  • 11. Data: 2009-05-20 15:03:58
    Temat: Re: Ile % obcišzenia idzie na...
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com>

    On 20 May, 16:02, OneiroO <o...@o...pl> wrote:
    > PS. A gdzie można jeszcze się o to spytać, pewno jest kupa forów
    > inżynierskich, ale jakie byłoby najwłaściwsze?

    Napewno tam gdzie się opierdala za wklejanie linków z Allegro.

  • 12. Data: 2009-05-20 15:06:03
    Temat: Re: Ile % obci zenia idzie na...
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com>

    On 20 May, 14:48, Konrad Anikiel <a...@g...com> wrote:
    > Pańska (zapewne zwykle niezawodna) zdolność do oceny problemu chyba
    > jednak odrobinę szwankuje.

    Odszczekuję :-)

  • 13. Data: 2009-05-20 15:06:24
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Wed, 20 May 2009 17:02:26 +0200, OneiroO <o...@o...pl>
    wrote:

    >Nie wiem jak to zrozumiałeś, ale rozwiązanie inżynierskie (czyli nie
    >akademickie, dokładne),a szukam dokładnego wzoru, albo metody jego
    >wyprowadzenia. Potrzebuję na pracę dyplomową. Studiuję zaoczne i na
    >polibudzie będę za w weekend, na razie nie mam żadnego źródła, więc się
    >pytam tutaj.

    A, to co innego. Zwracam honor...

    A.L.

  • 14. Data: 2009-05-20 15:08:12
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Wed, 20 May 2009 06:48:44 -0700 (PDT), Konrad Anikiel
    <a...@g...com> wrote:

    >Pańska (zapewne zwykle niezawodna) zdolność do oceny problemu chyba
    >jednak odrobinę szwankuje. Ja w każdym razie takiego pytania nie
    >widziałem.
    >Konrad

    Proponuje kupic szklo powiekszajace. Cytuje: "Czy ktoś może mi
    powiedzieć gdzie mogę znaleźć odpowiedni wzór albo jak
    to policzyć/wyprowadzić?"

    A.L.

  • 15. Data: 2009-05-20 19:48:08
    Temat: Re: Ile % obciązenia idzie na...
    Od: "W.Kr." <w...@g...com>

    On 20 Maj, 15:57, "pluton" <z...@p...onet.pl> wrote:

    > To jak w tym (starym) dowcipie:
    > rozmawia dwoch studentow politechniki i jeden mowi:
    > -wiesz, jak sobie pomysle, co ze mnie za inzynier, to boje sie isc do
    > lekarza.
    >
    > pozdrawiam
    > pluton

    Każdy z Panów ma rację.
    Pan Konrad, że grupa jest dla potrzebujących pomocy i porady
    inżynierskiej.
    Pan A.L. , że jest wielu, niestety, inżynierów, na tej grupie
    szukających odpowiedzi-podpowiedzi-często gotowców, do zastosowania w
    pracy zawodowej. Inżynierów nie posiadających własnej biblioteki
    elektronicznej czy papierowej i oczekujących rozwiązań od innych, bo
    samemu nic sie nie wie, nie posiada źródeł.
    Pan pluton, ma też rację. Bo są tacy co nawet nie znają nazwiska
    egzaminatora z przedmiotu. Zatem przez analogię, boją się lekarza, bo
    nóż i on też nie wie, nie zna.
    Od siebie :
    Studia zaoczne, (kiedyś to nie były szkółki ale studia z książką,
    książkami, samodzielne studiowanie), wymagają i dziś posiadania źródeł
    i studiowania, czytania, rozwiązywania zadań-ćwiczeń-wprawek. Ale
    student nie posiada tych pomocy. Zatem co ma studiować? Z czego więc
    ma czerpać wiedzę ? Popdobnie jest i na _dziennych_ studiach. 4Z
    obowiązuje ?

    Zadając pytanie, czasem elementatne, warto napisać że jest się
    studentem, że nie ma się książek a ma się problem.
    Takiego potraktuje się inaczej niż inżyniera co w firmie szpanuje na
    rasowego specjalistę a tu, na grupie, szuka rozwiązania jego
    zawodowych problemów.
    W.Kr.

  • 16. Data: 2009-05-20 20:59:35
    Temat: Re: Ile % obciążenia idzie na...
    Od: OneiroO <o...@o...pl>

    Witam,

    http://s4.zapodaj.net/45947246.jpg.html

    Tu jest zdjęcie (widok z góry)

    Sytuacja dla 1-dnej belki. Obliczam to "graficznie". Rysuję elipsę
    (mniejszy promień to połowa odległości belka-support ring)

    Na podstawie tego mam pole, a wiedząc jaka to jest ciecz i "gdzie jest"
    mogę obliczyć, ile idzie na belkę. Resztę obciążenia cieczy daję na
    support ring (ciśnienia gazu "od dołu" nie liczę, bo ma być najgorszy
    przypadek).

    Problem jest taki jak to dokładniej policzyć. Coś czuję, że nie znajdę
    tu odpowiedzi, ale na razie nie mam innego wyjścia, więc piszę...

    Pozdrawiam, Krzysiek

  • 17. Data: 2009-05-20 21:56:50
    Od: "W.Kr." <w...@g...com>

    On 20 Maj, 22:59, OneiroO <o...@o...pl> wrote:
> [...]
    >
    > Problem jest taki jak to dokładniej policzyć. Coś czuję, że nie znajdę
    > tu odpowiedzi, ale na razie nie mam innego wyjścia, więc piszę...

    Napisz do mnie. Adres : k...@p...onet.pl
    Może coś podpowiem.