-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!ne
wsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl
!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: to <t...@a...xyz>
Subject: Re: Jak długo tarcze hamulcowe?
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <i...@p...onet.pl> <4ccefed3$1@news.home.net.pl>
<ian6g5$dag$1@mx1.internetia.pl> <ian6g0$f2a$2@inews.gazeta.pl>
<4ccf1dd2$0$22809$65785112@news.neostrada.pl>
<ian73u$h6e$1@inews.gazeta.pl> <ian7fb$iuv$1@mx1.internetia.pl>
<4...@n...home.net.pl> <ian9dh$thm$1@mx1.internetia.pl>
<4ccf2c12$1@news.home.net.pl>
<4ccf6a4c$0$27026$65785112@news.neostrada.pl>
<iap37q$inv$1@inews.gazeta.pl>
<4cd0759d$0$21005$65785112@news.neostrada.pl>
<iapt4r$lq8$1@inews.gazeta.pl>
<4cd0784b$0$21005$65785112@news.neostrada.pl>
<4cd0a32b$1@news.home.net.pl> <i...@p...onet.pl>
<4cd1dc1e$1@news.home.net.pl> <i...@p...onet.pl>
<4cd26136$0$21005$65785112@news.neostrada.pl>
<i...@p...onet.pl> <iaubde$a8e$1@inews.gazeta.pl>
<i...@p...onet.pl> <iauobe$ork$1@inews.gazeta.pl>
<4cd39783$0$20994$65785112@news.neostrada.pl>
<ib0bfl$lvq$1@inews.gazeta.pl>
<4cd3b4e7$0$27028$65785112@news.neostrada.pl>
<ib0ka7$k92$1@inews.gazeta.pl>
X-No-Archive: Yes
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Date: 05 Nov 2010 10:11:09 GMT
Lines: 11
Message-ID: <4cd3d83d$0$20994$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 80.52.166.102
X-Trace: 1288951869 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 20994 80.52.166.102:34762
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2323400
[ ukryj nagłówki ]begin kml
> Jeżeli masz jakąś wiedzę na ten temat to oświeć mnie bo ja żadnych
> ewidentych różnic się nie dopatrzyłem w różnych tarczach i zasada nadal
> pozostaje dokładnie ta sama.
Rozbierałeś je na części i badałeś przewodność cieplną zastosowanych
materiałów? ;)
--
ignorance is bliss
Następne wpisy z tego wątku
- 05.11.10 12:54 Pszemol
- 05.11.10 14:27 Pszemol
- 05.11.10 14:33 Pszemol
- 05.11.10 14:32 Pszemol
- 05.11.10 14:29 Pszemol
- 05.11.10 14:28 Pszemol
- 05.11.10 14:44 to
- 05.11.10 14:54 Pszemol
- 05.11.10 14:54 Pszemol
- 05.11.10 14:53 Pszemol
- 05.11.10 14:51 Pszemol
- 05.11.10 15:02 Pszemol
- 05.11.10 15:02 to
- 05.11.10 15:38 DoQ
- 05.11.10 16:09 DoQ
Najnowsze wątki z tej grupy
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
Najnowsze wątki
- 2024-12-23 Riga => Specjalista ds. public relations <=
- 2024-12-23 Łódź => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-12-23 Kraków => International Freight Forwarder <=
- 2024-12-23 Co nalezy do Cinkciarza, a co do Conotoxia ?
- 2024-12-23 Poznań => Key Account Manager <=
- 2024-12-23 Warszawa => Presales / Inżynier Wsparcia Technicznego IT <=
- 2024-12-23 Rzeszów => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-23 Warszawa => Infrastructure Automation Engineer <=
- 2024-12-23 Białystok => Analityk w dziale Trade Development (doświadczenie z Po
- 2024-12-23 Warszawa => Site Reliability Engineer (SRE) <=
- 2024-12-23 Warszawa => DevOps Engineer <=
- 2024-12-23 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-12-23 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-23 Katowice => Administrator IT - Wirtualizacja i Konteneryzacja <=
- 2024-12-23 Mińsk Mazowiecki => Spedytor Międzynarodowy <=