się ludziom, że nie ufają rządowym komunikatom?

    Nie, lepiej słuchać typów w rodzaju antyrządowego Maciarewicza, z całą
    pewnością wszystko wiedzą najlepiej. I nie omieszkają się wykrzyczeć swojej
    "wiedzy" ile sił w gardłach.

    Wiesz, ja chcąc się dowiedzieć czegoś o chemii spytałbym chemika. O
    radioaktywności fizyka. I tak dalej. Rząd do tego nic nie ma.

    > Szczególnie
    > na Węgrzech, gdzie ostatnie rządy to parada hochsztaplerów.

    I wszyscy inni też? Dziennikarze, naukowcy? Wiem wiem, wszystkiemu winni są
    żydzi i cykliści.

    > Teraz też
    > komunikaty dwukrotnie zaniżały poziom skażenia tego szlamu metalami
    > ciężkimi.

    Dowód poproszę. Dowód, że podano niższy w złej wierze, a nie jest to wynik
    różnych uzyskanych wartości pomiaru czy zwykłego błędu.

    > Ciekawe zresztą, czy drugi zbiornik wytrzyma, bo podają,
    > że szczelina w jego tamie przekroczyła już 7 cm i powiększa się.

    Kałuża pod silnikiem... Kto podają i jakie mają dowody?

    "You're not the same as you were before. You were much
    more..."muchier". You've lost your "muchness"."

  • 14. Data: 2010-10-09 17:45:31
    Od: "TheGuru" <t...@w...pl>

    Użytkownik "Stan.Matyska" <k...@y...com> napisał w wiadomości
    e.googlegroups.com...
    On 9 Paź, 15:15, "TheGuru" <t...@w...pl> wrote:
    > Użytkownik "Stan.Matyska" <k...@y...com> napisał w
    > wiadomościnews:542c0687-a57e-497a-9809-58f85beb1120@
    l20g2000yqm.googlegroups.com...

    > ...a co ma wspolnego wymyslona jakas chemia i fizyka z katastrofami i
    > kataklizmami.
    >
    > TYDZIEŃ wcześniej komisja sprawdzająca poziom zabezpieczeń stwierdziła, że
    > grubość i wysokość wałów daje taki zapas bezpieczeństwa, że trzebaby się
    > nie
    > znać na fizyce by czegokolwiek się obawiać ;-D

    Masy zawsze beda komentowac nieudolnosc i glupote, uczonych.

    najsmieszniejsze jest to , że pijaczki z pod ichniego sklepu i tacy co
    wypasali krowy w okolicy wałów mówili że po ostatnich opadach wszystko ma
    konsystencje galaretki i wystarczy kopnąć ziemię aby cały wał drżał ;-P
    (źródło tok.fm)

  • 15. Data: 2010-10-09 17:45:52
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Jacek_P pisze:
    > Hm, wiesz, szablon czarnobylski nie jest 'czarnobylski',
    > tylko... katastroficzny. A to jest cholerna katastrofa.

    Wiem, ale tak jakoś ten Czarnobyl robi niekończącą się karierę takiej
    foto-pozy.

    > Pomijając samo błoto, dochodzi arsen, chrom, rtęć i cała
    > reszta syfu odpadowego z produkcji aluminium.
    >
    > Przy okazji: czy Skawina miała inną technologię, czy też
    > może taki mogilnik gdzieś sobie w okolicy Krakowa drzemie?

    Taki mogilnik nie drzemie tylko przestaje być niebezpieczny wkrótce po
    zakończeniu eksploatacji. Nie przypominam sobie, żeby cokolwiek oprócz
    osadników po Solvayu (zresztą nietoksycznych) znajdowało się w okolicy
    (i jeszcze Huta, ale nie wiem, czy i co tam jest).

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 16. Data: 2010-10-09 18:13:41
    Od: "Stan.Matyska" <k...@y...com>

    On 9 Paź, 18:54, Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>
    wrote:

    > Nie, lepiej słuchać typów w rodzaju antyrządowego Maciarewicza,
    > --
    > Andrzej Libiszewski;

    Zapomniales o ksiedzu Rydzyku.

    StaM

  • 17. Data: 2010-10-09 20:01:43
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Sat, 9 Oct 2010 11:13:41 -0700 (PDT), Stan.Matyska napisał(a):

    > Zapomniales o ksiedzu Rydzyku.

    On to już w ogóle osobna liga. Mało kto wyrabia na takim poziomie tyle lat
    :)

    "Krocz naprzód, mężny światłości synu
    A te sedesy w kolorze jaśminu
    Skąpanego w bladej poświacie miesiąca
    Znajdziesz tam, kędy wiedzie strzała gorejąca!"

  • 18. Data: 2010-10-09 22:33:20
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    > Kałuża pod silnikiem... Kto podają i jakie mają dowody?

    Premier Węgier? ;)

    http://fakty.interia.pl/fakty_dnia/news/wegry-peknie
    cie-sciany-zbiornika-prawdopodobne,1542484

    http://www.reuters.com/article/idUSLDE69802D20101009

    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 19. Data: 2010-10-09 22:43:36
    Od: jo44 <jo44@TO_PRECZ.go2.pl>

    W dniu 2010-10-09 19:45, Janko Muzykant pisze:

    > Taki mogilnik nie drzemie tylko przestaje być niebezpieczny wkrótce po
    > zakończeniu eksploatacji.

    Nie znam się na tym więc może palnę od rzeczy,
    ale czy to znaczy, że ten "arsen, chrom, rtęć i cała
    reszta syfu odpadowego" w coś się zamienia?

  • 20. Data: 2010-10-10 06:57:56
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    > Taki mogilnik nie drzemie tylko przestaje być niebezpieczny wkrótce po
    > zakończeniu eksploatacji.

    Ciekawe.

    Dlaczego wiec skladuje sie ten "nie niebezpieczny" syf na
    specjalnych skladowiskach, zamiast po prostu wywalic do Dunaju?