  • 1. Data: 2010-10-09 05:43:18
    Temat: Jak sie robi fotokariere
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Wystarczy pojechać tam i zrobić zdjęcia w taki sposób:
    http://www.boston.com/bigpicture/2010/10/a_flood_of_
    toxic_sludge.html

    Dla mnie szczerość jak u dowolnego polityka. Niestety, stary szablon
    Czarnobylski. Jeszcze urwanej głowy lalki mi brakuje.
    Tak przy okazji, znowu wyszła totalna niewiedza mas komentujących tę
    katastrofę z dziedzin fizyki i chemii, dopatrująca się tam czarownic i
    promieniowania...

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 2. Data: 2010-10-09 07:44:53
    Temat: Re: Jak sie robi fotokariere
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    > Wystarczy pojechać tam i zrobić zdjęcia w taki sposób:
    > http://www.boston.com/bigpicture/2010/10/a_flood_of_
    toxic_sludge.html

    Ta to jest w zyciu, e zeby cos osiagnac "wystarczy"
    byc w odpowiednim miejscu, w odpowiednim momencie
    i zrobic odpowiednie rzeczy.

> [...]
    > Tak przy okazji, znowu wyszła totalna niewiedza mas komentujących tę
    > katastrofę z dziedzin fizyki i chemii, dopatrująca się tam czarownic i

    Niech zgadne - pewnie ten syf ma wlasciwosci lecznicze?

    Swoja droga wysokosc walow/brzegow zbiornika widoczna na zdjeciach
    robi wrazenie - ponoc wylac sie nikly procent zawartosci...
    Tragedia po prostu, ciekawe jak dlugo beda trwac nastepstwa.

  • 3. Data: 2010-10-09 07:47:44
    Od: "Stan.Matyska" <k...@y...com>

    On 9 Paź, 07:43, Janko Muzykant <j...@w...pl> wrote:

    > Tak przy okazji, znowu wyszła totalna niewiedza mas komentujących tę
    > katastrofę z dziedzin fizyki i chemii, dopatrująca się tam czarownic i
    > promieniowania...
    > pozdrawia Adam

    ...a co ma wspolnego wymyslona jakas chemia i fizyka z katastrofami i
    kataklizmami.
    ...jezeli ma cos wspolnego... a masy o tym nie wiedza, to powinny
    wiedziec odpowiedzialne czynniki.
    pozdrawiam StaM

  • 4. Data: 2010-10-09 07:56:41
    Od: <s...@a...pl>

    > dopatrująca się tam czarownic i promieniowania...

    Skoro w pierwszym komunikacie była informacja o możliwym, niewielkim
    promieniowaniu, to dlaczego ludzie i komentatorzy mają nie wierzyć i tego się
    tam nie doszukiwać?

  • 5. Data: 2010-10-09 08:19:34
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    Janko Muzykant napisal:
    > Dla mnie szczerość jak u dowolnego polityka. Niestety, stary szablon
    > Czarnobylski. Jeszcze urwanej głowy lalki mi brakuje.

    Hm, wiesz, szablon czarnobylski nie jest 'czarnobylski',
    tylko... katastroficzny. A to jest cholerna katastrofa.
    Pomijając samo błoto, dochodzi arsen, chrom, rtęć i cała
    reszta syfu odpadowego z produkcji aluminium.

    Przy okazji: czy Skawina miała inną technologię, czy też
    może taki mogilnik gdzieś sobie w okolicy Krakowa drzemie?

    > Tak przy okazji, znowu wyszła totalna niewiedza mas komentujących tę
    > katastrofę z dziedzin fizyki i chemii, dopatrująca się tam czarownic i
    > promieniowania...

    A czego się spodziewałeś po zniszczeniu szkolnictwa podstawowego
    i średniego? Teraz Kudrycka rozwala wyższe.

    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 6. Data: 2010-10-09 08:39:21
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    Użytkownik <s...@a...pl> napisał w wiadomości
    > Skoro w pierwszym komunikacie była informacja o możliwym, niewielkim
    > promieniowaniu, to dlaczego ludzie i komentatorzy mają nie wierzyć i
    > tego się tam nie doszukiwać?

    "Niewielkie promieniowanie" jest w kazdym domu z cegly ;)
    Nie zdziwilbym sie gdyby tam bylo podnisione, z tym ze to
    akurat jest najmniejszy problem...

  • 7. Data: 2010-10-09 09:09:09
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Sat, 9 Oct 2010 08:19:34 +0000 (UTC), Jacek_P napisał(a):

    > A czego się spodziewałeś po zniszczeniu szkolnictwa podstawowego
    > i średniego? Teraz Kudrycka rozwala wyższe.

    Na Węgrzech? Bo to tamtejszy rząd musiał wydawać uspokajające komunikaty o
    braku zagrożenia promieniowaniem...

    God created Arrakis to train the faithful.

  • 8. Data: 2010-10-09 11:36:31
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    Andrzej Libiszewski napisal:
    > Na Węgrzech? Bo to tamtejszy rząd musiał wydawać uspokajające komunikaty o
    > braku zagrożenia promieniowaniem...

    Komentarze u nas, zarówno dziennikarskie, jak i blogowe są równie idiotyczne.

    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 9. Data: 2010-10-09 13:15:23
    Od: "TheGuru" <t...@w...pl>

    Użytkownik "Stan.Matyska" <k...@y...com> napisał w wiadomości
    m.googlegroups.com...
> [...]

    > promieniowania...
    > pozdrawia Adam

    ...a co ma wspolnego wymyslona jakas chemia i fizyka z katastrofami i

    TYDZIEŃ wcześniej komisja sprawdzająca poziom zabezpieczeń stwierdziła, że
    grubość i wysokość wałów daje taki zapas bezpieczeństwa, że trzebaby się nie
    znać na fizyce by czegokolwiek się obawiać ;-D

  • 10. Data: 2010-10-09 14:51:04
    Od: "Stan.Matyska" <k...@y...com>

    On 9 Paź, 15:15, "TheGuru" <t...@w...pl> wrote:
> [...]
    > grubość i wysokość wałów daje taki zapas bezpieczeństwa, że trzebaby się nie
    > znać na fizyce by czegokolwiek się obawiać ;-D

    Wlasnie pisalem ze odpowiedzialne czynniki
    (osoby...architekci...inzynierowie) maja sie znac
    i wyjasnic ryzyko takich budowli, urzadzen, projektow, a wladze
    interweniowac na czas.
    Masy zawsze beda komentowac nieudolnosc i glupote, uczonych.
    Pozdrawiam StaM