  • 41. Data: 2010-10-11 12:28:08
    Temat: Re: Jak sie robi fotokariere
    Od: Anonymouse <j...@g...pl>

    On 11 Paź, 08:57, Janko Muzykant <j...@w...pl> wrote:

    > Na całym wybrzeżu jest jeszcze Szczecin ...

    Szczecin to jest, ale prawie 80km od wybrzeża oddalony ... w linii
    prostej, szosą to 100km będzie mało ...

  • 42. Data: 2010-10-11 16:48:25
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    J.F. pisze:
    > No ale zaraz - gdzie tu kariera ? Nagrodzili, nagrode przyznali, order
    > jakis ?
    > Nagroda by nie zdziwila - trzeba byc w odpowiednim miejscu i czasie.

    Jakoś czuję, że te zdjęcia jeszcze będą się pojawiać. Bo są takie...
    smutaśne...

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 43. Data: 2010-10-11 16:50:45
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    kamil pisze:
    > A caly rock progresywny to niekonczaca sie kariera kilku plyt z lat
    > 60-tych. Toc to straszny szablon, skandal, hanba i moznaby w koncu
    > powolac jakis Komitet, ktory cos z tym zrobi!

    Różnica jest taka, że na ''czarnobylkach'' robi się karierę (bez
    orderów, po prostu to metoda na istnienie w mediach), a grając dziś rock
    progresywny szansa na wylans jest, rzekłbym, bardzo niewielka...

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /publikując swe dane prowokujesz wszystkich do wszystkiego - Polaku,
    kryj się!/

  • 44. Data: 2010-10-11 16:51:21
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Anonymouse pisze:
    > Szczecin to jest, ale prawie 80km od wybrzeża oddalony ... w linii
    > prostej, szosą to 100km będzie mało ...

    No tak, zapomniałem, że zalew wysechł...

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /czasem nie ma sensu pisać czegokolwiek.../

  • 45. Data: 2010-10-11 16:53:06
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    de Fresz pisze:

    > Nie kumam przesłania. Reportaż jak reportaż, kilka niezłych fot, parę
    > słabych, w sam raz do jakiegoś dziennika, czy innego tygodnika aby
    > zilustrować artykuł o katastrofie. Co za kariera, co za szczerość? Znasz
    > przykłady lepszych reportaży z takich zdarzeń, może jakiś sam robiłeś?

    Znam, mam setki takich na strychu w rocznikach różnych czasopism z
    czasów błędów i wypaczeń.
    A photy nie pokasze... :)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /nieważne są fakty, ważne są emocje/

  • 46. Data: 2010-10-13 10:48:56
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Janko Muzykant" <j...@w...pl> wrote in message

    > Różnica jest taka, że na ''czarnobylkach'' robi się karierę (bez orderów,
    > po prostu to metoda na istnienie w mediach), a grając dziś rock
    > progresywny szansa na wylans jest, rzekłbym, bardzo niewielka...

    Przesadzasz, albo zazdroscisz bo nie zrobiles kariery na krzaczorach. ;)

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 47. Data: 2010-10-13 18:22:56
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    kamil pisze:
    > Przesadzasz, albo zazdroscisz bo nie zrobiles kariery na krzaczorach. ;)

    Zazdrościć to nie miałbym komu, bo byłbym pierwszy :)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /wow! dj'e będą miksować nie tylko hity, ale również evergreen'y!
    [pis.oryg.]/

  • 48. Data: 2010-10-18 08:51:40
    Od: Grzegorz Góra <g...@p...fr>

    Dnia Sun, 10 Oct 2010 09:25:15 +0000 (UTC), Jacek_P napisał(a):

    > Ciekawe jest, co było przyczyną rozerwania
    > obwałowania mogilnika. Deszcze? Przesiąkanie i upłynnienie
    > obwałowania? Wstrząs podziemny?

    Oto Szadoki - czyli ichniejsze bobry?

    ;)

    --