eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: "kml" <A...@g...lp>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re:
    Date: Fri, 5 Nov 2010 17:52:04 +0100
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 14
    Message-ID: <ib1cng$r8l$1@news.onet.pl>
    References: <i...@p...onet.pl>
    <4ccefed3$1@news.home.net.pl><ian6g5$dag$1@mx1.internetia.pl>
    <ian6g0$f2a$2@inews.gazeta.pl><4ccf1dd2$0$22809$65785112@news.neostrada.pl><ian73u$h6e$1@inews.gazeta.pl>
    <ian7fb$iuv$1@mx1.internetia.pl><4...@n...home.net.pl>
    <ian9dh$thm$1@mx1.internetia.pl><4ccf2c12$1@news.home.net.pl>
    <4ccf6a4c$0$27026$65785112@news.neostrada.pl><iap37q$inv$1@inews.gazeta.pl><4cd0759d$0$21005$65785112@news.neostrada.pl><iapt4r$lq8$1@inews.gazeta.pl><4cd0784b$0$21005$65785112@news.neostrada.pl>
    <4cd0a32b$1@news.home.net.pl><i...@p...onet.pl>
    <4cd1dc1e$1@news.home.net.pl><i...@p...onet.pl>
    <4cd26136$0$21005$65785112@news.neostrada.pl><i...@p...onet.pl>
    <iaubde$a8e$1@inews.gazeta.pl><i...@p...onet.pl>
    <iauobe$ork$1@inews.gazeta.pl><4cd39783$0$20994$65785112@news.neostrada.pl><ib0bfl$lvq$1@inews.gazeta.pl><4cd3b4e7$0$27028$65785112@news.neostrada.pl><ib0ka7$k92$1@inews.gazeta.pl>
    <4cd3d83d$0$20994$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: 10-dzi-8.acn.waw.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="utf-8"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1288975920 27925 62.121.99.10 (5 Nov 2010 16:52:00 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 5 Nov 2010 16:52:00 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5994
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2323592
    [ ukryj nagłówki ]

    > Rozbierałeś je na części i badałeś przewodność cieplną zastosowanych
    > materiałów? ;)

    A Ty? :) Najbardziej w pamięci utkwiły mi tarcze pokryte cynkiem bodajże,
    które miały nie rdzewieć w taklim klimacie jak u nas. Niestety nie było
    napisane czy cynk nadal pozostaje po 10 hamowaniach na powierzchni tarcz :)

    Do tej pory nie widziałem żadnych udziwnień w litych tarcza a konkretnie w
    wersjach wentylowanych. Zawsze wygląda to tak samo.

    --
    pozdrawiam
    kml

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: