  • Data: 2016-10-18 05:12:12
    Temat: Ja zawsze zatrzymuję się. Re: Zielona strzałka.
    Od: "Ololo" <o...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:nu3e49$dgh$1@node1.news.atman.pl...

    > a co to za wyróżnienie, że się na strzałce nie zatrzymasz, jak nikt się
    > nie zatrzymuje.
    >
    > Shrek.

    Ja zawsze zatrzymuję się przed zieloną strzałką warunkową.
    Nie będę straszył tych co jadą z dużą predkością i mają zielone.
    Nawet jak nikogo nie ma to tez się zatrzymuję, bo nie zawsze
    mam dalekie pole widzenia.
    Równie dobrze można by olewać czerwone swiatło,
    lub znak STOP, bo nikt nie jedzie
    na pasie z zielonym, lub jedzie, ale jest daleko i wydaje mi się że zdążę.
    Przepis o zatrzymywaniu się jest po to, aby było bezpieczniej.
    Jednocześnie policja może bezdyskusyjnie nakładać mandaty.
    Szkoda że policja tak rzadko zwraca na to uwagę. Chyba za niski
    mandat jest za to i nie opłaca im się.