  • 1. Data: 2010-10-09 10:35:51
    Temat: [gdzie kupic] Akumulatorki Uniross
    Od: Ekop <b...@e...wybacz>

    Jak w temacie: gdzie kupic akumulatorki Uniross? Moze ktos wie? Jednyne
    ktore dzialaja, a nie udaja, ze dzialaja jak pseudomarkowe np. Duracelle.
    --
    Pozdrawiam, Galnospoke

  • 2. Data: 2010-10-09 10:43:50
    Temat: Re: [gdzie kupic] Akumulatorki Uniross
    Od: "Santana" <s...@i...pl>

    Uzytkownik "Ekop" <b...@e...wybacz> napisal w wiadomosci
    > Jak w temacie: gdzie kupic akumulatorki Uniross? Moze ktos wie? Jednyne
    > ktore dzialaja, a nie udaja, ze dzialaja jak pseudomarkowe np. Duracelle.

    A Sanyo Eneloop uzywales? Mialem rózne wynalazki i Eneloop bija wszystkie na
    glowe. Przede wszystkim sa prawie pozbawione irytujacego efektu
    samorozladowania :)

  • 3. Data: 2010-10-09 10:49:51
    Temat: Re: Akumulatorki Uniross
    Od: "Stan.Matyska" <k...@y...com>

    On 9 Paź, 12:35, Ekop <b...@e...wybacz> wrote:
    > Jak w temacie: gdzie kupic akumulatorki Uniross? Moze ktos wie? Jednyne
    > ktore dzialaja, a nie udaja, ze dzialaja jak pseudomarkowe np. Duracelle.
    > --
    > Pozdrawiam, Galnospoke

    Tutaj:

    http://shop.ebay.de/i.html?_nkw=Uniross+&_sacat=0&_o
    dkw=Uniross+accu&_osacat=0&_trksid=p3286.c0.m270.l13
    13

    Pozdrawiam StaM

  • 4. Data: 2010-10-09 12:56:22
    Od: konieczko <t...@o...pl>

    W dniu 2010-10-09 12:35, Ekop pisze:
    > Jak w temacie: gdzie kupic akumulatorki Uniross? Moze ktos wie? Jednyne
    > ktore dzialaja, a nie udaja, ze dzialaja jak pseudomarkowe np. Duracelle.

    > http://allegro.pl/akumulatorki-aa-2700-mah-uniross-i
    1250584103.html

    Kupilem od goscia 2 opakowania bo stare unirossy po 5 latach uzytkowania
    polecialy do smietnika, mam nadzieje ze te tez wytrzyumaja conajmniej 4
    lata.

    SONY polecialy do smieci po 2 latach.

  • 5. Data: 2010-10-09 19:45:22
    Od: "Kokos" <k...@k...pl>

    > Kupilem od goscia 2 opakowania bo stare unirossy po 5 latach uzytkowania
    > polecialy do smietnika, mam nadzieje ze te tez wytrzyumaja conajmniej 4
    > lata.
    >
    > SONY polecialy do smieci po 2 latach.

    baterii nie wyrzuca sie do smeci, tylko oddaje w okreslonych miejscach

  • 6. Data: 2010-10-10 08:34:25
    Od: Galnospoke <b...@e...wybacz>

    Dnia 2010-10-09 14:56:22, konieczko napisał(a):

    > Kupilem od goscia 2 opakowania bo stare unirossy po 5 latach uzytkowania
    > polecialy do smietnika, mam nadzieje ze te tez wytrzyumaja conajmniej 4
    > lata.

    To sa stare Unirossy. Teraz maja inny kolor. Te nie wiadomo ile lezaly w
    magazynie.
    --
    Pozdrawiam, Galnospoke

  • 7. Data: 2010-10-10 09:15:26
    Od: konieczko <t...@o...pl>

    W dniu 2010-10-09 21:45, Kokos pisze:

    > baterii nie wyrzuca sie do smeci, tylko oddaje w okreslonych miejscach

    Ja wyrzucam i co mi zrobisz ?

  • 8. Data: 2010-10-10 10:13:31
    Od: "Maciej 'AbrahaM' Piotrowski" <n...@c...barg.cy>

    konieczko wrote:

    > Ja wyrzucam i co mi zrobisz ?

    Z braku innych mozliwosci Cie potepiam za to. Bo zadna
    miara nie rozumiem takiego postepowania. Gdy wiadomo
    ze to szkodliwe dla srodowiska, gdy w wielu miejscach
    (m.in. w sklepach) pojawily sie wydzielone pudelka (ZTCP
    firm zajmujacych sie odzyskiem surowców) na zuzyte
    baterie.

    Albert Einstein (1879-1955)

  • 9. Data: 2010-10-10 11:03:57
    Od: konieczko <t...@o...pl>

    W dniu 2010-10-10 12:13, Maciej 'AbrahaM' Piotrowski pisze:

> [...]
    > (m.in. w sklepach) pojawily sie wydzielone pudelka (ZTCP
    > firm zajmujacych sie odzyskiem surowców) na zuzyte

    Moje zdanie o takich jest proste EkoGlupek

  • 10. Data: 2010-10-10 11:06:15
    Od: konieczko <t...@o...pl>

> [...]
    > (m.in. w sklepach) pojawily sie wydzielone pudelka (ZTCP
    > firm zajmujacych sie odzyskiem surowców) na zuzyte

    Bla Bla Bla Ekoglupek